Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
441/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Uskokaa nyt, ei se nautinnonhaluinen mies kotonakaan kituuta ja riudu.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Ja jos mies on fiksu, hyvännäköinenkin, niin myös saadaa.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

kirvoitit röhonaurun!

Kas tässä suomalainen seksielämä keskimäärin:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-yhdyntatrendit/

ja täällä lisätietoa sen nautinnollisuudesta eri suhdetyypeissä:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ac3e5055-bcaa-4b09-9f75-d6ac1c4a9870

mutta tokihan se avioseksi on erityisen hekumallista juuri niillä miehillä, jotka hakevat sitä myös muualta.. Logic? Hello?

Eri ja OT, mutta nythän siis puhuttiin tällaisista miehistä

Täällä on vähän väsyttävää tämä, kun edellistä kommenttia ei näe ellei ihan katso niin sitten aletaan menemään ihan hakoteille vastauksissa, ellei seurata koko ketjua.

Nythän puhuttiin tällaisista miehistä: 

"Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää."

Pidän todennäköisempänä ihan yleisen elämänkokemuksen mukaan et noita em tilanteita just haetaan muualta kun oman naisen kanssa ei haluta.

Minä taas pidän ihan omakohtaisen kokemuksen perusteella todennäköisenä, että sille toiselle naiselle kerrotaan, että vain meillä näitä on, mutta kotona ei ole mitään eikä haluta mitään ja siksi juuri onkin niin ihanaa, että meillä näitä on.

Valitettavasti mulle on sattunut varattuja ja sanon heti suoraan, että johtuu siitä, että en tunnu helposti sinkkuja saavan, ts. kukaan sinkku ei ole mun kanssa parisuhteeseen alkanut.

Näiden ukkomiesten kanssa se on just tota, että vain meillä on tätä ihanaa, mutta sitten on selvinnyt erilaisin tavoin, että kyllä se vaimo saa ne ihan päivämääräkukat ja yllättätykset ja ihanat jutut.

Sitten oli se yksi jonka onneksi osasin jättää pariin kertaan, kenestä ajattelin, että minkähän ton vaimo ei jätä jos sängyssäkin on tuota.

Nyt herää ajatus et onko miehet sit useinkin pitlissä suhteissa sellasia et tulee tuotua 'päivämääräkukat' tai ihanat yllätykset? Vai liittyyks tällainen just huonoon omaantuntoon?

Surullinen ajatus, että tavallisessa suhteessa ei mies voi tehdä mitään kivaa ja suhdetta ylläpitävää, kun eihän ne muuten kuin syyllisenä petettyään. Mutta jos elämään kuuluu tuo niin kaikilta sitä kai odottaa.

Niin minustakin se olisi surullista. Kuitenkin aivan empiirinen kokemus sekä pikagallup lähipiirissä vahvistaa, että kukat tulee pari kertaa vuodessa, lahjat merkkipäivinä, joka voi olla myös joku yhteinen yllätysreissu. Monelle mies laittaa joskus ruokaa, ihanaa sekin. Kuitenkin kirjoittaja kertoi petoskumppaninsa hemmottelevan rakasta vaimoaan yhtenään. Miksihän se sitten petti sitä suurta rakkauttaan.

Vierailija
442/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, eikä se asia kuulu sille sivusuhteelle.

Pettämistä pelkäävät vaimot luulevat olevansa jotenkin tärkeässä asemassa sivusuhteessa, ette te ole. Ei teistä keskustella eikä teitä mietitä.

Itse olen ollut muutaman varatun miehen kanssa ja joka ikinen heistä, sen vähän mitä vaimostaan ovat puhuneet, ovat puhuneet hänestä varsin kauniisti. Yksikään ei ole puhunut huonosta suhteesta, odottavasta erosta tai seksin puutteesta.

Tämä vähän nauratti näin sinkkuna sivusta monenlaisissa suhteissa olleena. Mitä siis sivusuhteessa oleva luulee olevan miehelle? Todellisuudessa mies kaipaa seksiä ja vaihtelua niinkuin moni varattu nainenkin kaipaa seksiä ja vaihtelua. Mutta puolison kanssa jaetaan elämä, matkat, rahat, seksi ja kaikki. Miehen tai naisen sivusuhteen kohde on vain patja. Ei se häävi osa ole pitkään jatkuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestä erästä pariskuntaa, jossa mies jäi kiinni pettämisestä. Olivat olleet yhdessä vuosia ennen kuin mies kerran kännissä tunnusti pettäneensä vaimoaan koko heidän suhteensa ajan. Syyksi sanoi seksiriippuvuuden. Pettäminen jatkuu edelleen, ja mies on todennut että "on mitä on." Itse sanoisin, että mies on vain k***pää...

Mies on todennäköisesti samaa mieltä. On mitä on, eli kusipää.

Vierailija
444/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

kirvoitit röhonaurun!

mutta tokihan se avioseksi on erityisen hekumallista juuri niillä miehillä, jotka hakevat sitä myös muualta.. Logic? Hello?

Puhuin nyt näistä ihanista miehistä, jotka pitävät rakastajatarta kuin kuningatarta ja ovat ruusu hampaissa lirkuttelemassa ihania ja antavat taivaat räjäyttävää seksiä.

Suurin osa miehistä on samanlaisia tönkeröitä ja nylkyttäjiä siellä vieraissakin, mikä tekeekin näistä kuvioista niin kummallsia.

Millä logiikalla sinä selität, että parisuhteessa täysin turvelosta miehestä sukeutuu sen päiväinen casanova ja rakastaja raju vain kotioven sulkemisella?

takes two to tango..

en mä tiedä miksi siitä miehestä, jota ei naisystävän kanssa enää kiinnostanut vaivautua, tuli auton takapenkillä intohimoinen rakastaja. En mä osaa sitäkään selittää miks hän on sellainen edelleen, täällä meidän suljetun kotioven takana. Rakkaus, kemia, jotain sellasta

Sano vaan suoraan että panetus ja himo.

Jos se on sitä niin olen onnellinen että sitä on kestänyt 7 vuotta, 5 jo samassa osoitteessakin. Toivottavasti ei ihan heti lopukaan 😍

Eli siis kaikkien muiden parisuhdeseksi aiheuttaa sussa röhönaurun, mutta teillä se vaan kestää pettämisen ansiosta seitsemättä vuotta ihanana?

Logic, hello.

Ei suinkaan, tuollahan sanottiin että ikäluokasta riippuen noin puolella pareista on hyvä seksielämä. Mutta vähän vaatii vakuuttavat perustelut ja näyttöä, että juuri niissä suhteissa, joissa joku pettää, se seksi ja suhde yleensäkin on kauneinta ikinä. Se on vasn vähän järjen vastaista, tunnistat tämän varmasti itsekin. Sen lisäksi, että täällä on useampi henkilö sinulle sen pöydän molemmilta puolin kertonut..

Onneksi ei kukaan tällaista väittänytkään, vaan väitti, että ne kukkia kantavat miehet kantavat niitä usein molemmissa paikoissa. Jos siis mies on semmoinen, että muistaa merkkipäivät, todennäköisesti tekee sen kotonakin, kuten myös sekstaa ja nauttii lomista ja mennä porskuttaa possena.

Puhuttiin siis miesten, ei suhteiden luonteesta. 

Mutta röhöttele sä asian vierestä vain!

Vierailija
445/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju saa mut tosi surulliseksi. Sekä nää kakkosnaisten "ei mua kiinnosta mitä se vaimo ajattelee, ei kuulu mulle", että kohtaloonsa alistuneiden, petettyjen vaimojen kommentit. Missä naisten välinen solidaarisuus? Selvittäisin kakkosnaisena nyt vähintäänkin sen, onko pariskunnalla avoin suhde. Jos ei, niin miksi kukaan nainen loukkaisi tahallaan naimisissa olevaa siskoaan?

Olen ajoittain aika yksinäinen sinkkunainen. Kun luen näitä juttuja, niin kummasti oma tilanne alkaa tuntumaan ihan kohtuulliselta. En koske varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. Odotan niin kauan, että löydän vapaan, kunnollisen miehen. Jos en löydä, niin sitten jatkan sinkkuna. Useinmiten elämä on ihan hyvää näin, ei ainakaan tarvitse pelätä "oman" miehen pettämistä eikä tuntea syyllisyyttä siitä, että viilaan oman sukupuoleni edustajia linssiin.

Vierailija
446/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

kirvoitit röhonaurun!

Eri ja OT, mutta nythän siis puhuttiin tällaisista miehistä

Täällä on vähän väsyttävää tämä, kun edellistä kommenttia ei näe ellei ihan katso niin sitten aletaan menemään ihan hakoteille vastauksissa, ellei seurata koko ketjua.

Nythän puhuttiin tällaisista miehistä: 

"Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää."

Pidän todennäköisempänä ihan yleisen elämänkokemuksen mukaan et noita em tilanteita just haetaan muualta kun oman naisen kanssa ei haluta.

Minä taas pidän ihan omakohtaisen kokemuksen perusteella todennäköisenä, että sille toiselle naiselle kerrotaan, että vain meillä näitä on, mutta kotona ei ole mitään eikä haluta mitään ja siksi juuri onkin niin ihanaa, että meillä näitä on.

Valitettavasti mulle on sattunut varattuja ja sanon heti suoraan, että johtuu siitä, että en tunnu helposti sinkkuja saavan, ts. kukaan sinkku ei ole mun kanssa parisuhteeseen alkanut.

Näiden ukkomiesten kanssa se on just tota, että vain meillä on tätä ihanaa, mutta sitten on selvinnyt erilaisin tavoin, että kyllä se vaimo saa ne ihan päivämääräkukat ja yllättätykset ja ihanat jutut.

Sitten oli se yksi jonka onneksi osasin jättää pariin kertaan, kenestä ajattelin, että minkähän ton vaimo ei jätä jos sängyssäkin on tuota.

Nyt herää ajatus et onko miehet sit useinkin pitlissä suhteissa sellasia et tulee tuotua 'päivämääräkukat' tai ihanat yllätykset? Vai liittyyks tällainen just huonoon omaantuntoon?

Surullinen ajatus, että tavallisessa suhteessa ei mies voi tehdä mitään kivaa ja suhdetta ylläpitävää, kun eihän ne muuten kuin syyllisenä petettyään. Mutta jos elämään kuuluu tuo niin kaikilta sitä kai odottaa.

Niin minustakin se olisi surullista. Kuitenkin aivan empiirinen kokemus sekä pikagallup lähipiirissä vahvistaa, että kukat tulee pari kertaa vuodessa, lahjat merkkipäivinä, joka voi olla myös joku yhteinen yllätysreissu. Monelle mies laittaa joskus ruokaa, ihanaa sekin. Kuitenkin kirjoittaja kertoi petoskumppaninsa hemmottelevan rakasta vaimoaan yhtenään. Miksihän se sitten petti sitä suurta rakkauttaan.

Mitä sä satuilet. Oli puhe tästä:

Eli että jos mies on sen luontoinen, että ottaa nautinnon irti elämästä, olkoon se seksiä, illallisia, jne niin sitten se tekee sen kaikkialla. Tekee elämästä helppoa ja tuo kukkia ja saa seksiä, ihan molemmilta.

Onko tää sulle jotenkin kipeä totuus, että nautinnonhaluinen ihminen on sitä muuallakin kuin yhdessä paikassa?

Rakastamisesta en ainakaan minä puhunut mitään, ei niitä tuollaisista usein lueatakaan.

Vierailija
447/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Ja sinua saastaa on helppo käyttää halujensa tyydyttämiseen. Olet oksennuskasa! Et minkään arvoinen.

Ja ei, minulla ei ole miestä, en olen petetty enkä pettäjä, mutta itsekunnioitus minulla on.

Vierailija
448/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Ja sinua saastaa on helppo käyttää halujensa tyydyttämiseen. Olet oksennuskasa! Et minkään arvoinen.

Ja ei, minulla ei ole miestä, en olen petetty enkä pettäjä, mutta itsekunnioitus minulla on.

No ei kai tuommoinen huorrrranluonnolla varustettu nainen itseään arvosta. Ottaa vastaan ne almut mitä saa ja lopulta kuolee yksin. Näitä on nähty maailman sivu.

Vierailija
449/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Ihmetyttää naiset, jotka suostuvat ihan mihin tahansa, kaipa se on rumien pakko kun ei oikeita miehiä saa.

Vierailija
450/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä pelkäävät vaimot luulevat olevansa jotenkin tärkeässä asemassa sivusuhteessa, ette te ole. Ei teistä keskustella eikä teitä mietitä.

Itse olen ollut muutaman varatun miehen kanssa ja joka ikinen heistä, sen vähän mitä vaimostaan ovat puhuneet, ovat puhuneet hänestä varsin kauniisti. Yksikään ei ole puhunut huonosta suhteesta, odottavasta erosta tai seksin puutteesta.

Tämä vähän nauratti näin sinkkuna sivusta monenlaisissa suhteissa olleena. Mitä siis sivusuhteessa oleva luulee olevan miehelle? Todellisuudessa mies kaipaa seksiä ja vaihtelua niinkuin moni varattu nainenkin kaipaa seksiä ja vaihtelua. Mutta puolison kanssa jaetaan elämä, matkat, rahat, seksi ja kaikki. Miehen tai naisen sivusuhteen kohde on vain patja. Ei se häävi osa ole pitkään jatkuessaan.

Amen! Me voidaan päättää tämä keskustelu huojentavaan toteamukseen; meillä vqkisuhteessa elävillä naisilla ei ole syytä huoleen. Jos miehemme pettää, hän tekee niin siksi, että haluaa välillä käydä salaa panemassa märkivää alauokkaista tuheroa, tai todennäköisesti useampaa ja poimia mukaansa taudin tai pari samalla kun lupailee näille yksinkertaisille sinisilmäisille hölmöille, ettei kotona ole mitään arvostamisen arvoista. Ei suinkaan siksi, etteivät rakastaisi tai haluaisi meitä ja jakaisi kanssamme kaikkea mikä on arvokasta ja hyvää.

Kiitos, nyt voimme nukkua yömme rauhassa 🙏

Vierailija
451/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä suuresti nämä toisten naisten selittelyt.

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Lähinnä ketjussa naureskellaan sille, miten sivupimpsat kertovat toisen käden tietojen eli miesten siloteltujen kertomusten perusteella miten surkea liitto on ja vaimo se vasta kauhea onkin, vaikka tätä ei tunneta. En ole petetty vaimo enkä varsinkaan sivunainen mutta olen sivusta nähnyt useita kertoja miten hyväuskoisia naiset ovat.

Sivutuheroiden on pakko löytää jostakin arvonsa. Tavallaan sen ymmärtää, koska kyllähän varatun miehen reikänä ihmisarvo on miinuksella - luokkaan katsomatta.

Voi itku, entäs sitten ne kotona oottelevat ylväät kuningattaret, jotka tulee lempatuksi kun mies kantaa laukkunsa sen luokattoman reiän luo? Paljonko on arvo lipsahtanut miinukselle kun arvoton tuherokin menee edelle?

Harvapa sen matkalaukun minkään lutkkkan luo kantaa. Nää miehet on just niitä, jotka ei sitten arvosta sitä sivupanoa kun sehän on vain reikä ja hauskanpitoa varten. Mutta uskottelee nyt itsellesi niin on parempi olla.

Olen minun monesti miehen kuullut rumasti puhuvan juurikin niistä jalkavaimoistaan.

Vierailija
452/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen! Me voidaan päättää tämä keskustelu huojentavaan toteamukseen; meillä vqkisuhteessa elävillä naisilla ei ole syytä huoleen. Jos miehemme pettää, hän tekee niin siksi, että haluaa välillä käydä salaa panemassa märkivää alauokkaista tuheroa, tai todennäköisesti useampaa ja poimia mukaansa taudin tai pari samalla kun lupailee näille yksinkertaisille sinisilmäisille hölmöille, ettei kotona ole mitään arvostamisen arvoista. Ei suinkaan siksi, etteivät rakastaisi tai haluaisi meitä ja jakaisi kanssamme kaikkea mikä on arvokasta ja hyvää.

Kiitos, nyt voimme nukkua yömme rauhassa 🙏

Ja me märkivät, tautiset kotirömpsät tyydymme mussukoittemme viimeisiin siemetippoihin, joita kuningattaret meille jättävät.

Aamen 🙏

Vierailija
453/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Lähinnä ketjussa naureskellaan sille, miten sivupimpsat kertovat toisen käden tietojen eli miesten siloteltujen kertomusten perusteella miten surkea liitto on ja vaimo se vasta kauhea onkin, vaikka tätä ei tunneta. En ole petetty vaimo enkä varsinkaan sivunainen mutta olen sivusta nähnyt useita kertoja miten hyväuskoisia naiset ovat.

Sivutuheroiden on pakko löytää jostakin arvonsa. Tavallaan sen ymmärtää, koska kyllähän varatun miehen reikänä ihmisarvo on miinuksella - luokkaan katsomatta.

