Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen
Kosmetologia on miljardibisnestä vuodessa, neki rahat vois käyttää vaikka köyhien auttamiseen. Jos naisella menee useita satasia vuodessa meikkeihin, on se aika paljon. Samalla rahalla sais jo Afrikassa yhen pienen kylän ruokittua viikoiksi. Hyi hyi miten ulkonäkö menee nälkää näkevien afrikkalaisten lasten nälänhädän eteen. Hyi hyi teitä naiset.
Kommentit (30)
Miehillä ei ole mitään sanottavaa meikkaamiseen, te ette tajua meikeistä mitään ettekä edes näe koska naisilla on meikkiä ja minkä verran.
Miesten tuhlaamilla rahoilla kaiken maailman vempeleisiin saisi paljon enemmän avustettua köyhimpiä jos tälle linjalle lähdetään.
Terveisin, meikkaan ja aion meikata jatkossakin hyvillä mielin
Ai että. Taas tämä aihe.
Usein kuulee miehien valittavan, että kuinka naisten pitäisi meikata vähemmän ja että luonnollisuus on kaunista.
Sitten kun pyytää näyttämään jonkun meikittömän, luonnollisen naisen kuvan, niin aika helposti sieltä tulee joku Victoria's Secret-tyyppinen mallipimu, eikä tajuta sitä, että heilläkin niissä kuvissa on ammattilaisen tekemä meikkipohja ja silmämeikki. Usein saattaa olla myös ripsille ja kulmakarvoillekin tehty vaikka mitä. Ja hiukset on taas oma lukunsa. Eikä unohdeta tietenkään kaikkea sitä photoshoppausta!
Ei miehet edes tajua, että milloin naisella on meikkiä (tai muita kauneustuotteita, kuten tekoripset tai värjätyt ja nypityt kulmat) ja milloin ei.
Ja aina nämä valittajat muutenkin tuntuvat luulevan, että kaikki naisethan nimenomaan laittautuvat VAIN ja AINOASTAAN miehiä varten. Just, niinhän se menikin.
Mä ainakin meikkaan just niin paljon kuin huvittaa. Välillä en meikkaa ollenkaan ja välillä teen paksut rajaukset luomiväreineen ja isken vielä isot tekoripsetkin siihen päälle. Mulle on aivan se ja sama jos jotain miestä (tai naista) ärsyttää mun naama. Siinähän ärsyttää, en mäkään sun naamasta kovin paljon tykkää, varsinkaan kun jaksat nyrpeällä ilmeellä katsoa muita ihmisiä tuolla tavalla nenänvarttasi pitkin. Kertoo aika paljon jo ihmisen luonteesta ja asenteista tuollainen.
Mun puolesta jokainen saa tehdä ulkonäölleen ihan mitä huvittaa. Fakta on se, ettei kaikkia voi miellyttää, olit sitten luonnollinen tai lähinnä tikkurilan värikarttaa muistuttava.
Jokainen saa olla aivan mitä itse haluaa, eikä kenenkään tehtävä ole muokata ulkonäköään tietynlaiseksi vain toista miellyttääkseen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:54"]
Naiset ovat pinnallisia. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.
[/quote]
Miehet ovat pinnallisia ja naiset yrittävät näyttää siltä, että joskus saattavat saada kumppanin.
Minulla aina huoliteltu meikki, mutta minulla ei todellakaan mene muutamia kymppejä vuodessa meikkeihin. No mun naama ei olekaan mikään Tikkurilan värikartta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:58"]
Kerran olin ilman meikkiä. Vastaan tuli parin miehen porukka joista yksi sanoi päin naamaa: "hyi saatana". : meikillä mua taas kehutaan kauniiksi. :D
[/quote]
Älä huoli, tuo kertoi enemmän siitä miehestä kuin sinusta :) <3
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:58"]
Kerran olin ilman meikkiä. Vastaan tuli parin miehen porukka joista yksi sanoi päin naamaa: "hyi saatana". : meikillä mua taas kehutaan kauniiksi. :D
[/quote]
Eli olet oikeasti ruma?
[/quote] No mitäs varten sä luulet että suurinosa meikkaa? Pelle.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:54"]
Naiset ovat pinnallisia. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.
[/quote]
Miehet ovat pinnallisia ja naiset yrittävät näyttää siltä, että joskus saattavat saada kumppanin.
[/quote]
Naiset nimenomaan ovat oppineet ehostamaan itseään läpi historian, koska miehillä on niin paljon painoarvoa ulkonäössä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:58"]
[/quote]Onpa mullekin vastaavaa kommenttia tullut. Nykyisin totean myös omasta mielestäni vastenmielisistä miehistä ääneen yhtä rumasti. Sitä saa mitä tilaa. Ja niin on kaunis maailma tällainen.
Mä en meikkaa ikinä. Olin pitkästä aikaa baarissa tässä vähän aikaa sitten ja ei mennyt kauaakaan, kun mua tultiin jo iskemään. En ollut käynyt baarissa lähes 10 vuoteen ja emmin pitkään, että olenko mä kauhea ilmestys siellä niiden kaikkien meikattujen seassa. No en varmaan sitten ollut, kun ne pari nuorta miestä mun luokse tuli. Sen jälkeen olen monta kertaa ajatellut, ettei se ole varmaan kovin tuulesta temmattua, kun puhutaan, että miehet tykkää luonnollisista naisista.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:39"]
Mä en meikkaa ikinä. Olin pitkästä aikaa baarissa tässä vähän aikaa sitten ja ei mennyt kauaakaan, kun mua tultiin jo iskemään. En ollut käynyt baarissa lähes 10 vuoteen ja emmin pitkään, että olenko mä kauhea ilmestys siellä niiden kaikkien meikattujen seassa. No en varmaan sitten ollut, kun ne pari nuorta miestä mun luokse tuli. Sen jälkeen olen monta kertaa ajatellut, ettei se ole varmaan kovin tuulesta temmattua, kun puhutaan, että miehet tykkää luonnollisista naisista.
[/quote]Väärin, miehet tykkää iloisennäköisistä naisista, koska ajattelvat niiden olevan jotenkin vähemmän ns. vaarallisia, päin vastoin ne on juuri niitä pahimpia hyväksikäyttäjiä koska ne pystyy pelailemaan miehillä enemmän, ja feikkaamaan. Sen sijaan minä näytä kasvoisitani hyökkäävältä niin ajatellaan että olen ns uhkaava luonteeltani. Päin vastoin, olen tosi herkkis ja liiankin kiltti, enkä osaa sanoa ei.
Se on ihan sama meikkaanko vai en, mutta multa se 100e kuussa ei afrikanlapsille mee :D
Mulla ei tod. mene useita satasia meikkeihin vuodessa, mutta ihonhoitoon kyllä menee. Minulla on ihosairaus.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:39"]
[/quote]Väärin, miehet tykkää iloisennäköisistä naisista, koska ajattelvat niiden olevan jotenkin vähemmän ns. vaarallisia, päin vastoin ne on juuri niitä pahimpia hyväksikäyttäjiä koska ne pystyy pelailemaan miehillä enemmän, ja feikkaamaan. Sen sijaan minä näytä kasvoisitani hyökkäävältä niin ajatellaan että olen ns uhkaava luonteeltani. Päin vastoin, olen tosi herkkis ja liiankin kiltti, enkä osaa sanoa ei.
[/quote]
Jos tairkoitat, että olen iloisen näköinen, mutta hyväksikäyttäjä ja feikkaaja, niin en kyllä ole vaan enemmänkin juuri tuollainen herkkä ja liian kiltti.
Mä en edes osaa meikata eikä kiinnosta/jaksa ees opetella. Sillon tällön ehkä ripsiväriä laitan mut seki menee iha perseellee aina :D
Mä lopetan heti meikkaamisen. Käytän tästälähin vain perunasäkkiä vaatteena, tukankin pesen pelkästään mäntysaippualla, lopetan kaikki paheeni, syön vain kaurapuuroa, taidanpa samalla rakentaa lähimetsään pienen puumajan ja erakoitua sinne. Onko maailma pelastettu sitten nälänhädältä?
Blaa, blaa, blaa. Naiset ovat meikanneet vuosituhansia, samoin miehet. Että pärise sinä ihan rauhassa maailmantuskasi kanssa.