Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä haluaisi tavata kaverini, mutta

Vierailija
30.01.2022 |

en haluaisi heidän tapaavan. Naisystäväni on fiksu ja kouluja käynyt nainen, mutta kaverini ovat kaljaan meneviä oloneuvoksia. Lisäksi mulla on kaveripiirissäni vähän epämääräinen lempinimi tyyliin "puukkoallu" tai "kaasuhenkka", jota naisystäväni saattaisi ihmetellä. Olen naisen aloitteesta tavannut naisen kaverit ja he ovat ihan eri maata kuin omat kaverini. Miten tässä kannattaisi toimia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo.

Vierailija
2/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika paljon tuota "fyysistä yhteensopivuutta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat naista tietenkin. Kaveripiiriä on vaikeaa vaihtaa. Joku Kulmabaarin Kati vois sopia sulle ja sun kaveripiirille.

Vierailija
4/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kirjoittajan käsialaa kuin vaimo ei anna harrastaa.

Vierailija
5/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdat naista tietenkin. Kaveripiiriä on vaikeaa vaihtaa. Joku Kulmabaarin Kati vois sopia sulle ja sun kaveripiirille.

En vaihda. Nainen on täydellisen sopiva minulle. Haluaisin vain pitää nämä erillään.

Ap

Vierailija
6/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuhenkka? Kaasutatko paljon? Oma lempinimeni kaveripiirissä joskus 10v sitten oli "runkku" :D 

Vierailija
7/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasuhenkka? Kaasutatko paljon? Oma lempinimeni kaveripiirissä joskus 10v sitten oli "runkku" :D 

Nuo olivat vain suuntaa antavia esimerkkejä. En tietenkään laita tänne sitä oikeaa "lempinimeä".

Ap

Vierailija
8/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onkohan Allu tehnyt jotain epätoivoista kun ei oo vähään aikaan näkyny. Onneksi on löytänyt kavereita vihdoin :D

Vierailija
9/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tuollainen kaveripiiri jos et itse ole samanlainen?

Vierailija
10/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Voisitko hieman pohjustaa tyttöystävääsi, ja tapaisitte esimerkiksi oluen ja lautapelin merkeissä yhden ystävän kanssa kerrallaan? Jos on koko konkkaronkka, voi tulla kuitteja, mutta jos on yksi kerrallaan, ystävälläsi on ehkä edellytykset käyttäytyä tyttöystäväsi seurassa ja tehdä ihan hyvä vaikutelma.

Naisille on tärkeää tutustua tapailukumppanin ystäviin. Se on etappi ja osoittaa naiselle, että olet hänen kanssaan ”tosissaan”, etkä pelkästään tapaa häntä piilossa muiden katseilta.

Vierailija
11/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin samanlainen ja kävin paljon baarissa. Vanha baariporukka siis kyseessä. Loppujen lopuksi halusin elämältä muutakin ja lähdin yliopistoon opiskelemaan ja opiskelujen jälkeen töihin. Kaverit jäivät paikalleen enkä sano tätä negatiivisessa mielessä. Hauska noiden kanssa on viettää aikaa, mutta omaan elämään tuli paljon muutakin.

Ap

Vierailija
12/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Voisitko hieman pohjustaa tyttöystävääsi, ja tapaisitte esimerkiksi oluen ja lautapelin merkeissä yhden ystävän kanssa kerrallaan? Jos on koko konkkaronkka, voi tulla kuitteja, mutta jos on yksi kerrallaan, ystävälläsi on ehkä edellytykset käyttäytyä tyttöystäväsi seurassa ja tehdä ihan hyvä vaikutelma.

Naisille on tärkeää tutustua tapailukumppanin ystäviin. Se on etappi ja osoittaa naiselle, että olet hänen kanssaan ”tosissaan”, etkä pelkästään tapaa häntä piilossa muiden katseilta.

Tätä mietin itsekin, mutta herättää varmasti kysymyksiä miksi koko porukka ei voisi tulla. Pelkään että menee siihen, että valheita paikkaillaan uusilla valheilla. Olisipa jokin toinen keino näyttää, että olen tosissani niin kuin olenkin.

Ap

Vierailija
13/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kirjoittajan käsialaa kuin vaimo ei anna harrastaa.

Miten sinä sen käsialan tunnistat kun tänne kirjoitetaan näppäimistöllä eikä kynällä?

Vierailija
14/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin samanlainen ja kävin paljon baarissa. Vanha baariporukka siis kyseessä. Loppujen lopuksi halusin elämältä muutakin ja lähdin yliopistoon opiskelemaan ja opiskelujen jälkeen töihin. Kaverit jäivät paikalleen enkä sano tätä negatiivisessa mielessä. Hauska noiden kanssa on viettää aikaa, mutta omaan elämään tuli paljon muutakin.

Ap

Kerrot naisystävällesi tämän. Minä ainakin ymmärtäisin täysin.

Vierailija
15/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin itsekin, mutta herättää varmasti kysymyksiä miksi koko porukka ei voisi tulla. Pelkään että menee siihen, että valheita paikkaillaan uusilla valheilla. Olisipa jokin toinen keino näyttää, että olen tosissani niin kuin olenkin.

Ap

Ei hätää, kerro just niinkuin asia on. Että sulla on ystäviä, jotka on tosi aitoja, mutta vähän hulivilejä. Sä lähdit yliopistoon, ne jäi jatkoille.

Koko porukka ei voi tulla kerrallaan, koska muuten sun tyttöystävälle tulisi ulkopuolinen olo (ainoana naisena?). Jonkun keilauksen tai lautapeli-illan varjolla teet rajauksen ja etenette tapaaminen kerrallaan.

Ap, sulla on tässä hyvä aikomus, niin se menee hyvin. Mutta tärkeetä on tosiaan pohjustaa sun tyttöystävää etukäteen, jos tilanne tulee yllätyksenä, käsitystä on jälkikäteen vaikeampi oikaista.

Sama

Vierailija
16/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisin nähdä kaverisi vain sen takia että pääsisi kieltämään ketä et saa nähdä ja kenen kanssa et saa olla tekemisissä. Toisin sanottuna haluaa kontrolloida sinua ja sinun tekemisisiä

Vierailija
17/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo olivat vain suuntaa antavia esimerkkejä. En tietenkään laita tänne sitä oikeaa "lempinimeä".

Ap

Olet sitten varmaan joku panopanu tai kaatokari. Ymmärrän, hanakala tilanne.

Vierailija
18/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla mitään yhteistä mitä tykkäisivät tehdä?

Vierailija
19/19 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot naiselle rehellisesti minkälaisia kaverit ovat ja hän saa sitten itse päättää ovatko tekemisissä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä