Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette saavuttavanne täällä tappelemalla?

Kunhan mietin
31.01.2022 |

Niin.. ihme tappelua koko ajan, valemedia, Rogan, korona etc. Mitä tällä saavutatte?

En usko kenenkään ”käännyttävän" ketään mihinkään.

Mitä saavutatte täällä tappelemalla? Itse en enää jaksa edes vastata mihinkään. Ajan hukkaa. Samoista asioista monia aloituksia.

Mutta jatkakaa ihmeessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut enkä jaksa vastata kun tähän. Samat aiheet kiertää: mikä on sinulle turn off, julkkiksia haukutaan sen mitä ehditään. Olen tullut siihen tulokseen, että jotkut oikeasti pönkittävät omaa itsetuntoaan haukkumalla itselleen tuntemattomia ihmisiä. Saa ainakin hetken aikaa tuntea itsensä paremmaksi vaikka ei edes ole parempi.

Vierailija
2/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitää kysyä niin olet todella pahasti vailla näkemystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulua. Pimeää puoltani täällä ruokin ja oon ilkeä ihmisille. Jaksaa sitten palvella asiakkaita.

Vierailija
4/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne kun saa ensin pöyristyä tyhmästä mielipiteestä ja sitten oikein napauttaa sitä tolloa omalla nerokkaasti ilmaistulla mielipiteellä, siitäs sai!

Vierailija
5/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankulua. Pimeää puoltani täällä ruokin ja oon ilkeä ihmisille. Jaksaa sitten palvella asiakkaita.

Asiakkaita? Oletko maksullinen nainen?

Vierailija
6/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulun lisäksi harjoitusta argumentointiin, väittelyyn sekä kirjalliseen itseilmaisuun. Mielestäni ne ovat hyödyllisiä taitoja osata myös keskustelupalstojen ulkopuolisessa elämässä.

Vierailija
7/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen työnohjausta tai jotain muuta purkukanavaa, jos työ ottaa pattiin noin paljon. Asiakaspalvelu voi olla kyllä todella rasittavaa. Oletko ikinä miettinyt, että se puoli, mitä itsessäsi ruokit, myös kasvaa...

Vierailija
8/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankulun lisäksi harjoitusta argumentointiin, väittelyyn sekä kirjalliseen itseilmaisuun. Mielestäni ne ovat hyödyllisiä taitoja osata myös keskustelupalstojen ulkopuolisessa elämässä.

Valitettavan harvoin vaan saa taitavia vastaväitteitä. Usein keskustelu typistyy vastapuolen haukkumiseksi.

Vierailija
9/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen työnohjausta tai jotain muuta purkukanavaa, jos työ ottaa pattiin noin paljon. Asiakaspalvelu voi olla kyllä todella rasittavaa. Oletko ikinä miettinyt, että se puoli, mitä itsessäsi ruokit, myös kasvaa...

En oo oikeasti asiakaspalvelija. Suurin osa mun sanomisista on valetta. Kuten sanoin, ajankulua. Meitä on täällä paljon, mitään ei pitäis ottaa turhan vakavasti.

Vierailija
10/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaita? Oletko maksullinen nainen?

Mustä päättelet että nainen?

Vierailija
11/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ketjut on niitä, joissa mulla on kaksi ääripään mielipidettä ja saan ihmiset tappelemaan oikein kunnolla.

Vierailija
12/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä tiedonjyviäkin, mutta niiden etsiminen kaiken passkan seasta vaatii kärsivällisyyttä. Myös keskustelupalstojen sisällöt tukevat klassista oletusta, että yli 90% kansasta on kuonaa, joka pitää alistaa jonkun tahtoon tai muuten ei olisi mitään hyötyä niistä.

Vierailija
13/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varma voiton merkki kun hävinnyt osapuoli poistattaa koko keskustelun. Kannabisaiheista sen huomaa oikein selvästi.

Vierailija
14/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmiset kompensoivat vajavuuttaan ja pahaa oloaan täällä. Normielämässä ei mene niin vahvasti, niin voitontunteen saa sitten av:llä tuntemattomien kanssa riidellessä, kuten esim tuosta 13:sta kommentista käy hyvin ilmi. Oikea paikka monelle olisi varmaan psykiatrisen avun piirissä tai esim luonnon ääressä.

Vierailija
15/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mielipiteet pitää hyväksyä, opin tämän kun joku hieno nainen puhui tiskaamisesta ilman astianpesuainetta.  Loogista että siitä vimmastuu, koska astiat olisivat paksussa rasvassa.  Hän suuttui niin että aloin itkeä.

Minä en kysyisi vaikka mistä saippuasta tykkäätte ja heti vastaisin: onpa kamalaa kun käytätte Topi-saippuaa.

Vierailija
16/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä tästä palstasta nykyisellään. Ennen sai huumori kukkia, ja kärjistetytkin kommentit oli oikeastaan vain kunnolla Porvoosta. Nykyään joku vaan haluaa vääntää jostain urposta Roganista tai ikuinen "naiset miehet miehet naiset".

Vierailija
17/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan harvoin vaan saa taitavia vastaväitteitä. Usein keskustelu typistyy vastapuolen haukkumiseksi.

Tuo on kyllä totta, mutta huonotasoisimmista keskusteluista lähdenkin nopeasti pois ja keskityn niihin harvoihin, joissa on hyvää argumentointia.

Vierailija
18/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo oikeasti asiakaspalvelija. Suurin osa mun sanomisista on valetta. Kuten sanoin, ajankulua. Meitä on täällä paljon, mitään ei pitäis ottaa turhan vakavasti.

No niinpä. Hyvä, että osaat ottaa rennosti. Mutta en edelleenkään ole tuon oman ilkeän puolensa ruokkimisen ja vahvistamisen kannalla.

Vierailija
19/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä useasta eri syystä.

Välillä täältä kaiken paskan seasta löytyy ihan oikeasti hyviä käytännön vinkkejä, joilla saa omasta elämästään laadukkaampaa tai sitten vaihtoehtoisesti pystyy välttämään useat ansat.

Lisäksi olen täällä ohjelmoimassa itseäni, jotta olen teflonia mihin mikään paska ei tartu.

Lisäksi harjoittelen täällä argumentointia ja väittelyä, jotta en sitten oikeassa elämässä tilanteen tullen jäädy vaan pystyn typerään kommenttiin heittämään jotain nasevaa takaisin. Valitettavasti täällä keskustelun taso on aika huono, harvoin saa kunnollisia keskustelua aikaiseksi vaan ennemminkin huokailuja siitä että tämä on niin nähty.

Lisäksi harjoittelen kirjallista itseilmaisua täällä, selvittelen itse itselleni voisinko siitä joskus kenties saada itselleni jollain tavalla ammatin/elinkeinon.

Vierailija
20/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä useasta eri syystä.

Välillä täältä kaiken paskan seasta löytyy ihan oikeasti hyviä käytännön vinkkejä, joilla saa omasta elämästään laadukkaampaa tai sitten vaihtoehtoisesti pystyy välttämään useat ansat.

Lisäksi olen täällä ohjelmoimassa itseäni, jotta olen teflonia mihin mikään paska ei tartu.

Lisäksi harjoittelen täällä argumentointia ja väittelyä, jotta en sitten oikeassa elämässä tilanteen tullen jäädy vaan pystyn typerään kommenttiin heittämään jotain nasevaa takaisin. Valitettavasti täällä keskustelun taso on aika huono, harvoin saa kunnollisia keskustelua aikaiseksi vaan ennemminkin huokailuja siitä että tämä on niin nähty.

Lisäksi harjoittelen kirjallista itseilmaisua täällä, selvittelen itse itselleni voisinko siitä joskus kenties saada itselleni jollain tavalla ammatin/elinkeinon.

Jatkan vielä.

Lisäksi käytän tätä paineenpurkupaikkana, eli jos vituttaa saatan sitä purkaa täällä. Ja kirjoittaa tarkoituksellisen kärjistetysti, jopa provosoivasti jne. käyttää muitakin tehostekeinoja. Eli tämä on ajanvietteen lisäksi myös huvittelukeino. Lisäksi tämä on lähes ainoa paikka missä kerron oman todellisen mielipiteeni asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi