Miksi noiden kakaroiden pitää nykyään leikkiessään kiljua kuin joku teurastettava sika
Etälamautinta alkaa kaipaamaan tässä melusaasteessa.
Kommentit (27)
Aina nuo ovat kai mekastaneet. Itse en pitänyt lapsista edes silloin kun itse olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää reagoida, kun naapurissa tapetaan raa'asti. Ajatellaan vaan, että lapset siellä leikkii.
Siltähän se kieltämättä kuulostaa, että sekakäyttäjä Pirjo puukottaa sohvalle sammunutta Raimoa ja kiljuu kurkku suorana räkä seinille lentäen.
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän lapset ole kiljuneet jo 50-luvulla.
Ei kuule ole kiljuttu. Meidät kasvatettiin niin, että ulkona ei kiljuta, koska se voi häiritä muita. Sairaita, vanhuksia esimerkiksi, jotka tahtoisivat rauhassa istahtaa kerrostalon penkille tai partsillensa.
Saati omakotialuuesta, missä myös otettava naapurit huomioon. Aina.
Kerrostalojen pihassa tämä on erittäin häiritsevää.
Kyllä myös päiväkoti edesauttaa tätä kiljuntaa, siellä kun ei saa ääntään kuuluville kuin nämä rääkyjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on lapsia ja riehaantuessa itsesäätely ei vielä oikein toimi. Eikä se toiminut kyllä aiempinakaan vuosikymmeninä.
Ja ääntä tänne maailmaan mahtuu. Aikuisena ehtii sitten jurottamaan hiljaa.
games of game kiljuvat heidän vanhempansa.se vasta häiritsevää
Tuon nimistä ohjelmaa ei ole.
Johtuu just tosta tunteiden sanoittamisesta.
Tv:n rääkymisohjelmista
Insinöörien penskat RÄÄKYY JA MÖLYÄÄ.
Kävelen usein päiväkodin ohi, eipä lapset siellä huuda. Mutta asun Pohjois-Pohjanmaalla, täällä lapsia kasvatetaan.
Ei lapsia saa nykyään kieltää mistään, tulee vain sanoittaa heidän tunteitaan.
Jos kieltää jotain tai estää, tulee uupumusta ja masennusta, ja koko perhe tarvitsee terapiaa ja kodinhoitajan 24/7, ja myöhemmin pitää päästä mediaan itkemään yhteiskunnan julmuutta.