Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
H or ot ne jaksaa vaan uskoa f eik ki-elämäänsä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde on lähinnä käytännön suhde, josta mies ei nyt jaksa tai ehdi erotakkaan. Seksi on surkeaa.
Vaikea se olisi saada sanotuksi että seksi puolison kanssa on mahtavaa mutta kaipaa arkeen jännitystä ja itsetunnon pönkitystä myös sivusuhteen muodossa.
Höpöhöpö:D niin koska valtaosassa suomalaisista pitkissä vakisuhteissa on niin helumallinen seksielämä niin ilman muuta se on sitä ainakin niissä suhteissa, joissa mies juoksee hakemassa seksiä toiselta naiselta :D
Nauroin niin että vähän röhkäisin, mies kstsoi vähän kummasti, luulee varmaan et oon saanut jonkun koronanHarvoin se seksi keski-iän ylittäneet miehen kanssa on hekumallista suhteen statuksesta huolimatta. Salasuhde tuo siihen vähän jännitettä lisää. Monestihan intohimo haihtuu, jos/kun kiinnijäämisen riskiä ei enää ole.
Voi että onneksi ei sentään vielä tähän 8 vuoteen oo väljähtynyt! Ex-harppu sen sijaan nauttii edelleen vain omasta kädestään ja miksipä ei, tuskin yksikään mies edes yltäisi hänen erinomaisuutensa tasolle ;)
Selittäköön kotona mitä selittää. Minun kanssa tehdään muuta ja nautitaan
Itse en ainakaan maksua ota yhteisistä hetkistä, ne hetket riittää. Vaimohan se riippuu pettävässä miehessä elintason menetyksen pelossa.
Ja hui, mitä naapuritkin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
H or ot ne jaksaa vaan uskoa f eik ki-elämäänsä. 😂
Niin siis avokit ja vaimot jotka kannattelee kynsin hampain julkisivujansa, ettei elättäjä katoa kokonaan.
Vaikka mies välillä käy rentoutumassa ja nauttimassa muualla
Vaimon mielisairaudella, joka johtui vakavasta aivovauriosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.
Jos tiedät, että miehellä on hoito niin miksi mies saa kotonaan edelleen läheisyyttä ja seksiä sen sijaan ettei saa eropapereita kouraansa?
Onko sillä väliä, mitä selittää, jos selittää?
Pettäminen on pettämistä. Itse heittäisin kerrasta ulos, ei kiinnosta k*llin jakaminen
Nainen ei innosta seksuaalisesti, suostuu vain pimeässä peiton alla
Selittäköön vaimolle ja selvittäköön. Meillä on kivaa ja hyvää seksiä, ja rehellisesti tiedetään missä mennään. Onko se hätä siellä kotona, mitä mies kertoo :D
Seksi on kuollut. On luvannut naiselle, ettei jätä. Ja nainen sallii mitä vain, kunhan ei tule jätetyksi. On mm suostunut miehen kaverien bylsittäväksi miehen pyynnöstä ja tietää sivusuhteesta
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kuollut. On luvannut naiselle, ettei jätä. Ja nainen sallii mitä vain, kunhan ei tule jätetyksi. On mm suostunut miehen kaverien bylsittäväksi miehen pyynnöstä ja tietää sivusuhteesta
Ja sinä olet päättänyt viettää aikaasi tällaisen ihmisperseen kanssa ja osallistua tuon surkion kiusaamiseen? Okei.
Haluan seksiä kanssasi. Ei sitä sen enempää tarvitse perustella. Jos haluat myös seksiä miehen kanssa, niin asia on selvä. Mitä siinä kenenkään pitäisi selitellä.
M58
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Ihanko oikeasti luulette, vaimosta ja lapsista keskustellaan?
Jos olisin panoseuraa varatuista miehistä hakeva nainen en koskisi pitkällä tikullakaan vaimosta, lapsista tai elämästään ruikuttavaan luuseriin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on päivänselvää, ettei kukaan jaksa samaa penkkiä höylätä koko elämäänsä.
hahahahahhahha
Mitään selityksiä sen kummemmin tarvita. Mies haluaa minua hulluna ja seksi on huippua. Vaimon asia sitten mitä hyväksyy ja mitä ei
Avovaimo on avuttomaksi tekeytyvä ruikuttaja joka syyllistää ja painostaa miestä. Heillä ei edes ole pitkää yhteistä historiaa, mutta masennuksella ja muiden mielipiteillä pitää miehen talossa. Mies hakee sitten helpotusta muualla. Epäterve suhde kaikinpuolin. Avokki tietää myös pettämisestä, ja hyväksyy sen, kunhan 'hänen ei tarvitse tietää'
Avokki on itsekäs ruikuttaja, joka on imaissut miehen ongelmaiseen perhe=elämäänsä. Uhkailee itsensä ja elämänsä romahtamisella ja pelkää kasvojen menettämistä jos feikkikulissit romahtaa.. Sallii muualla na*imisen
Vaihtelu virkistää. Ihan oikeasti. Vain syvästi itsekäs nainen kieltäisi pikku vierailut muualla
Näissä kahdessa viestissä on homman ydin. Miehen pitäisi ymmärtää, että sitä täydellistä naista, jonka kanssa kaikki on aina kivaa eikä koskaan ole tylsää tai ikävää, ei ole olemassakaan.