Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Nyt on aamu USA:ssa. Lähden kohta töihin jossa on tänään ohjelmassa ortodontian opiskelua.
Kyyhkyssä myös tänään... 10.8 kesän paras päivä =)
harrastan seksiä puolisoni kanssa
Järjestelin kotivaran elintarvikeosion
Ripuloin housuun. Mulla on IBS.
Soitan itsetekemälläni soittimella
Syön illallista saman katon alla asuvan anoppini kanssa.
Olen lomareissussa neljättä viikkoa.
Yäk.jugurtti rahka ja jäätelö sekaisin kyllästettynä hiilihydraatti sokeri mössöllä.tossa on noin 600 kaloria.taidat olla satakiloinen.tollasen kalori määrän polttamiseen menee monta tùntia.pyöräilyä useampi tunti tai raksa hommia.huh huh.
Sööttiä.kivan ja säntillisen kuvan saa sinusta.realistinen muumi mamma.
Sillä lailla.oman elämänsä kaunis ja rohkea usassa opiskelet hammaslääkäriksi ? hyvä valinta onnea ja menestystä urallesi.siunasta askeliisi minne kuljetkin.
Olen mustikassa avojaloin. Toki kumisaappaan oli alussa ja vaikka käärmeiden varalta 😉
Just muurahainen puri jalkaterästä. Olenkohan niiden reitillä.
Parvekkeellani pari keltaista daaliaa käy kukkimaan. Kukissa on jotain pikkuötököitä, joita olen yrittänyt poistaa.
Uin vuoristossa pohjavesi lammessa vesiputouksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Laitan asiakkaalle n. puolen miljoonan euron laskun, jossa 14 vrk maksuaikaa. Eikä ole kyseessä mikään jättimäinen pörssifirma, vaan asiakas on maitotila.
Ihmekös, jos moni tila joutuu lopettamaan tai on jo lopettanut.
Systeemit tehtiin silloin, kun sähkö oli edullista.
Vierailija kirjoitti:
Laitan asiakkaalle n. puolen miljoonan euron laskun, jossa 14 vrk maksuaikaa. Eikä ole kyseessä mikään jättimäinen pörssifirma, vaan asiakas on maitotila.
Kuulostaa todella isolta laskulta. Toivottavasti on maksukykyä. Maatilat ovat nyt vaikeuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen 100 km lenkin.
Käytätkö pyöräilylaseja?
Minulla ajoviima käy silmiin, joten käytän pidemmillä matkoilla.
Kävelytin narussa kissaa, joka sai saaliiksi päästäisen eli nokkahiiren.