Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla vaimona joku velvollisuus

Vierailija
30.01.2022 |

Kuskata miestä, kun hän jokatoinen sunnuntai tulee myöhään juna-asemalle?
Junia kulkee monta kertaa päivän aikana, hänellä ois mahollisuus tulla aiemminkin, mutta luulen että haluaa vaan halvimman junamatkan.
Mutta itseä se väsyttää, koska en enää yhdeksän jälkeen illalla vaan jaksa lähtee hakemaan.
Sunnuntaisin joudun muutenkin ajelemaan ja kuskaamaan lapsia.
Oon monta kertaa pyytänyt että tulee aikasemmin, mutta ei noteeraa sitä mitenkään.
Nyt en aio enää lähteä ajamaan, kun juuri pääsin kotiin.
Olenko julma, jos annan hänen vain tulla linja-autolla, kävellen tai taksilla?
Kuulostanko itsekkäältä?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä miehelläsi ei ole omaa autoa?

Vierailija
2/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et toki. Tee niinkuin itsellesi sopii.

Aikuinen ihminen pääse kyllä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko hakea mutta joka toinen sunnuntai vaan...

Vierailija
4/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto rikki

Vierailija
5/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko hakea mutta joka toinen sunnuntai vaan...

Ja mä stressaan näitä sunnuntaita jo etukäteen aina...

Vierailija
6/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kyseinen gubbe heiluu joka toinen vkl, kun sieltä vasta su-iltana kotiin ehtii?

Vierailija
7/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto rikki

No ei taida sitten sen kuntoon saaminen olla kovin isolla prioriteetilla jos tämä on jatkuva ongelma ja tapahtuu "joka toinen sunnuntai" eli se on vissiinknin ollut rikki jo kuukausi tolkulla.

Vierailija
8/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto rikki

Siis kauanko se auto on rikki, jos pitää joka toinen sunnuntai hakea? Käske viemään korjaamolle.

Vierailija
9/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. En minäkään hakisi, jos ei ole edes mitään hyvää syytä tulla myöhään.

Vierailija
10/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä sun pitäisi kuskata ja lisäksi voisit lakata valittamasta

Vierailija
11/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran mieheltäni, että miksi ei tule aiemmin, hän vastasi ettei kulje muita junia.

No uskoin häntä enkä tarkistanut asiaa. Tänään sitten katsoin, ja kulkeehan niitä muitakin. Tämä vaan sattuu olee halvin juna. Mutta mielestäni hän voisi vähän ajatella, että mulla on tässä lapsia, joita kuskailen ja aamulla nousen töihin.

Tulee vähän hyväkskäytetty olo, kun mies laittaa mut ajelee illalla, että hän pääsee halvemmalla itte. Vaikka oon sanonu että mua väsyttää...

Vierailija
12/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto rikki

No ei taida sitten sen kuntoon saaminen olla kovin isolla prioriteetilla jos tämä on jatkuva ongelma ja tapahtuu "joka toinen sunnuntai" eli se on vissiinknin ollut rikki jo kuukausi tolkulla.

Joo se on ollu rikki jo muutaman kuukauden enkä tiedä millon korjauttaa..

Vierailija
13/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tältä tuntemattomilta asiaa? Miksi et puhu asiasta miehesi kanssa ja sano oma painava mielipiteesi asiasta suoraan hänelle. Me emme voi autaa asiassa sinua!

Vierailija
14/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto rikki

Joo se on ollu rikki jo muutaman kuukauden enkä tiedä millon korjauttaa..

Siinä vaiheessa kun lopetat paapomisen ko. asian vuoksi vaan ilmoitat että aikusena ihmisenä saa hoitaa kulkemisensa ihan itse, et ole mikään ilmainen taksipalvelu.

Vierailija
15/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuus, eikä myöskään velvollisuus antaa.

Vierailija
16/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on demonin riivaama ja paha.

Vierailija
17/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et vaimona vaadi mieheltäsi mitään kun sinun kuskaaminen aiheuttaa noin kauhean kitinän

No eipä hän nyt hirveesti joudu meillä mitään tekemään..saa kuntoilla rauhassa, kun oon ostanu kalliit kuntolaitteet lahjaksi ja olla vaan. Sitten lähtee jokatoiseks viikoks kauas pois, mä jään yksin omien neljän lapsen kanssa tähän. Silloin kun hän on tässä, meillä on kaks yläaste ikäistä kotona. Ei joudu siis hoitamaan lapsia.

Mutta vien ja tuon häntä jotta pääsee junalla toiselle puolen suomea. Kun muutenkin vihaan sitä eestaas kulkemista....

Vierailija
18/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tältä tuntemattomilta asiaa? Miksi et puhu asiasta miehesi kanssa ja sano oma painava mielipiteesi asiasta suoraan hänelle. Me emme voi autaa asiassa sinua!

Niin, olen hänelle tästä jo ties miten monta kertaa sanonu...mutta mietin vain, olenko minä se itsekäs paska, kun tuntuu niin pahalta itsestä tää tilanne...

Vierailija
19/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta itseä se väsyttää, koska en enää yhdeksän jälkeen illalla vaan jaksa lähtee hakemaan."

Jos menet maanantaiaamuna töihin, ei kannata tehdä mitään liian stressaavaa sunnuntai-iltana. Mies voisi tulla aikaisemmalla junalla aivan hyvin tai korjauttaa autonsa.

Vierailija
20/80 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole velvollinen mihinkään, ellet omasta vapaasta tahdostasi halua toimia miehesi palvelijana. Se luultavasti saisi sen oman autonsa nopeammin korjattua, jos jättäisit sen hakematta ja antaisit sen  odottaa bussia. Uskon, että tuo toimisi loistavana motivaationa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi