Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
401/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut miehen avokin, ja uskon kyllä mieheen täysillä. Takertuva uhriksi heittäytyvä nainen joka 'ei kestäisi' taas uutta jättämistä. Manipulointia, syyllistämistä ja kiristämistä.

Itse en tiedä, kauanko pysyn tässä. Jos vastaan kävelee joku, jonka kanssa suhde kiinnostaa aidosti niin sitten varmaankin lähden.

Pidän miehestä paljon, ja tosiaan halveksun naisia, jotka henkisesti ripustautuvat mieheen. Ja kiristävät ja uhkailevat ja uhriutuvat. Enemmän sellaiset miehiä hyväksikäyttävät naiset ovat häpeäksi naisille, kuin ns aidosti hyvää miehelle haluavat ja tuottavat ns. toiset naiset.

Mielenkiintoista. Miten teidän tapaamisen aikana tuli ilmi se, että avokki manipuloi ja syyllistää miestä = näitkö esim. heidän välistään vuorovaikutusta? Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaa?

Ja entäpä sinä itse - miksi tarvitset jonkun kolmannen irrottamaan sinut suhteesta = ripustautuisit uuteen mieheen kyetäksesi lopettamaan toisena naisena olon?

Sanon tämän hyvällä, itse nuorena ja tyhmänä toisena naisena olleena: ihan samanlainen merkillinen suureksi osaksi syyllisyyteen perustuva riippuvuussuhde tapaa tulla myös sivusuhteesta, kun nämä sairaat kuviot pyörivät ihmissuhteissa.

Mulle tuli kamala takauma vuosia kestäneen sivusuhteen lopettamisesta. Mies kyllä yritti moneen kertaan, mutta aina sorruimme harrastamaan seksiä, minkä jälkeen hän sortui lupailemaan uutta tapaamista, jne. 

Hänellä oli todella huono omatunto siitä, että sinkkuna olin ollut hänen kanssaan niin kauan ja nyt hän haluaa lopettaa. Ovat vaimonsa kanssa edelleen yhdessä, en tiedä, mitä vaimo tiesi tai ei, mutta samanlaista sielläkin oli kai, eli rimpuilua avioliitossa.

Vaimon hän kuitenkin valitsi. Uh, vieläkin menee häpeän kylmät väreet kun sen muistaa.

Vierailija
402/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle vaimolle on varmasti yllätys, ettei niistä puhuta mitään, eikä myöskään kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Uskokaa nyt, ei se nautinnonhaluinen mies kotonakaan kituuta ja riudu.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Ja jos mies on fiksu, hyvännäköinenkin, niin myös saadaa.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

kirvoitit röhonaurun!

Kas tässä suomalainen seksielämä keskimäärin:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-yhdyntatrendit/

ja täällä lisätietoa sen nautinnollisuudesta eri suhdetyypeissä:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ac3e5055-bcaa-4b09-9f75-d6ac1c4a9870

mutta tokihan se avioseksi on erityisen hekumallista juuri niillä miehillä, jotka hakevat sitä myös muualta.. Logic? Hello?

Puhuin nyt näistä ihanista miehistä, jotka pitävät rakastajatarta kuin kuningatarta ja ovat ruusu hampaissa lirkuttelemassa ihania ja antavat taivaat räjäyttävää seksiä.

Suurin osa miehistä on samanlaisia tönkeröitä ja nylkyttäjiä siellä vieraissakin, mikä tekeekin näistä kuvioista niin kummallsia.

Millä logiikalla sinä selität, että parisuhteessa täysin turvelosta miehestä sukeutuu sen päiväinen casanova ja rakastaja raju vain kotioven sulkemisella?

takes two to tango..

en mä tiedä miksi siitä miehestä, jota ei naisystävän kanssa enää kiinnostanut vaivautua, tuli auton takapenkillä intohimoinen rakastaja. En mä osaa sitäkään selittää miks hän on sellainen edelleen, täällä meidän suljetun kotioven takana. Rakkaus, kemia, jotain sellasta

Sano vaan suoraan että panetus ja himo.

Vierailija
404/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykenisin lopettamaan, mutta tällä hetkellä näin on hyvä.

Kyllä, olen aiemmin puhunut naisen kanssa ja kaikki täsmäsi miehen kertomaan.

Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.

Mutta etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että itse odottelet toista miestä tulevaksi pelastamaan sinut tästä sivusuhteesta?

Vierailija
405/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sinällään OT, mutta laitoin ketjun otsikolla, jossa sukupuolet olivat toisinpäin. Hakemaasi sivua jne... melko pian. Mikähän siihen tuli.

Vierailija
406/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle vaimolle on varmasti yllätys, ettei niistä puhuta mitään, eikä myöskään kysellä.

Tämä. Lähinnä se touhu tosiaan on niitten elimien ympärillä touhuamista. Omasta sivusuhteestani on jo vuosikymmen, mutta pidin siinä esim kirjaa (päivökirjaa) kuinka monta suikkaria, anaalia tms. Sellainen tuntui silloin tärkeältä. Eli alapäähommeleita.

Vierailija
407/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lähinnä se touhu tosiaan on niitten elimien ympärillä touhuamista. Omasta sivusuhteestani on jo vuosikymmen, mutta pidin siinä esim kirjaa (päivökirjaa) kuinka monta suikkaria, anaalia tms. Sellainen tuntui silloin tärkeältä. Eli alapäähommeleita.

😳

Vierailija
408/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelkaa nyt ihan itse. Sulla on hellä hetki. Rupeaako mies puhumaan vaimostaan?

Vierailija
409/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.

Mutta etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että itse odottelet toista miestä tulevaksi pelastamaan sinut tästä sivusuhteesta?

En odottele ketään 'pelastamaan' itseäni yhtään mistään. Mietin vain, että ehkä nykyisen suhteen saattaisin jossain vaiheessa sellaiseen vaihtaa, jos elämäntilanne tuntuisi sopivalta.

Ei kaikki naiset tarvitse tai halua mitään pelastajaa, siitähän osittain olikin kyse...

Vierailija
410/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kommentoinut aiemminkin tämäntyylisiin ketjuihin ja en ymmärrä näitä jotka ylpeilevät elämäntyylistään tapailla varattuja. Itse siis olen ollut ”toinen nainen” ja sain varatulta mieheltä siis seksiä, ja tiesin kyllä että muuta ei tule, enkä sitä hakenutkaan. Olin tuolloin joku parikymppinen nainen, ja sen jälkeen olen kasvattanut moraalin ja pysynyt kaukana varatuista.

Joku täällä ainakin mainitsi että ”Tapailen vain varattuja”. Millainen ihminen valitsee lähtökohdaksi ihmissuhteeseen sen että hyötyy vain itse, eikä tarvitse ajatella muita ihmisiä, joihin tämä ihmissuhde kuitenkin negatiivisesti vaikuttaa?:D

Ei mene minun ymmärrykseeni se että tuollaisesta asiasta on pokkaa ylpeillä.

Joo, sinua ei kiinnosta ehkä muiden osat siinä sopassa ja ajattelet vain itseäsi mutta totuus on se että vain hyvin kapeakatseinen, itsekäs ihminen voi aidosti kokea olevansa tyytyväinen tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
411/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Miehen vaimo hyväksyy miehelleen rakastajattaria ja pitää asiaa ihan normaalina. Välillä vietämme aikaa kolmistaan.

Vierailija
412/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kommentoinut aiemminkin tämäntyylisiin ketjuihin ja en ymmärrä näitä jotka ylpeilevät elämäntyylistään tapailla varattuja. Itse siis olen ollut ”toinen nainen” ja sain varatulta mieheltä siis seksiä, ja tiesin kyllä että muuta ei tule, enkä sitä hakenutkaan. Olin tuolloin joku parikymppinen nainen, ja sen jälkeen olen kasvattanut moraalin ja pysynyt kaukana varatuista.

Joku täällä ainakin mainitsi että ”Tapailen vain varattuja”. Millainen ihminen valitsee lähtökohdaksi ihmissuhteeseen sen että hyötyy vain itse, eikä tarvitse ajatella muita ihmisiä, joihin tämä ihmissuhde kuitenkin negatiivisesti vaikuttaa?:D

Ei mene minun ymmärrykseeni se että tuollaisesta asiasta on pokkaa ylpeillä.

Joo, sinua ei kiinnosta ehkä muiden osat siinä sopassa ja ajattelet vain itseäsi mutta totuus on se että vain hyvin kapeakatseinen, itsekäs ihminen voi aidosti kokea olevansa tyytyväinen tuollaiseen tilanteeseen.

Misään tähän että tunnen edelleenkin suurta myötähäpeää ja huonoa omaatuntoa siitä että sekaannuin jonkun toisen tunteet omaavan ihmisen parisuhteeseen. Aina voi selitellä että ”Mieshän siinä pettää, ei toinen nainen”, mutta oletko yhtään sen parempi ihminen? Moraali on kaunis asia ihmisessä ja niinkuin tästäkin ketjusta huomaa, sitä ei kaikilla ole.

Vierailija
413/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä suuresti nämä toisten naisten selittelyt.

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Lähinnä ketjussa naureskellaan sille, miten sivupimpsat kertovat toisen käden tietojen eli miesten siloteltujen kertomusten perusteella miten surkea liitto on ja vaimo se vasta kauhea onkin, vaikka tätä ei tunneta. En ole petetty vaimo enkä varsinkaan sivunainen mutta olen sivusta nähnyt useita kertoja miten hyväuskoisia naiset ovat.

Minä tunnen rakastajani kotirömpsän, joten en ole toisen käden tietojen varassa. Päin vastoin, mies on hyvin hienotunteinen, eikä puhu kotirämemajavan puheista ja teoista.

Vierailija
414/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokaisella vaimolla ja miehellä ole suhde varatun kanssa? Siis sen oman puolisonsa.

Vierailija
415/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odottele ketään 'pelastamaan' itseäni yhtään mistään. Mietin vain, että ehkä nykyisen suhteen saattaisin jossain vaiheessa sellaiseen vaihtaa, jos elämäntilanne tuntuisi sopivalta.

Ei kaikki naiset tarvitse tai halua mitään pelastajaa, siitähän osittain olikin kyse...

Kiinnostaa vielä tietää, miten voit arvostaa miestä niin paljon, että harrastat hänen kanssaan seksiä, vaikka mies aktiivisesti alistuu manipulointiin ja kiristykseen? Itseltäni menisi halut, jos tietäisin, että toinen tulee luokseni jostain tuollaisesta suhteesta, eikä kykene kehittämään omaa itsetuntoaan ja lopettamaan moisen suhteen.

En toisin sanoen haluaisi olla mikään toisen elämän pelastaja itsekään, moisen suhteen jatkumisen mahdollistaja.

Vierailija
416/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut miehen avokin, ja uskon kyllä mieheen täysillä. Takertuva uhriksi heittäytyvä nainen joka 'ei kestäisi' taas uutta jättämistä. Manipulointia, syyllistämistä ja kiristämistä.

Itse en tiedä, kauanko pysyn tässä. Jos vastaan kävelee joku, jonka kanssa suhde kiinnostaa aidosti niin sitten varmaankin lähden.

Pidän miehestä paljon, ja tosiaan halveksun naisia, jotka henkisesti ripustautuvat mieheen. Ja kiristävät ja uhkailevat ja uhriutuvat. Enemmän sellaiset miehiä hyväksikäyttävät naiset ovat häpeäksi naisille, kuin ns aidosti hyvää miehelle haluavat ja tuottavat ns. toiset naiset.

Mielenkiintoista. Miten teidän tapaamisen aikana tuli ilmi se, että avokki manipuloi ja syyllistää miestä = näitkö esim. heidän välistään vuorovaikutusta? Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaa?

Ja entäpä sinä itse - miksi tarvitset jonkun kolmannen irrottamaan sinut suhteesta = ripustautuisit uuteen mieheen kyetäksesi lopettamaan toisena naisena olon?

Sanon tämän hyvällä, itse nuorena ja tyhmänä toisena naisena olleena: ihan samanlainen merkillinen suureksi osaksi syyllisyyteen perustuva riippuvuussuhde tapaa tulla myös sivusuhteesta, kun nämä sairaat kuviot pyörivät ihmissuhteissa.

En ole tuo keneltä kysyt, mutta mulle mies ainakin jakoi heidän viestinvaihtoaan. Kaipasi kai jotain tukea Sivusta joka sanoisi että ei, tuo ei ole normaalia eikä ok, kyllä, tuo on manipulointia ja sulla on lupa erota. Ja se se oli sairasta, olla jonain terapeuttina. Onneksi meni lopulta oikealle terapeutille ja rohkeni vielä eron finaaliin. Yhden lääkeyliannostuksen ja naisen fyysisen päälle käymisen jälkeen.

Vierailija
417/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaimo vaan tyttöystävä ja kyllä puhui hänestä. Positiiviseen sävyyn aina. Ilmeisesti mies oli vähän masentunut tuolloin ja haki jotain jännitystä. Loppulta kuitenkin pisti pelin poikki kanssani. Kyllähän tuo sekoilu kaduttaa. Nuori ja tyhmä olin.

Vierailija
418/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen homo voi harrastaa seksiä, jos nielunäytteet tuntuu ilkeiltä, herkkä kakoamaan, ja peppureikä on kuiva ja vuotava, eikä kolonoskopiakaan tunnu kivalta?

Vierailija
419/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadit CV:tä? Kukin tyylillään..

Sillä välin me pötköteltiin sammalilla ja katsottiin tähtiä ja laitettiin ruokaa mökillä ja tuijotettiin takkatulta jajajaja.. noita alapäähommeleita muistan niitäkin muutaman, mutten ylös sentään ole kirjannut

Vierailija
420/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus, että miehet selittelevät paljon, kuvastaa kai naisten käsitystä miehistä. Että miehet jotenkin erityisesti häpeäisivät tilannettaan ja vieläpä tähän pettämiseen osallistuvan naisen "edessä" kokisivat selittelyn tarvetta. Ehei, silloin on mielessä muut asiat. Ei kai ne naisetkaan tuohon ryhdy sen perusteella ovatko syyt ja selitykset riittävän painavat ja hyväksyttävät pettämiselle. Toki kiinnijäänet julkisuuden henkilöt sitten noudattavat tätä ulkoa annettua käsikirjoitusta katumuksesta jne.