Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen
Kosmetologia on miljardibisnestä vuodessa, neki rahat vois käyttää vaikka köyhien auttamiseen. Jos naisella menee useita satasia vuodessa meikkeihin, on se aika paljon. Samalla rahalla sais jo Afrikassa yhen pienen kylän ruokittua viikoiksi. Hyi hyi miten ulkonäkö menee nälkää näkevien afrikkalaisten lasten nälänhädän eteen. Hyi hyi teitä naiset.
Kommentit (30)
Paska provo. Jatkan hyvillä mielin meikkaamista.
Naiset ovat pinnallisia. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.
Luulenpa että miesten hifistelyvehkeisiin menee monta tonnia enemmän vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:55"]
Luulenpa että miesten hifistelyvehkeisiin menee monta tonnia enemmän vuodessa.
[/quote]Jollaisia myös naiset ostavat. Kyllä nainen vaan on se A-luokan kuluttaja.
Kerran olin ilman meikkiä. Vastaan tuli parin miehen porukka joista yksi sanoi päin naamaa: "hyi saatana". :
meikillä mua taas kehutaan kauniiksi. :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:58"]
Kerran olin ilman meikkiä. Vastaan tuli parin miehen porukka joista yksi sanoi päin naamaa: "hyi saatana". : meikillä mua taas kehutaan kauniiksi. :D
[/quote]
Eli olet oikeasti ruma?
Itse meikkaan korkeintaan kerran viikossa, jos sitäkään. Mutta jos siinä jotain tulisin säästämään, niin auttaisin mielummin suomalaista kuin jotain afrikkakylää! Tekopyhää antaa hyväntekeväisyyteen ulkomaille, kun ihan suomessakin olisi tarve!
Henkilökohtaisesti minua ei liikuta paljonko ihmiset läträävät rasvoja ja kemikaaleja naamariinsa, mutta jos tiedän jonkun ostavan vaikka 40e huulipunan ja sitten itkevän miten kurkku kaupassa maksaa maltaita, niin olisi syytä katsoa peiliin. Jos taloustilanteesi ei kestä jatkuvasti uusien meikkien ostamista niin sitten et osta tai ainakin olet hiljaa siitä että mieluummin söit kaksi viikkoa pelkkää puuroa kuin olit ilman sitä ihanaa uutta ripsaria.
Vähän kärjistettyä ehkä mutta valitettavasti tunnen tällaisia ihmisiä.
Naiset kyllä usein meikkaa liikaa, noin esteettisessä mielessä. M