Saisiko teidän 17-vuotias tyttö mennä yksilölajin yksilöopetukseen vanhemman miehen kanssa??
Vähän epäilyttää millaista sellainen tennisopetus on???
Kommentit (35)
Veikkaisin, että siinä on pallit kovassakin liikkeessä...
Usein sellaista yksityistä valmennusta annetaan vain poikkeuksellisen lahjakkaille tuleville mm-tason urheilijoille. Ethän halua tuhota tyttäresi urheilu-uraansa itsekkäistä syistä?
Olin jo alakouluiässä vanhemman miehen yksityisessä piano-opetuksessa.
Mistä luulet löytyvän 17v kokeneita tennisammattilaisia valmentamaan lastasi?
Täh, tottakai. Mutta missä on tenniksen yksilöopetusta?? Ryhmissä on aina vähintään neljä.
Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttuja taas täällä. Minä olen yksilölajin valmentaja, ja juurikin "vanhempi mies" ja minulla on valmennettavani kaksikin naispuolista urheilijaa. Toinen 16 ja toinen 18. Kertoo ehkä teistä enemmän kun kuvittelette kaikenmoisia pervouksia. Ei tulisi mieleenkään tehdä yhtään mitään sopimatonta.
Homo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielessäsi miettinyt mitään sopimatonta?
Liian monta yksittäistapausta tullut ilmi
Vierailija kirjoitti:
Liian monta yksittäistapausta tullut ilmi
Yksittäistapauksia harrastavat nämä vihreiden ihanat neekelit.
Mikä yksilöopetus se on, jos siellä on tyttösi, tämä vanhempi mies ja opettaja?
Otsikossahan sanotaan että he menevät opetukseen, eli silloin oppilaita on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielessäsi miettinyt mitään sopimatonta?
No en todellakaan.
Huh, oli pakko runkata tälla ajatukselle. Sellainen 17-vuotias kisakireä tyttö, jolla hyvä perse ja isot kiinteät rinnat... ei se ole kuin pari vuotta tästä eteenpäin, kun siideri turvottaa ja luonnekin muuttuu happamaksi kuin pihlajanmarja. Tinder nostaa odotukset kattoon.
Tuollaista 16-17v teiniä kun pääsis vielä koittamaan...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käynyt jo pitkään. Vaativa laji jossa rauhassa keskittyminen on tärkeää ja sitä ovat käyneet harjoittelemassa viikonloppuina valmentajan mökillä, jossa on sopivat puitteet ja oma rauha.
No huh huh
Ukko39 kirjoitti:
Mikä yksilöopetus se on, jos siellä on tyttösi, tämä vanhempi mies ja opettaja?
Otsikossahan sanotaan että he menevät opetukseen, eli silloin oppilaita on kaksi.
Onko kyseessä lemmenleikki, jossa kokeneempi mies tutustuttaa nuoren ja kokemattoman tytön rakkauden saloihin?
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Seli, seli
Kameravalvontaan se valmennus niin vanhemmat voi valvoa kotoa käsin
Ihanaa ajatella urheilullista vitjamunaa tanssahtelemassa kynttilänvalossa ja eikoisten öljyjen tuoksussa kun lihasrelaksantit on tarjoiltu Muumi-limssan seassa.
Meillä on käynyt jo pitkään. Vaativa laji jossa rauhassa keskittyminen on tärkeää ja sitä ovat käyneet harjoittelemassa viikonloppuina valmentajan mökillä, jossa on sopivat puitteet ja oma rauha.