Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Minun miesystäväni ei petä vaimoaan, koska heillä on molemminpuolin avoin suhde. Vaimo tietää tapailustamme, jota tapahtuu harvakseltaan kolmatta vuotta.
Mies kertoo, että kaipaa sivusuhteelta jännitystä, vaihtelua. Ovat vaimonsa kanssa olleet yhdessä teini-ikäisestä, heillä on aikuiset lapset, lapsenlapsia, yhteinen yritys ja hyvä yhteinen elämä. Vaimo on hänen paras ystävänsä, yhtiökumppaninsa ja elämänkumppani, loistavaa seuraa ja antoisaa seksiäkin mutta elämä tuntuu turhan symbioottiselta ja siksi on kiva, että molemmilla on jotain omaakin. Miehelle se on minun kanssani yhteinen harrastus, jonka merkeissä tapasimme ja lähennyimme ja teemme mm. reissuja.
Mies on ollut tilanteestaan avoin koko ajan minulle ja minä halusin tietää, miksi hän kaipaa muuta seuraa. Olen tavannutkin miehen vaimon ja uskon, että se mitä hän on minulle kertonut pitää paikkansa. Kunnioitan miestä hänen suoruutensa ja rehellisyytensä vuoksi. En tiedä miten kauan tämä "suhde" jatkuu, mutta päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy kotona säälistä, mutta seksi on kadonnut eikä intohimoa ole koskaan ollutkaan.
Sitä en tiedä, miksi niin monet ainoassa elämässään tyytyvät sellaiseen elämään.
Tässäkin tapauksessa nainen käyttää henkistä väkivaltaa ja uhriutuu
Ja sinä uskot miehen kuvauksen tilanteesta? Hoh hoijaa. Käsittäkää nyt hyvät kakkoset, että teille valehdellaan.
Voi kuule, pieni paikkakunta, tiedän tapauksen.
Mies on myös näyttänyt viestinvaihtoa ym.
Koettakaa hyvät kotikurpat tajuta, että teille valehdellaan. Ei aina ole kyse pelkästään p*nemisesta, mikä tosin on tärkeä asia elämässä, Huom Huom.
Syitä varmaan yhtä monta kuin miehiäkin. Mutta jos lähtee vieraisiin, ei kotona ole kaikki kohdallaan. Kannattaisi varmaan siellä päässä kysellä ne selitykset jos niillä on jotain merkitystä.
Jos minulla kävisi ukko vieraissa, kerrasta poikki ja pihalle. Ei ole väliä mitä missäkin selittää.
Seksi on yhtä tyhjän kanssa ja muutenkin meininki lähinnä kaverillista. Ei ole jaksanut ainakaan vielä alkaa puuhaamaan eroa
Seksi on sisään ja ulos. Nainen on vaihdevuodet ohittanut kaikesta stressaaja
Mun ex oli superpettäjä. Lopulta en jaksanut ja jätin sen sian. Tämän jälkeen hänellä ollut kaksi vakavampaa suhdetta ja molemmissa myös pettänyt. Se on hänelle sellainen tapa, että pitää olla montaa saatavilla yhtä aikaa. Tuntuu hienolle ja erityiselle. Kukaan nainen ei ole koskaan ollut hänelle erityinen. Määrä on se juttu, mitä enempi sitä kivempi.
Minulla eksälle oli tärkeintä, kuka todistaa parhaiten rakastavansa häntä eniten. Eli salarakkaita joille esitettiin lähinnä seksuaalisia vaatimuksia. Ja kuka kinkyimpasn suostui rakasti häntä eniten ja ansaitsi hänet. Ihan mielenkiintoista muttei minun juttu :D
Palsta täynnä naikkosia joilla kokemusta USEISTA ukkomiehistä... N = H todistettu jälleen kerran todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, eikä se asia kuulu sille sivusuhteelle.
Pettämistä pelkäävät vaimot luulevat olevansa jotenkin tärkeässä asemassa sivusuhteessa, ette te ole. Ei teistä keskustella eikä teitä mietitä.
Itse olen ollut muutaman varatun miehen kanssa ja joka ikinen heistä, sen vähän mitä vaimostaan ovat puhuneet, ovat puhuneet hänestä varsin kauniisti. Yksikään ei ole puhunut huonosta suhteesta, odottavasta erosta tai seksin puutteesta.
Saastainen h - u -o - r- a 🤬🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä pelkäävät vaimot luulevat olevansa jotenkin tärkeässä asemassa sivusuhteessa, ette te ole. Ei teistä keskustella eikä teitä mietitä.
Itse olen ollut muutaman varatun miehen kanssa ja joka ikinen heistä, sen vähän mitä vaimostaan ovat puhuneet, ovat puhuneet hänestä varsin kauniisti. Yksikään ei ole puhunut huonosta suhteesta, odottavasta erosta tai seksin puutteesta.
Saastainen h - u -o - r- a 🤬🤮
Tämä!!!!!!!
Kyllä se varmasti harmittaa, kun mies käy välillä nuorissa ja kauniissa <3 Ei nyt aleta kuitenkaan aleta nimittelemään.
Useimmat sivusuhteista ei rahaa ota, toisin kuin vaimot jotka vaativat elatusta ym. eivätkä siksi eroa vaikka mies hyppää muuallakin
Mies rakastaa vaimoaan, mutta vaimo kieltäytyy seksistä usein eikä vaimo tee aloitteita. Tietysti hänen pitäisi selvittää asiaa vaimon kanssa-eikä ratkaista pettämällä. Mutta hän ei myöskään ole eroamassa, ei halua rikkoa perhettään.
Jos vieraisiin lähdetään, ei miehen päässä ole kaikki kohdillaan. Ja tiesittekö että kun aikansa touhuaa niin lopussa ei enää seiso ja typyt kaikkoaa.
Eikö ne kaikki ole ”vain lasten takia yhdessä” tai ”seksittömässä liitossa” tai ”kohta eroamassa” tai jotain muuta vakioselitystä, millä ei usein ole mitään totuuspohjaa.
Aloittajalle, opettele edes sen verran suomea, että kirjoittaisit, että pettää vaimoaan.
Nythän tuo teksti sanoo, että vaimo pettää.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus täälläkin.
Ihan totta. Liika stimulaatio vie lopuksi kyvyn.
Oman kokemukseni mukaan suurin osa varatuista miehistä pettää vain ja yksinkertaisesti siksi että seksiä on tarjolla - ei se vaadi sen kummempia syitä. Kotonakin voi kaikki olla oikeinkin hyvin, myös seksin suhteen.
Naiset taas pettävät koska ihastuvat, kaipaavat ”vielä kerran” sitä kuinka vatsassa pyörii perhoset ja on jotain erityistä. Heilläkin silti kotonakin voi olla kaikki hyvin, seksiä ja hyvä parisuhde.
Pysyy kotona säälistä, mutta seksi on kadonnut eikä intohimoa ole koskaan ollutkaan.
Sitä en tiedä, miksi niin monet ainoassa elämässään tyytyvät sellaiseen elämään.
Tässäkin tapauksessa nainen käyttää henkistä väkivaltaa ja uhriutuu