Jestas! 6 kk vauvani vihelsi juuri Kwai-joen siltaa!
mahtavaa!! Mitä teidän puolivuotiaat osaa?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]Ootte tainnut käydä siä masuasukki muskarissa:) Kyllä sen näkee vauvasta, jos on sikiönä alottanut harrastukset. Ajattelin just ilmottautua ovulaatio olkityökurssille.
[/quote]
Reps
Kiva että teidän pieni on päässyt tutustumaan meidän 4kk tyttömme ensimmäiseen sävellystyöhön. :)
Meidän puolivuotias kyllä huolestuttaa. Roikkuu aina av:llä jotain "liekkiketjuja" ja "porvoita" väsäilemässä. Mitä teen?
Meidän puolivuotias hoitelee managerin hommia jenkeissä. Vähän ollaan kyllä miehen kanssa huolissamme kun nyt vasta aloitti työuransa.. Onkohan jokin vialla?
Siis mun lapsen isän kiveksistä kuului kymmenisen kuukautta sitten sellokonsertto!
Meillä synnärillä vauva pullahti ulos ja sanoi: "Äiti ja isä. Toimittakaa minulle pian tyhjä taulupohja, maalit ja sivellin. Minulla on visio." Maalauksen nimeksi tuli "huuto".
Meidän lapsemme hedelmöittymi puumajassa. Näin syntyi Stora Enso. Olen niin ylpeä!
Meidän puolivuotias jätti just apparit pois, lähti valtsulta hakemaan pilttiä. Eikä kypärää päässä taaskaan!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:13"]
Meidän puolivuotias roikkuu tissillä ja vääntää sinappia.
[/quote]
Turun sinappia? Just ostin sitä taas kaupasta, kun on niin hyvää. Saat olla kyllä ylpeä lapsestas!
Äh, ei se kuitenkaan ollut Kwai-joen silta vaan Bon Jovia. Yleinen sekaannus!
Meidän puolivuotias roikkuu tissillä ja vääntää sinappia.