Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ne tuetut lomat oo kauheen noloja?

Vierailija
04.06.2015 |

Kuka kehtaa semmosilla käydä? Eikö ne vois ainaki lopettaa ku kerta säästöjä haetaan??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mistään verovaroista tueta, esim. RAY rahoittaa niitä.
Ja ei kai siellä kukaan tiedä et "noi on tuetulla lomalla". Tulee mieleen näin äkkiseltään monta nolompaakin asiaa.

Vierailija
2/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on noll

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis nehän joutuu semmoinen lappu kaulassa kulkea, jossa lukee että "olemme tuetulla lomalla". Kohta tuo lappukin vaihtuu tatuoinniksi otsaan kun tulee uudet säädökset voimaan.

Vierailija
4/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka niitä edes saa. Meillä työttömyyttä, sairautta ja ylivilkas lapsi. Kertaakaan ei ole päästy.

Vierailija
5/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä että niitä on. Todella hyvä!

Vierailija
6/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jotkut pääsee. Meillä ei olisi varaa edes sellaiseen, näköjään tilanne vaan pahenee koko kansan säästöjen takia. Koskakohan ensimmäinen tappaa itsensä tulevaisuuden toivottomuuden takia?

Vierailija
7/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan mahtavia. Olin työttömän yksinhuoltajan lapsi ja muutaman kerran oltiin esim. kylpylöissä (lapsuuden ainoat ja tosi kivat lomat) Vasta aikuisena olen tajunnut että olivat tuettuja lomia.

Vierailija
8/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön yksinhuoltaja minäkin, ei päästy taaskaan lomalle. Tuetulle eikä millekään. Ollaan kotona kesä, rahat ei riitä mihinkään, mikä maksaa. Tuettuun lomaan olisin pistänyt loputkin rahat, jos olisi päässyt. Omavastuusumma on paljon ja matkat lisäksi. Kovin kauas ei voinut edes hakea, kun ei sinne olisi päässyt.

Vierailija
9/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin sellaisella viime kesänä. Hyvä, liikunnallinen ohjelma oli ja muutenkin jees. Siellä oli perheitä laidasta laitaan. Oli enemmistönä selkeästi tukea tarvitsevia perheitä. Sitten oli kaltaisiamme tavallisia perheitä. Ne hyvätuloiset puuttuivat. Tai sitten olivat habitukseltaan taviksia jos niitä oli. Ei mua nolottanut mutta ei siellä paljoa tullut bondattua muiden kanssa. T: keskiluokkainen keskituloinen keski-ikäistyvä mies ( ei kuitenkaan Keski-Suomesta)

Vierailija
10/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästiin tuetulle lomalle ollessani 10-v. Ei se loma ollut minun mielestä noloa, vaan parasta pitkään aikaan. Isäni oli ja on juoppo, joka joi kaikki meidän rahat ja laittoi oikeastaan kaikki muutkin asiat suoraansanoen vituiks. Potki minun marsun kuoliaaksi ollessani 7-v. Minulla ei ole paljoa hyviä muistoja lapsuudestani, mutta muisto siitä tuetusta lomasta, niistä muutamista päivistä, milloin ei tarvinnut pelätä, on jäänyt hyvänä muistona mieleen. Sai vain olla, nauttia kesästä ja nähdä äitini oikeasti onnellisena edes hetken ajan.

t. 16v

Vierailija
11/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hienoa, että on tollaisia mahdollisuuksia vähävaraisille! Lasten nauru, onni joka on aitoa on korvaamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän