Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
801/1041 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä varattuja miehiä kukaan toinen nainen ota vakavasti.Hetken hupi ja kun tietää, että mies pettää niin miksi haluaisin itse sen petetyn puolison kohtalon tulevaisuudessa?En.

Vaimot/naisystävät jotka ummistavat silmänsä miehen toiminnalta ja uskovat kun mies vannoo ettei ole pettänyt pettävät siinä vain itseään.Helpompi vaimon on uskoa, että toinen puhuu totta kuin todeta ja myöntää se ikävä todellinen totuus siellä takana.Totuus lisää vaan tuskaa.

Vierailija
802/1041 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä haittaa, jos mies käy välillä muuallakin n*ssimassa. Ei kai se minulta ole pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1041 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ota tosissaan pettäjää. Eikä kukaan mies toista naista. Rassukoita molemmat.

Vierailija
804/1041 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkaa puhua huonosta omatunnostaan, kunnes tajuaa ettei se ole minun ongelma.

Eli ei selitä, tulkitsen pettämisen johtuvan siitä ettei pysty vastustamaan kiusausta ja kotona seksiä eimole vaimon sairauden takia.

Vierailija
805/1041 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse selittää. Tiedän tapauksen. Säälin miestä kun ei pääse eroon vanhasta haaskata ja tykkään muutenkin. Päivä kerrallaan

Vierailija
806/1041 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko sivusuhde joskus? Meillä tilanne, että tiedän miehen sivusuhteesta, ja hän oli ensin luvannut naiselle, että jättää perheensä. Tuli  kuitenkin toisiin ajatuksiin, ja jää perheemme luokse. Pitää edelleen yhteyttä sivusuhteesensa.

Tuleeko  noissa sivusuhteissa arki vastaan, eli kahden vuoden kuluttua rakkauden ensi huuma haihtuu ja tajutaan, mitä on tullut tehtyä?

Vertaistukea ja tietoa todellisista kokemuksista tarvitsen. En kaipaa "jätä se sika" -kommentteja.

Vierailija
807/1041 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko sivusuhde joskus? Meillä tilanne, että tiedän miehen sivusuhteesta, ja hän oli ensin luvannut naiselle, että jättää perheensä. Tuli  kuitenkin toisiin ajatuksiin, ja jää perheemme luokse. Pitää edelleen yhteyttä sivusuhteesensa.

Tuleeko  noissa sivusuhteissa arki vastaan, eli kahden vuoden kuluttua rakkauden ensi huuma haihtuu ja tajutaan, mitä on tullut tehtyä?

Vertaistukea ja tietoa todellisista kokemuksista tarvitsen. En kaipaa "jätä se sika" -kommentteja.

Lisään sen verran, että nainen tahollaan naimisissa ja kärsii mielenterveysongelmista, on siinä kunnossa ettei tiedä mitä tekee.

Vierailija
808/1041 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö siis mitä.

Jos hyväksyt sen että mies käy vieraissa niin väliäkö sillä milloin suhde loppuu jos loppuu? Jos loppuu niin tulee varmaan uusi.

Oletko itse ajatellut, että voisi olla mies joka ei tunne tarvetta ylläpitää montaa suhdetta

Vierailija
809/1041 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun rakastumisella, elossa olemisen tunteella, kepeydellä, hauskuudella. Ei vaimoissa mitään vikaa ollut miesten mielestä, joskin parisuhteet olivat ajautuneet loppusuoralle. Olen siis ollut kaksi eri kertaa suhteessa varatun miehen kanssa ja itsekin olin tuolloin naimisissa. Itselläni syy suhteisiin oli huono parisuhde alkoholistin kanssa, jonka kaikki huomio suuntautui juomiseen ja minä olin itsestäänselvyys kodin ja lasten hoitaja. Kukaan meistä ei noissa kuviossa osannut erota ajoissa.

Vierailija
810/1041 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne vaimokkeet miettii, että mitähän miehet selittää ja loppuuko suhteet joskus. Oikeasti ei mitään kunnioitusta tuommoisille naisille jotka ei kunnioita itseään vaan sallii miesten muualla juoksemisen.

Vierailija
811/1041 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne toiset naiset mitään selityksiä tarvitse? Jos niillä olisi itsellään korkea moraali, niin eihän ne olisi kakkosnaisia alunperinkään. Mutta kun ovat niin ei ole mitään varaa sanoa.

Ja sanon tämän entisenä kakkosena. Ihan yhtä itsekäs p*ska minä olin kuin puolisonikin. Tuntuisi tosi omituiselta alkaa vaatimaan selityksiä johonkin, mihin itsekin aktiivisesti osallistuin.

Vierailija
812/1041 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuollut. On luvannut naiselle, ettei jätä. Ja nainen sallii mitä vain, kunhan ei tule jätetyksi. On mm suostunut miehen kaverien bylsittäväksi miehen pyynnöstä ja tietää sivusuhteesta

Ja sinä olet päättänyt viettää aikaasi tällaisen ihmisperseen kanssa ja osallistua tuon surkion kiusaamiseen? Okei.

Joo tämä, tuo mieshän on ilmeisen sairas, seksuaalirikolliseen verrattavissa. Ei voi olla kaikki muumit laaksossa jos tollaiseen sekaantuu.

Vierailija
813/1041 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne toiset naiset mitään selityksiä tarvitse? Jos niillä olisi itsellään korkea moraali, niin eihän ne olisi kakkosnaisia alunperinkään. Mutta kun ovat niin ei ole mitään varaa sanoa.

Ja sanon tämän entisenä kakkosena. Ihan yhtä itsekäs p*ska minä olin kuin puolisonikin. Tuntuisi tosi omituiselta alkaa vaatimaan selityksiä johonkin, mihin itsekin aktiivisesti osallistuin.

Vaimohan siinä itsekäs on, jos ei anna miehen nauttia elämästä ja hyvästä seksistä

Vierailija
814/1041 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuollut. On luvannut naiselle, ettei jätä. Ja nainen sallii mitä vain, kunhan ei tule jätetyksi. On mm suostunut miehen kaverien bylsittäväksi miehen pyynnöstä ja tietää sivusuhteesta

Ja sinä olet päättänyt viettää aikaasi tällaisen ihmisperseen kanssa ja osallistua tuon surkion kiusaamiseen? Okei.

Joo tämä, tuo mieshän on ilmeisen sairas, seksuaalirikolliseen verrattavissa. Ei voi olla kaikki muumit laaksossa jos tollaiseen sekaantuu.

Jos sinä et hyväksy eri sekin muotoja kuten ryhmäseksiä, ei se niistä rikollista tee

Vierailija
815/1041 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtä monta selitystä kuin miestäkin. Jokuhan siellä kotona mättää jos tykkää muualla kulkea

Vierailija
816/1041 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkeä osa elämää. Jos se mättää kotona tai sitä ei ole niin terve mies hakee nautinnon muualta.

Vierailija
817/1041 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paljon selitellyt mutta seksin puutteeltahan tuo vaikuttaa. Nytkin on vaimonsa ja lastensa kanssa lomamatkalla ja sieltä tulee seksiviestejä ja kuvapyyntöjä.

Vierailija
818/1041 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki ei suostu mihinkään kivaan. Seksi on kuollut ja arki tylsää perusarkea

Vierailija
819/1041 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki ei anna erota vaan kiristää ja syyllistää. Mies käy välillä helpottamassa oloa ja rentoutumassa.

Vierailija
820/1041 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo paljon selitellyt mutta seksin puutteeltahan tuo vaikuttaa. Nytkin on vaimonsa ja lastensa kanssa lomamatkalla ja sieltä tulee seksiviestejä ja kuvapyyntöjä.

Yleensä aina miehillä tätä; helppo reikä pitää löytää.

Luulisi, että kotona saa helpolla, mutta ei :D

Niin kyllä silloin lähdetään muualle. N*ssiminen on kivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä