Tykkääkö joku vielä Dingo bändistä?
Kuuntelin youtubesta dingoo festareilta jossa olen itse ollut mukana kuten rmj 2004. Kyllä dingo on vielä vaan hyvä kunhan ei sitä joka viikko kuuntele.
Kommentit (19)
Miksei ne soita musta leski biisiä keikoilla. Sitä olen ihmetellyt 20 vuotta.
Dingo on yön jälkeen paras bändi suomessa.
En ole koskaan voinut sietää Dingoa. Johtuu ehkä siitä että olen liian vanha, samaa ikäluokkaa kuin Neumann.
Neumanilla ei ole mitään lauluääntä. Eikä ole koskaan ollut edes komea.
Neumanilla on hyvä lauluääni ja on komea vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan voinut sietää Dingoa. Johtuu ehkä siitä että olen liian vanha, samaa ikäluokkaa kuin Neumann.
-Olet vain kade. Opettele sietämään oma epätäydellisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Osaa se laulaa ja oli 80-90 luvulla suosittu
Kaksi ekaa levyä ovat kyllä hyviä, tykkään erityisesti siitä ekasta. Pyhä klaani ei ollut enää mieleeni. Sitten comebackin jälkeen satunnaisia hyviä biisejä, kuten Perjantai ja Via Finlandia, mutta melkoista haparointia kyllä. Livenä en ole koskaan nähnyt, olin niin pieni silloin kun ekat tuli.
Näköjään Lordin alkuperäinen kosketinsoittaja Leena Peisa on nykyään mukana kokoonpanossa!
Dingon kanssa on nuoruus eletty ja festareilla on käyty.
Dingo on hyvä livenä mutta ei nykyään yleisö innostu siitä kuten 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Moni menestyvä artisti ei loppujenlopuksi ole hirmu hyvä laulaja. Laulu sopii bandin tyyliin ja sujuu jotenkin. Vastaavasti on todella lahjakkaita solisteja joille ei vaan tule menestystä siitä huolimatta
Ei ole 90 luvun veroinen bändi mutta kyllä sitä kuuntelee kännissä.
On se ihan hyvä, mutta en tiedä mikä niillä on nykyään livekunto?
Mitenniin vielä? Ei kai se tykkääminen mihinkään katoa.
En koskaan ole tykännyt.