panisin ammattisotilaan kanssa mut naimisiin menisin aseista kieltäytyjän
Kanssa.
Onko tää vähän sama ku miehillä sen vaimo ja huora syndrooman kanssa?
Kommentit (9)
Sitten mietitään, että onko suomalaiset naiset uskollisia :)
Aika perusbiologiaahan tämä on... ja yleiset viehtymykset voi aika helposti jostain evoluutio teorioista johdatella. Eihän me ihmiset olla vain kuin yksi versio eläimistä.
Vastaus kysymykseesi on, että on kai se sama asia.
Olen jo siksi vanha mies, että osaan arvostaa naista, jolla on irstaita mielihaluja. Tsemppiä elämääsi.
Mulla sama. Plus pitäisin sen juntin sotilaan varapanona, jonka mun liberaali mies hyväksyisi... :)
Suomalaiset lutkat ovat olleet jo pari vuosikymmentä sellaista pasifistipaskasakkia joka heilastelee viherpunaisten vässykkäpoikien kanssa. Degeneraatio uhkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:30"]
Kumman kaa tekisit lapset?
[/quote]
Mikä vitun pakko niitä rumia kersoja on vääntää?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:32"]
Suomalaiset lutkat ovat olleet jo pari vuosikymmentä sellaista pasifistipaskasakkia joka heilastelee viherpunaisten vässykkäpoikien kanssa. Degeneraatio uhkaa.
[/quote]
Vituttaako suomi leijona-junttia ? :)
Mäkin panen komeita ja supliikkeja renttuja. Naimisiin menisin tasaisen ja varakkaan miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:30"]Kumman kaa tekisit lapset?
[/quote]lapset tekisin tietty aseistakieltäytyjä älykkömiehen kanssa. Lapsistamme tulisi äärimmäisen viisaita ja menestyviä. Ammattisotilas olisi irstas salaisuuteni :)