Voi itku, entäs sitten ne kotona oottelevat ylväät kuningattaret, jotka tulee lempatuksi kun mies kantaa laukkunsa sen luokattoman reiän luo? Paljonko on arvo lipsahtanut miinukselle kun arvoton tuherokin menee edelle?

Harvapa sen matkalaukun minkään lutkkkan luo kantaa. Nää miehet on just niitä, jotka ei sitten arvosta sitä sivupanoa kun sehän on vain reikä ja hauskanpitoa varten. Mutta uskottelee nyt itsellesi niin on parempi olla.

Olen minun monesti miehen kuullut rumasti puhuvan juurikin niistä jalkavaimoistaan.

Voi tytteli, kun kuulisit mutä miehet puhuu kotilortoistaan.

Vierailija
454/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Ihmetyttää naiset, jotka suostuvat ihan mihin tahansa, kaipa se on rumien pakko kun ei oikeita miehiä saa.

Kiitos suohirviö, että myönsit, ettet ole "oikean" miehen kanssa.

Vierailija
455/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Ei voi muuta sanoa. Nautitko siitä että saat sohia ns.täydellisen suhteen seassa tuollaisen sikamiehen kanssa? Paras olisi jonkun kertoa vaimolle, jollei miehellä ole siihen munaa. Silloin vaimolle annettaisiin mahdollisuus päättää "täydellisen" suhteen kohtalosta. Sinä olet vain rikoskumppani. Et muuta.

Vierailija
456/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju saa mut tosi surulliseksi. Sekä nää kakkosnaisten "ei mua kiinnosta mitä se vaimo ajattelee, ei kuulu mulle", että kohtaloonsa alistuneiden, petettyjen vaimojen kommentit. Missä naisten välinen solidaarisuus? Selvittäisin kakkosnaisena nyt vähintäänkin sen, onko pariskunnalla avoin suhde. Jos ei, niin miksi kukaan nainen loukkaisi tahallaan naimisissa olevaa siskoaan?

Olen ajoittain aika yksinäinen sinkkunainen. Kun luen näitä juttuja, niin kummasti oma tilanne alkaa tuntumaan ihan kohtuulliselta. En koske varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. Odotan niin kauan, että löydän vapaan, kunnollisen miehen. Jos en löydä, niin sitten jatkan sinkkuna. Useinmiten elämä on ihan hyvää näin, ei ainakaan tarvitse pelätä "oman" miehen pettämistä eikä tuntea syyllisyyttä siitä, että viilaan oman sukupuoleni edustajia linssiin.

Afganistanissa on paljon kärsiviä naisia. Riittäkö sinulla 'naisten välinen solidaarisuus' heille ja miten se ilmenee? Suomessa on paljon työttömiä naisia. Riittäkö solidaarisuus? Sairaita naisia kohtaan? Yh.äitejä kohtaa? Vai tunnetko solidaarisuutta vain niutä naisia kohtaan, joitten mies käy vieraissa? Miksi? Onko sinun solidaarisuutesi kansainvälistä vai vainko suomalaista?

Vierailija
457/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

Olen tapaillut paljon ns.varattuja miehiä. Monet eivät halua kertoa mitään yksityiskohtia parisuhteestaan, haluavat vain vaihtelua, niinkuin minäkin. Jotkut kertovat, miten kotona ei saa lämpöä, läheisyyttä ja kokeilla kaikkia kivoja juttuja.

Vierailija
458/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekunnioitus taitaakin olla ainoa, millä voit kehuskella. Älylmä et.

-sivusta

Vierailija
459/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju saa mut tosi 7surulliseksi. Sekä nää kakkosnaisten "ei mua kiinnosta mitä se vaimo ajattelee, ei kuulu mulle", että kohtaloonsa alistuneiden, petettyjen vaimojen kommentit. Missä naisten välinen solidaarisuus? Selvittäisin kakkosnaisena nyt vähintäänkin sen, onko pariskunnalla avoin suhde. Jos ei, niin miksi kukaan nainen loukkaisi tahallaan naimisissa olevaa siskoaan?

Respektiä sulle. Sä oot kunnon nainen. Ihan samaa mieltä, että naisten kesken pitäisi olla solidaarisuutta, ettei aleta suhteisiin varattujen kanssa. Kaikkea hyvää sun elämään!

Vierailija
460/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nätisti suljemme siniset silmämme päivittäisiltä uutisilta, jotka kertovat, että kyllä se mies laukkunsa kantaa sinne uuden luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan