( ͡° ͜ʖ ͡°) Ksenian The Pläänit
Nyt niitä upeita suunnitelmia kehiin!
En malta odottaa!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:50"]No mitä suunnitelmia?
[/quote]
esim ulkomaan matka tulossa...
Ihan normaaleja juttuja:valmistua, mennä naimisiin ja tehdä toinen lapsi, rakentaa omakotitalo. Eiks nää samat ole teillä kaikilla, jotka halutte tavallisuutta ja elää normaalia tavanomaista elämää.
Pink bubble;......
............
"Tuntuuko sinustakin siltä, että bloggarit matkustelee koko ajan? Miten joillain on varaa? Onko bloggarien matkat sponsoroituja mainosmatkoja, eli he eivät maksa reissuista mitään? Ja reissun jälkeen esitellään vielä vinot pinot matkalla hankittuja merkkivaatteita."""
....
Niinpä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:53"]
Ihan normaaleja juttuja:valmistua, mennä naimisiin ja tehdä toinen lapsi, rakentaa omakotitalo. Eiks nää samat ole teillä kaikilla, jotka halutte tavallisuutta ja elää normaalia tavanomaista elämää.
[/quote]
No en mä ole koskaan haaveillut omakotitalosta saati sellaisen rakentamisesta mutta onhan noi ihan perusasioita ihmisen elämässä, perhe ja koti.
Tosi hyvä teksti....
http://www.pinkbubble.fi/2013/01/bloggarit-matkustaa-sponsoroituja.html?m=1
Monet bloggaajat tosiaan tuntuvat matkustavan hävyttömän usein. Matkat eivät ole mitään pikkujuttuja, vaan niille uhrataan monta postausta. Kuvio kulkee suurin piirtein näin:
unelmointia matkasta
matkan varaus
vinkkejä mitä tehdä matkalla
mitä ja miten pakata
kollaaseja matka-asuista
ilta ennen lähtöä -tunnelmat
matkalla (näitä postauksia on itse asiassa useita ja ne tulavat nyt tai matkan jälkeen)
vihdoin kotona
ostokset
kuvia matkalta
tietopaketti samaa matkaa suunnitteleville
Pink bubble jatkaa:
Ei ihme, että matkustelu tuntuu olevan suuressa osassa -varsinkin, jos reissuja tehdään edes se pari vuodessa ja molemmille uhrataan sama määrä postauksia. Otetaanpa hieman selvää bloggareiden matkoista ja katsotaan ensin miten ja mihin bloggarisuosikit reissasivat ja kuinka monta matkaa vuodelle 2012 oikein ehti kertyä. Ykköskohde oli ehdottomasti New York.
Mungolife oli matkustelussa ihan omaa luokkaansa viime vuona. Ei riitä, että Anna asui Australiassa vielä alkuvuonna, vaan hän lähti maailmanympärymatkalle. Menin jo aivan sekaisin laskuista mutta reitiltä löytyi Australian lisäksi Thaimaa, Laos, Vietnam, Bali, Lontoo, Uusi-Seelanti, Havaiji, ja ties mitkä paikat Jenkeissä. Kiertomatkan lisäksi Mungolife kävi myös ainakin Tallinnassa ja Egyptissä, sekä Lontoossa, jonne myös muutti loppuvuodesta. Tälle suoritukselle on vaikea vetää vertoja. Anna oli ihan oikeutetusti kutsuttu Matkamessuille puhumaan aiheesta.
Cava on jo opiskeluidensa puolesta matkailuun suuntautunut. Dubai, Turkki, Visby, Mallorca, Pariisi, Egypti, Berliini, ja taisi siellä olla Tukholmakin. Siis ainakin kahdeksan kohdetta.
P.S. I Love Fashionin Linda ei myöskään jäänyt rannalle ruikutttamaan: Turkki, New York, Visby, Hania, Pariisi, Sveitsi. Ja tietysti Tukholma, jossa hän asuu.Hieno suoritus: seitsemän.
Xenia's Dayn Xenia on myös kerännyt ahkerasti lentopisteitä: Dubai, New York, Skiathos, Tallinna, Miami. Viisi maata. Ja Xeniahan on siis ehtinyt jo tänä vuonna reissaamaan Etelä-Afrikkaan.
Mona's Daily Style -blogissa käytiin neljällä reissulla: New York, Kööpenhamina, Kreikka ja Rooma.
Yllätyitkö?
Monella herää varmasti epäilys, että matkat ovat sponsoroituja. Osaksihan ne ovat. Esimerkiksi bloggariporukan (Cava, P.S. I Love Fashion, Alexa Dagmar, Yummy) lähettäminen Visbyyn oli täysi sponssi. Myös Rantapallo on ollut ahkerasti mukana viime aikoina, kun joku suosittu bloggaaja alkaa suunnitella matkaa. Esimerkiksi Xenian ja Monan yhteinen NYC:n reissu oli varattu Rantapallon kautta. Mistään koko matkan sponsoroinnista ei varmasti ole kyse, vaan todennäköisesti diiliin kuuluu ihan selvä rahallinen palkkio tai sitten matkakuluja on hieman makseltu. Yleensä joku firma siinä varausvaiheessa kuitenkin esitellään, sillä lukijoita kiinnosta mitä kautta bloggari matkansa varasi. Cavan Mallorcan matka oli Nellyn kisan voittomatka.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:53"]
[/quote]
No en mä ole koskaan haaveillut omakotitalosta saati sellaisen rakentamisesta mutta onhan noi ihan perusasioita ihmisen elämässä, perhe ja koti.
[/quote]
Niin, mutta hyvin monet siitä haaveilevat. Kuten myös aviomiehestä ja lapsista. Ehkä nämä ovat myös sitten niitä, jotka myös kadehtivat kyseistä bloggaajaa kaikkein eniten.
Minä en ainakaan kadehdi. Haluan kuulla the suunnitelmia. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:01"]
[/quote]
Kyllä sä kadehdit.
Minulla on nälkä. Haen namskis halloumi salaatin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:01"]
[/quote]
Kyllä sä kadehdit.
[/quote]
Yhtälailla kun sinäkin! :) -Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:01"] Minä en ainakaan kadehdi. Haluan kuulla the suunnitelmia. :) -ap [/quote] Kyllä sä kadehdit. [/quote] Yhtälailla kun sinäkin! :) -Ap
[/quote]
En aloittanut tätä ketjua enkä myöskään halua lapsia enkä aviomiestä enkä omakotitaloa. Mutta sinä haluat, ja olet kateellinen kun joku saa kaiken haluamansa. Siksi haluat piruilla täällä toisen suunnitelmille.
Miksi ei saa keskustella enää ?