Kuinka pysyä koko elämän hoikkana?
Kommentit (11)
Elimistön bakteerikanta hoitaa homman, jos hoitaa.
Varmaan ihan sillä, ettei syö liikaa, ja liikkuu sopivasti. Tää on ihan villi veikkaus 😊
Olen itse reilu nelikymppinen ja aina ollut hoikka. Nyt en ole vähään aikaan liikkunut ja on tullut vähän mahaa. Eli jos jatkat liikkumista, et liho.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse reilu nelikymppinen ja aina ollut hoikka. Nyt en ole vähään aikaan liikkunut ja on tullut vähän mahaa. Eli jos jatkat liikkumista, et liho.
Lisäys: en säännöstele syömistä millään tavalla.
Toiset on luonnostaan vähäruokaisia ja pysyvät "itsestään" hoikkana, toiset joutuvat kyttäämään syömisiään hyvinkin tarkasti ja/tai liikkumaan paljon, en tiedä kumpaa joukkoa olet?
Syön mitä milloinkin mieli tekee. Kroppa on viisas ja tietää tarpeensa kun sitä vain kuuntelee. Koko ikäni paino on heitellyt 2 kg puoleen ja toiseen, siis käytännössä vakiona 45 vuotta. Voihan ne hormonit, lääkkeet, sairaudet kyllä joihinkin vaikuttaa. Lihoo tai laihtuu niistä.
Vierailija kirjoitti:
Syön mitä milloinkin mieli tekee. Kroppa on viisas ja tietää tarpeensa kun sitä vain kuuntelee. Koko ikäni paino on heitellyt 2 kg puoleen ja toiseen, siis käytännössä vakiona 45 vuotta. Voihan ne hormonit, lääkkeet, sairaudet kyllä joihinkin vaikuttaa. Lihoo tai laihtuu niistä.
Ei toimi.
Jos syön aina silloin kun mieli tekee niin painan jouluna 150 kiloa.
Kuuma