Mies: Kumman oltava paremmannäkösiempi, vaimomatskunaisen vai sekstailunaisen?
Kommentit (24)
No minähän harrastan seksiä vain yhden ja ainoa naisen kanssa koko elämässäni, joten vastaan että vaimo. Toistaiseksi en ole vaimoa löytänyt enkä etsinyt, joten en sitten sekstaile ollenkaan. Helppoa ja mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:07"]
Muistakaapa isimiehet pitää se sormus sormessa ettei tule väärinkäsityksiä. Käräytän aina vaimolle.
[/quote]
En ole niin tyhmä, että panisin ketään joka tietää vaimoni ja voisi käräyttää. Sormuskin saa olla, eipä tuo ole haitannut naisia, päinvastoin melkein.
M32
[/quote]
Vaimo on helppo ottaa selville. Been there done that. Mun nenälle ei itsestään liikoja luulevat perheenisät hypi.
[/quote]
Hypi nenille? Jaa miten? Lähinnä olen kurkkuun ja perseeseen "hyppinyt", pilluunkin joskus.
Ehkäpä mulla on sitten harvinaisen hyvä tutka välttää mieleltään tasapainottomat kostajat, koska ei ole ongelmaa tullut. Jos itse näet miehellä sormuksen, haluat seksiä hänen kanssaan silti ja sitten yrität "käräyttää" koska koet että "nenillesi on hypitty", suosittelen sinulle lähinnä terapiaa.
M32
[/quote]
Jätäthän eukkosi ja vasta sen jälkeen pippelöit muita vosuja. Keskenkasvuista tuollainen rehvastelu.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:13"] [quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:10"] [quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:07"] Muistakaapa isimiehet pitää se sormus sormessa ettei tule väärinkäsityksiä. Käräytän aina vaimolle. [/quote] En ole niin tyhmä, että panisin ketään joka tietää vaimoni ja voisi käräyttää. Sormuskin saa olla, eipä tuo ole haitannut naisia, päinvastoin melkein. M32 [/quote] Vaimo on helppo ottaa selville. Been there done that. Mun nenälle ei itsestään liikoja luulevat perheenisät hypi. [/quote] Hypi nenille? Jaa miten? Lähinnä olen kurkkuun ja perseeseen "hyppinyt", pilluunkin joskus. Ehkäpä mulla on sitten harvinaisen hyvä tutka välttää mieleltään tasapainottomat kostajat, koska ei ole ongelmaa tullut. Jos itse näet miehellä sormuksen, haluat seksiä hänen kanssaan silti ja sitten yrität "käräyttää" koska koet että "nenillesi on hypitty", suosittelen sinulle lähinnä terapiaa. M32 [/quote] Jätäthän eukkosi ja vasta sen jälkeen pippelöit muita vosuja. Keskenkasvuista tuollainen rehvastelu.
[/quote]
En rehvastele, vastasin alkupeärisen kysymykseen aivan asiallisesti, sitten joku haahka kävi kimppuun.
M32
"Paremmannäköisempi"??