Siis saako kuntosali ottaa rahaa tililtä? :O
Aina ennen on menny kuntosali maksut suoraan ulosottoon. Nyt oliki menny tililtä! :O Ei kai ne voi noin tehdä?
Kommentit (51)
Vittu mikä vajaamielinen ämmä tää ap on. Toivottavasti vievät sun kaikki rahat. Kuole nälkään kusipää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:54"]
Vittu mikä vajaamielinen ämmä tää ap on. Toivottavasti vievät sun kaikki rahat. Kuole nälkään kusipää.
[/quote]
Niin, ja tupakkaakin vielä polttaa.
Mites jos avaan toisen tilin? Vai pitääkö mun nyt vaa lainata vaan käteistä? Mites noi sossun rahat? Ei kai niist mee? -ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:56"]Mites jos avaan toisen tilin? Vai pitääkö mun nyt vaa lainata vaan käteistä? Mites noi sossun rahat? Ei kai niist mee? -ap
[/quote]
Menee. Sun kaikki rahat. Oli mikä tili tahansa. vittu sä oot vajaa kakara.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:56"]
Mites jos avaan toisen tilin? Vai pitääkö mun nyt vaa lainata vaan käteistä? Mites noi sossun rahat? Ei kai niist mee? -ap
[/quote]
Tilin vaihto ei auta. Käteinen voi toimia vähän aikaa, mutta siihenkin on tulossa rajoituksia. Suora ulosotto ei tunnista rahan lähettäjää, kaikki viedään jos tilillä rahaa on.
Ei ne nyt voi herra jumala kaikkea viedä! :O pitää ihmisen ostaa ruokaa! -ap
Bitcoineina itsellä koko omaisuus. Ulosotto ei pääse käsiksi. Kannattaakin ottaa velkaa niin paljon kuin saa ja muuttaa kaikki bitcoineiksi. Siinähän koittavat ulosottaa.
Toivon todella että Ap on provo. Persaukisten luusereiden härskiys yllättää mut joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:02"]
Ei ne nyt voi herra jumala kaikkea viedä! :O pitää ihmisen ostaa ruokaa! -ap
[/quote]
Ihmisen pitää myös elää tulojensa mukaan. Pelleily on nyt loppu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:05"]
Mitä on bitcoineit? -ap
[/quote]
Digitaalista virtuaalirahaa. Mutta ei se sua auta. Pankin kautta nekin menee.
Mitä mä nyt sitte teen? :( tapan itteni? -ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:10"]
[/quote]
Ei se auta velat peritään sun kuolinpesältä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:10"]
[/quote]
Nyt sä otat yhteyttä sun pankkiin ja kysyt niiltä, mitä sun pitäisi tehdä. Niillä saattaa olla ratkaisu sun ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:02"]Ei ne nyt voi herra jumala kaikkea viedä! :O pitää ihmisen ostaa ruokaa! -ap
[/quote]
No ei ne veis sun rahoja jos et kävis siellä vitun salilla. Jäis rahaa ruokaankin idiootti. Hyvä etttä vievät ruokarahas. Opitpahan olemaan säästeliäämpi.
Siis tää ketjuhan on vitsi? Pankki tuskin itsekseen siirtelee mitään summia mihinkään, jollei sinne ole jotain suoraveloitusta(vai millä nimellä nykyään onkaan) suunnattu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:14"]
Siis tää ketjuhan on vitsi? Pankki tuskin itsekseen siirtelee mitään summia mihinkään, jollei sinne ole jotain suoraveloitusta(vai millä nimellä nykyään onkaan) suunnattu.
[/quote]
Niinhän sitä luulis joo.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:10"]Mitä mä nyt sitte teen? :( tapan itteni? -ap
[/quote]
Joo
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:14"]
[/quote]
Vai vitsi? Katso ulosottolain kahdeksannen pykälän, seitsemännentoista momentin, kuudes alaviite.
Siellä se on, mustaa valkoisella.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"]
Mut ei kai ne voi mun viimisiä rahoja viedä? :O Neki oli kaverilt lainattu et saadaan ruokaa ja tupakkaa. -ap
[/quote]
Kyllä ne voi nykyään. Se on nyt loppu se maksujen kanssa pelleily.
[/quote]
Milloin toi muutos on tapahtunut? :)
[/quote]
Toukokuun alusta tänä vuonna.