Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko teidän 17-vuotias tyttö mennä yksilölajin yksilöopetukseen vanhemman miehen kanssa??

Vierailija
30.01.2022 |

Vähän epäilyttää millaista sellainen tennisopetus on???

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt jo pitkään. Vaativa laji jossa rauhassa keskittyminen on tärkeää ja sitä ovat käyneet harjoittelemassa viikonloppuina valmentajan mökillä, jossa on sopivat puitteet ja oma rauha.

Vierailija
2/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että siinä on pallit kovassakin liikkeessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sellaista yksityistä valmennusta annetaan vain poikkeuksellisen lahjakkaille tuleville mm-tason urheilijoille. Ethän halua tuhota tyttäresi urheilu-uraansa itsekkäistä syistä?

Vierailija
4/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo alakouluiässä vanhemman miehen yksityisessä piano-opetuksessa.

Vierailija
5/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet löytyvän 17v kokeneita tennisammattilaisia valmentamaan lastasi?

Vierailija
6/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi

Vierailija
7/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tottakai. Mutta missä on tenniksen yksilöopetusta?? Ryhmissä on aina vähintään neljä.

Vierailija
8/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän  kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.

Vierailija
9/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän  kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.

Homo.

Vierailija
10/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielessäsi miettinyt mitään sopimatonta?

Vierailija
11/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta yksittäistapausta tullut ilmi

Vierailija
12/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monta yksittäistapausta tullut ilmi

Yksittäistapauksia harrastavat nämä vihreiden ihanat neekelit.

Vierailija
13/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yksilöopetus se on, jos siellä on tyttösi, tämä vanhempi mies ja opettaja?

Otsikossahan sanotaan että he menevät opetukseen, eli silloin oppilaita on kaksi.

Vierailija
14/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielessäsi miettinyt mitään sopimatonta?

No en todellakaan.

Vierailija
15/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, oli pakko runkata tälla ajatukselle. Sellainen 17-vuotias kisakireä tyttö, jolla hyvä perse ja isot kiinteät rinnat... ei se ole kuin pari vuotta tästä eteenpäin, kun siideri turvottaa ja luonnekin muuttuu happamaksi kuin pihlajanmarja. Tinder nostaa odotukset kattoon.

Tuollaista 16-17v teiniä kun pääsis vielä koittamaan...

Vierailija
16/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käynyt jo pitkään. Vaativa laji jossa rauhassa keskittyminen on tärkeää ja sitä ovat käyneet harjoittelemassa viikonloppuina valmentajan mökillä, jossa on sopivat puitteet ja oma rauha.

No huh huh 

Vierailija
17/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Mikä yksilöopetus se on, jos siellä on tyttösi, tämä vanhempi mies ja opettaja?

Otsikossahan sanotaan että he menevät opetukseen, eli silloin oppilaita on kaksi.

Onko kyseessä lemmenleikki, jossa kokeneempi mies tutustuttaa nuoren ja kokemattoman tytön rakkauden saloihin?

Vierailija
18/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Seli, seli

Kameravalvontaan se valmennus niin vanhemmat voi valvoa kotoa käsin

Vierailija
19/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pesäpallo yksilölaji?

Vierailija
20/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ajatella urheilullista vitjamunaa tanssahtelemassa kynttilänvalossa ja eikoisten öljyjen tuoksussa kun lihasrelaksantit on tarjoiltu Muumi-limssan seassa.