Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urgh! Viini haisee villasukalta!

Vierailija
04.06.2015 |

Juon silti. Eilen avattu pullo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti mikä viini! Olen etsinyt erästä villasukkaviiniä jo monta vuotta, mutta en vaan saa päähäni mikä se oli. Se oli ihanaa! <3

Vierailija
2/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää ei haise normaalisti tältä, ostan tätä usein, kun hinta-laatusuhden on kohdallaan. Eikä haissut eilen, varmasti villasukka-aromi on pesiytynyt viiniin, kun se on eilen saanut happea. Mutta tässä: http://www.alko.fi/tuotteet/008084/?fromsearch=true

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitus. Väärän väristä viiniä. :( Jos joku tietää villasukan makuisen punkun, niin saa laittaa vinkkiä. Villasukka on hyvää! :)

Vierailija
4/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se keitetty lampaasta?

Vierailija
5/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nuo halvat kyykkyviinit on nyt vähän tuollaisia. Alkosta pitää ostaa noin kympin viinejä, niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan. 

Vierailija
6/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:07"]

Niin, nuo halvat kyykkyviinit on nyt vähän tuollaisia. Alkosta pitää ostaa noin kympin viinejä, niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan. 

[/quote]

Aivan, mutta monien av-mammojen maut ovat epäilemättä vähän mitä ovat...

Vierailija
7/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kun mun mielestä tuo kyseinen viini on tosi hyvä! Joku sitä joskus meille toi, ja sen jälkeen olen usein sitä ostanut. En osta muutoin alle kympin viinejä, koska ne ovat harvoin hyviä, mutta tuo on. Se on aika hapan, kaikki ei siitä varmaankaan tykkää, mutta mulle on just passeli. Lisäksi sitä kehtaa käyttää ruuanlaittoon, ei olla kauhean varakkaita, joten en viitsi lorotella kympin viinejä ruokaan. 

Ja mikäli luit tuon viestini, tätä villasukan hajua ei ole koskaan aiemmin ollut, vaikka meillä viini juodaan lähes aina kahdessa erässä.

Ap

Vierailija
8/8 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Aivan, mutta monien av-mammojen maut ovat epäilemättä vähän mitä ovat...

[/quote]

No niin tietenkin, eihän kellään tällä palstalla käyvällä voi olla maku- tai hajuaistia, lukuun ottamatta sinua ja kutosta, jotka olette a bisl beser ja käytte palstallakin vain läpällä ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän