Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset äidit sottapyttyjä kahvilassa

Vierailija
04.06.2015 |

Miksi suomalaisten äitien ja heidän lapsiensa jälkeen kahvilan tms pöytä on kuin pommin jäljiltä? En tajua miten kehtaatte tuoda ensinäkin omia eväitänne(piltti tms) kahvilaan, vaivaatte työntekijöitä sillä että se helvetin piltti pitää lämmittää jota pentunne ei kuitenkaan syö ja näin ollen jätätte ällöttävän einespaskanne pitin kahvilan pöytiä? Miksi se piltti pitää ensinnäkin kaataa lautaselle????!!!! Eikö se lapsi suostu syömään sitä suoraan purkista???!?!! korjaisitte omat sotkunne, kahvilatyöntekijän ei tarvitse lapseenne elättää eli siivota hänen jälkiään. HYI HYI!!! Ja vielä se, miksi hyvännäköiset ja iloiset parit lapsineen eivät jätä paikkaansa sotkuiseksi, mutta tantta persjalkaset epäseksikkäät naiset jättävät paskaseks?!?!?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:18"]Se on totta että suomalaiset naiset ovat sottapyttyjä. Siivoojat manailee töissä naisten vessan kuntoa, kuin pommin jäljiltä päivittäin. Pönttöön tungetaan sinne kuulumatonta ja sitten huulipyöreänä kun ei vedä. [/quote] Muahahha! Vai että suomalaiset! Pohjoismaalaiset on yhtiä maailman siisteimmistä kansoista. Menepä siivoamaan italiaanojen klosetteja!

[/quote]

Tai yritä edes käydä italiaanon klosetissa asialla, tai herra paratkoon, Venäjällä XD

[/quote]

Jos venäläiset maatuskat on epäsiistejä, antaako se sinulle oikeuden ripuloida pitkin seiniä?

Hiukan valoja päälle.

[/quote]

Mielenkiintoisia assosiaatioita sinulla, hieman vaikea kuitenkaan kommentoida tuollaista mielikuvituspuolen menoa. Jatketaan sitten, kun keskustelemme muista kuin kuvitelmissasi tapahtuneista asioista. Tai jos kakkafantasia on sun juttu, niin perusta oma ketju niille.

[/quote]

Juupajuu. Ihan sama kuinka kotonasi sikailet, mutta käyttäydy julkisilla paikoilla. Ja opeta edes alkeelliset tavat lapsillesi, jos sinulla niitä on. Siis lapsia, tai edes alkeellisia tapoja.

Vierailija
62/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:38"]

Kahvila on julkinen paikka, joten käyttäytyminen sen mukaan. Perheelliset aina sanovat, että heitä pitäisi ymmärtää ja huomoida. Olen huomannut, että suurin osa ihmisistä huomioi nämä lapsiperheet oikein hyvin. Sen sijaan nämä perheellisetkin voisivat huomioida muut asiakkaat ja ymmärtää, että he ovat tulleet asioimaan kahvilaan, eivät sikajalostamoon.

[/quote]

Juurikin näin. Lapset myös oppii tämän sikailun näiltä äityleiltä...

[/quote]

Voisko joku vihdoin mainita paikkakuntia!

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_kunnista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:18"]Se on totta että suomalaiset naiset ovat sottapyttyjä. Siivoojat manailee töissä naisten vessan kuntoa, kuin pommin jäljiltä päivittäin. Pönttöön tungetaan sinne kuulumatonta ja sitten huulipyöreänä kun ei vedä. [/quote] Muahahha! Vai että suomalaiset! Pohjoismaalaiset on yhtiä maailman siisteimmistä kansoista. Menepä siivoamaan italiaanojen klosetteja!

[/quote]

Tai yritä edes käydä italiaanon klosetissa asialla, tai herra paratkoon, Venäjällä XD

[/quote]

Jos venäläiset maatuskat on epäsiistejä, antaako se sinulle oikeuden ripuloida pitkin seiniä?

Hiukan valoja päälle.

[/quote]

Mielenkiintoisia assosiaatioita sinulla, hieman vaikea kuitenkaan kommentoida tuollaista mielikuvituspuolen menoa. Jatketaan sitten, kun keskustelemme muista kuin kuvitelmissasi tapahtuneista asioista. Tai jos kakkafantasia on sun juttu, niin perusta oma ketju niille.

[/quote]

Juupajuu. Ihan sama kuinka kotonasi sikailet, mutta käyttäydy julkisilla paikoilla. Ja opeta edes alkeelliset tavat lapsillesi, jos sinulla niitä on. Siis lapsia, tai edes alkeellisia tapoja.

[/quote]

Kun nyt et selvästikään lukenut tuota viestiäni, niin sanonpa uudelleen, että kommentoi sitten, kun sulla on sanottavaa johonkin asiaan - itse keksittyihin juttuihin kommentoiminen antaa susta sellaisen kuvan, että kärsit jonkinlaisista harhoista.

Vierailija
64/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:38"]

Kahvila on julkinen paikka, joten käyttäytyminen sen mukaan. Perheelliset aina sanovat, että heitä pitäisi ymmärtää ja huomoida. Olen huomannut, että suurin osa ihmisistä huomioi nämä lapsiperheet oikein hyvin. Sen sijaan nämä perheellisetkin voisivat huomioida muut asiakkaat ja ymmärtää, että he ovat tulleet asioimaan kahvilaan, eivät sikajalostamoon.

[/quote]

Juurikin näin. Lapset myös oppii tämän sikailun näiltä äityleiltä...

[/quote]

Voisko joku vihdoin mainita paikkakuntia!

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_kunnista

[/quote]

Ilmeisesti pitää siis olettaa, että nuo viestit kertovat siis mielikuvituksellisista tapahtumista, kun ei osaa edes sanoa, millä paikkakunnilla ihmiset eivät osaa käyttäytyä kahviloissa. 

Vierailija
65/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:42"]

Ilmeisesti pitää siis olettaa, että nuo viestit kertovat siis mielikuvituksellisista tapahtumista, kun ei osaa edes sanoa, millä paikkakunnilla ihmiset eivät osaa käyttäytyä kahviloissa. 

[/quote]

Ainakin pääkaupunkiseudulla mammat todellakin sikailee ihan urakalla ravintoloissa.

Ehkä teillä siellä maakunnissa on se yksi kahvila per kirkonkylä, niin ette kehtaa sotkea?

Vierailija
66/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:47"]

[/quote]

Ainakin pääkaupunkiseudulla mammat todellakin sikailee ihan urakalla ravintoloissa.

Ehkä teillä siellä maakunnissa on se yksi kahvila per kirkonkylä, niin ette kehtaa sotkea?

[/quote]

No meidän kirkonkylällä tosiaan on vain yksi kahvila, mutta olen kyllä asunut useammalla paikkakunnalla, sekä Suomessa että ulkomailla, mm. siellä pääkaupunkiseudulla kymmenen vuotta, enkä siellä asuessani havainnut, että "mammat" olisivat sotkeneet urakalla. Ja kahviloissa tuli oleskeltua.

Vierailija
67/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:49"]

[/quote]

[/quote]

No meidän kirkonkylällä tosiaan on vain yksi kahvila, mutta olen kyllä asunut useammalla paikkakunnalla, sekä Suomessa että ulkomailla, mm. siellä pääkaupunkiseudulla kymmenen vuotta, enkä siellä asuessani havainnut, että "mammat" olisivat sotkeneet urakalla. Ja kahviloissa tuli oleskeltua.

[/quote]

Niin, eipä tietenkään. Kuvittelen vain. Olen ollut tarjoilijana yli kymmenen vuotta, eikä yksikään, edes jurrinenkaan seurue saa sellaista sotkua aikaan kuin muutama äityli.

Toki sinulla on parempaa tietoa asiasta.

Vierailija
68/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, eipä tietenkään. Kuvittelen vain. Olen ollut tarjoilijana yli kymmenen vuotta, eikä yksikään, edes jurrinenkaan seurue saa sellaista sotkua aikaan kuin muutama äityli.

Toki sinulla on parempaa tietoa asiasta.

[/quote]

No tämän ketjun perusteella suomalaiset kahvilat ovat täynnä karmeasti riekkuvia ja joka paikkaa sotkevia lapsiperheitä. En voi puhua kuin omasta kokemuksestani: en ole häiriintynyt sellaisten olemassaolosta kahviloissa käydessäni. Mulla on parempaa tietoa kuin sulla siitä, mitä itse olen kokenut. Mutta olen mäkin kyllä joutunut joskus jättämään jonkun tarjottimen pöytään, kun on tullut lasten kanssa joku kriisitilanne.

Vierailija
69/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, onpas nyt kovin ikävää. Meidän perhe jättää ravintolaan n. 120-150 euroa rahaa ja nuorimmaisen jäljiltä usein vain osaksi syödyn ruoka- ja jäätelöannoksen. Ja saattaapa jopa olla muutama ylimääräinen lautasliina, joihin olen poiminut jotain lattialle tai pöydälle tippunutta. Voi anteeksi, ens kerralla jätetään tulematta ja ostetaan rahoilla kaupasta ruokaa kotiin.

Vierailija
70/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole törmännyt huonoon asiakaspalveluun missään, kun liikun lasten kanssa yksin. Minulle on ystävällisesti lämmitetty ruoka ja maidot mikrossa ja jopa tuotu pöytään puolestani. Meiltä tulee varmasti tuota paperisotkua enemmän kuin muilta pöytäseurueilta yhteensä, mutta lapseni ovatkin molemmat alle 2-vuotiaita, joten lienee ymmärrettävää... Saatanhan minä itsekin kaataa mukin vahingossa kotona, vaikka olenkin jo 30! Toki pyrin jättämään pöydän niin hyvään kuntoon kuin se suinkin on tuon paperimäärän kanssa mahdollista ja jos olen syömässä pikaruokaravintolassa korjaan kaikki jätökset peltipurkeista lähtien roskiin... Kyllä mitä minä oon seurannut niin lähestulkoon kaikki korjaavat jälkensä.

Vierailija
71/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tämä on niiin totta! Ei _tietenkään kaikki, mutta suurin osa on juurikin tälläisiä.. Raivostuttavaa. Samoin syöttötuolit jätetään törkyisiin kuntoihin, lattiat murustellaan tolkuttomasti jne jne. Itse en kehtaisi lähteä jättäen kahvilaan järjetöntä sotkua ympäriinsä, enkä opettaa lastani jättämään paikkoja törkeän sotkuiseksi. Roskat roskiin ja kunnioitusta peliin please

Vierailija
72/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni työntekijänä saattaisi tuo häiritä. Asiakkaana minua häiritsee enemmän mehmedit, jotka haisevat ominaishajuaan ja puhuvat liian suureen ääneen. Kiva yrittää siinä nauttia kahvista

Vierailija
73/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:55"]

Niin on. Vähän sama kuin menisit gynekologille pillusi tutkituttamaan, ja et tosiaan raaskisi sitä nopsaa aamulla huuhtaista. 

[/quote]Kuule näitä on, joiden gyn. tutkimuksen jälkeen joutuu huonetta tuulettamaan ainakin vartin. 

gynekologi

Vierailija
74/79 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:50"]

Teen toisinaan tiskarin töitä ja valitettavan totta tämä aloitus on... Tarjottimella on oma lautanen, neljätoista servettiä ja lisää löytyy pilttipurkeista, maitolaseista ja kahvimukeista vauvan kuolan ja puklun kera. Lapsen lautasella on epämääräistä soosia ja senkin päälle on laitettu servetti ja joku pieni lisukesalaattilautanen. Vielä jälkkärijätski on haettu ja paperi ja puoleksi sulanut jäätelönjämä retkottaa tarjottimella ja kosteuspyyhkeitä on vielä pari pitänyt saada työnnettyä kuppien korvaan ja oman ruoan sekaan. Vituttaa.

[/quote]Sinun tehtäväsi on siivota ne. 
[/quote]Joo en kans ymmärrä, ko. Vanhempi oli siis itse siivonnut nuo kaikki tarjottimelle ja sä kehtaat valittaa?

Vierailija
75/79 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:35"]

Tarjoilijavuosina tällaisia asennevammaisia wt-tarjoilijoita meni ja tuli. Ei kannata välittää tällaisista, me normaalit työtään rakastavat kyllä otamme mielellämme pienetkin vastaan. Minusta on ihanaa kun tulee lapsiasiakkaita, ainakin Helsingissä ravontolassamme käy pääsääntöisesti hyvin käyttäytyviä lapsiperheitä. Eikä se tarkoita sitä, että he istuvat hiljaa ja supersiistisi koko ruokailun ajan, vaan pienet saattavat kertoa innoissaan juttujaan, pientä sotkuakin voi pienimmistä tulla ja käyn aina höpöttelemässä lapsille. Uskon, että parannan ravintolamme laatua huomattavasti ja tällainenhan on suomessa harvinaista. Useimmat ei mitenkään huomioi pieniä maksavia asiakkaita, minusta se on törkeää. He ovat ihan yhtä tärkeitä asiakkaita kuin aikuisetkin saanen muistuttaa. :) Tämä ketju motivoi minua entistäkin enemmän jatkamaan hyvää asennetta. Pian palaan taas työelämään. :)

Toivottavasti kaikki lentotähdet valittajat on potkittu pihalle, meillä kun aloittaa tällaisen asiakkaittensa haukkumisen, saa aika äkkiä varoitusta. :D Törkeästi yksi tyttönen puhui kerran yleistäen asiakkaitansa ja aika kova puhuttelu tuli hänelle siitä, asiakkaita tulee arvostaa. Heidän takiaan meillä on työpaikat. Moni ei tunnu muistavan sitä.

[/quote]

Itselläni palvelu ja ammattiylpeys tulee tietämyksestäni tarkoilun ja ruokien ja juomien suhteen.

En myöskään ole lastentarhanhoitaja, sinullekin se homma sopisi paremmin kuin tarjoilijan työ.

Vierailija
76/79 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku mamma vois tehä alotuksen "Suomalaiset kahvilatyöntekijät lapsivihaaja narisijoita".

Vierailija
77/79 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista, omilla sisaruksillani on lapsia joiden kanssa touhuan. Tosin perheemme ei ole mitään moukkamaisia juntteja, vaan meillä on etiketti hallussa. Lapset kiittävät kahvilatyttöä ja auttavat laittamaan roskia pois. :-) Tanttojen maailaisjunttien lapset vain kiukuttelevat ja lyövät omaa äitiään kassalla.. 

Vierailija
78/79 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:55"]

Niin on. Vähän sama kuin menisit gynekologille pillusi tutkituttamaan, ja et tosiaan raaskisi sitä nopsaa aamulla huuhtaista. 

[/quote]Kuule näitä on, joiden gyn. tutkimuksen jälkeen joutuu huonetta tuulettamaan ainakin vartin. 

gynekologi
[/quote]

Jos olisit oikea gyne niin tietäisit että aina se pesu ei auta hajuun. Joillakin on ominaistuoksu vahvempi ja jos on vielä tulehdus niin haju voi olla vahva ja sillä ei ole mitään tekemistä pesun kanssa

Vierailija
79/79 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa "kahviloissa" te oikeen käytte? Ainoat kahvilat, jossa olen nähnyt astiakärryjä jne on huoltsikat ja mäkkärit. Niissä kahviossa missä minä olen käynyt ei edes ole roskiksia mihin pitäisi käydä tuuppaamassa roskat. Kahvilassa jätetään astiat ja roskat pöytään nätisti tarjottimen päälle. Ja mitä tulee siihen paperin syömättä jätetyn ruoan päälle laittamiseen - se on ollut joskus hyvän tavan mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi