Jestas! 6 kk vauvani vihelsi juuri Kwai-joen siltaa!
Kommentit (54)
Meidän puolivuotias omistaa rinta-joupin autoliikkeet :)
Minunpa lapsi osasi puhua jo kun hänen isänsä oli äitinsä kohdussa :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:50"]Meidän tenava oli tuossa iässä jo rakentanut Kwai-joen sillan. [/quote Meidän tenava oli työnjohtajana siellä siltatyömaalla jo 5 kk iässä.
[/quote]
Oli muuten meidän napero joka pisti käyntiin koko siltahankkeen. Ikää silloin vajaa 4vko.
[/quote]
No meidän tissitirppa taas keräsi siihen hankkeeseen sen rahoituksen ollessaan 3 viikkoinen. Ilman rahoitusta ei olisi koko hanketta toteutettu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:50"]Meidän tenava oli tuossa iässä jo rakentanut Kwai-joen sillan. [/quote Meidän tenava oli työnjohtajana siellä siltatyömaalla jo 5 kk iässä.
[/quote]
Oli muuten meidän napero joka pisti käyntiin koko siltahankkeen. Ikää silloin vajaa 4vko.
[/quote]
No meidän tissitirppa taas keräsi siihen hankkeeseen sen rahoituksen ollessaan 3 viikkoinen. Ilman rahoitusta ei olisi koko hanketta toteutettu.
[/quote]
Niin, sen rahoituksenhan omaisuudestaan antoi Ruuska-Irmeli-Ceijomme miljardeistaan, jotka teki kahtena ensimmäisenä elinviikkonaan.
Meidän iskän silmäkulmassa ei näkyny 9 kk sitten pilke, vaan ihan selvä suhteellisuusteorian kaava.
Vauvani ensipökäle tuotti valoa, siitä hän keksi hehkulampun!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, sen rahoituksenhan omaisuudestaan antoi Ruuska-Irmeli-Ceijomme miljardeistaan, jotka teki kahtena ensimmäisenä elinviikkonaan.
[/quote]
Poikani taisi lahjoittaa nuo rahat teidän säälittävälle RIC:lle ollessaan neljän päivän ikäinen ja ansaittuaan sijoituksillaan jo oman pienen pesämunan sekä voitettuaan siinä.sivussa pari PGA-kilpailua, koko F1-sarjan ja johdattuaan Suomen jalkapallon MM-kisoihin. Ihanaa olla motorisesti lahjakkaan lapsen äiti <3
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:43"]
mahtavaa!! Mitä teidän puolivuotiaat osaa?
[/quote]
Osasihan se ne rivirn loppuun tulevat liu-utukset kans? Ne kertoo vihellystaidosta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:35"]
Siis mun lapsen isän kiveksistä kuului kymmenisen kuukautta sitten sellokonsertto!
[/quote]
Minä luin, että lapsen kiveksissä ja yläpeukutin. Kylhän ne siittiöt jo kehittyneinä osaa monia asioita.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:09"]
Vauvani ensipökäle tuotti valoa, siitä hän keksi hehkulampun!
[/quote]
Saiko energian siitä pökäleestä, vai onko se vain luonnonvarojen tuhluri?
Minun tyttöni osasi laulaa kurlaamalla kuin pulu jo noin 3 kk iässä. Yhtään valehtelematta. Minulla on siitä videotodisteita. Veikkaan, ettei moni aikuinenkaan osaa sellaista taitoa, mutta minäpä osaan. Taitaa olla geeneissä. ;)
Minun tyttö synnytti esikoisensa ennen kuin päätti itse tulla maailmaan.
no ei teil oo oikeesti tollasii :O
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:13"]
Meidän puolivuotias roikkuu tissillä ja vääntää sinappia.
[/quote]
Turun sinappia? Just ostin sitä taas kaupasta, kun on niin hyvää. Saat olla kyllä ylpeä lapsestas!
[/quote]
Älkää. Vatsalihakset kipeänä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]no ei teil oo oikeesti tollasii :O
[/quote]
Hei, tosi törkeetä tulla tänne epäilemään muiden taitoja.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]no ei teil oo oikeesti tollasii :O
[/quote]
Taidat olla vain kateellinen kun oma lapsesi ei ole yhtä kehittynyt?
Meidän vauva se vasta onkin. Sanoi just Good night!
Aika pientä. Mun pildestä tuli raskausaikana ulos metreittäin paperia johon oli kirjoitettu koodeja. Koodit varmistuivat OS X- ohjelmistoksi ja mukana tuli myös ohjeet kuinka kehittää tietokone. Lapsen nimi on Omena. Siksi merkiksi tuli Apple.