Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan arkisia asioita, joihin varakkailla on varaa muttei köyhillä

Vierailija
30.01.2022 |

Aloitan: On luksusta, että kun on sairaana, voi tilata ajan yksityislääkärille eikä tarvitse mennä päivystykseen monen tunnin jonotukseen.

Muita asioita?

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta arjesta semmoisia luksuksia on että ajan tesla model x plaidilla ja mulla on velaton 115m2 asunto Kampissa.

Ja kirjoittelet av palstalle. En ihan usko.

Vierailija
42/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityislääkäri on kyllä luksusta. Pääsee sovittuna aikana ja hyvää palvelua.

Ei ne nyt niin paljon maksa. Paikallisessa Aavassa 59e/kerta.

Juu, mutta tuo on minun vuokran ja laskujen jälkeisestä budjetistani kolmasosa.

Mitäs asut niin kalliisti. Mä oon työtön ja toi on mun vuokran ja laskujen jälkeisestä budjetista kahdeksasosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityislääkäri varakkaiden luksusta?

Eli jokainen työssäkäyvä jolla on työterveyspalvelu, on varakas?

Työterveyteen harvemmin pääsee silloin kuin huvittaa. Eiköhän tässä ennemmin kyse ole ihan omalla rahalla ostettavista lääkäripalveluista, jotka voi ajoittaa vaikka kauppareissun yhteyteen just silloin kuin itselle sopii ja sellainen lääkäri, kenet haluaa.

Vierailija
44/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti ravintolassa saatat saada likaistakin ruokaa, siihen on uskottu ja koskettu ties millä nenäpeppukäsillä.

Vain tyhmä tilaa raflois korkittomia juomia,

Poikkeus vain silloin, kun näet metrin päästä miten ja mistä drinkki tehdään.

Mansikkamargaritasta voi saada pahan ripulin, kun ulkomaiset pesemättömät mansikat saattaa sisältää ulostebakteereja …

Vierailija
45/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityislääkäri varakkaiden luksusta?

Eli jokainen työssäkäyvä jolla on työterveyspalvelu, on varakas?

Työterveyteen harvemmin pääsee silloin kuin huvittaa. Eiköhän tässä ennemmin kyse ole ihan omalla rahalla ostettavista lääkäripalveluista, jotka voi ajoittaa vaikka kauppareissun yhteyteen just silloin kuin itselle sopii ja sellainen lääkäri, kenet haluaa.

Mitä kummaa? Työterveyslääkäri on myös yksityinen ja ihan samalla ajanvarauksella sinne mennään. Ihan yhtä helposti pääsee.

Vierailija
46/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas on silloin kun mikään ongelma jonka pystyy ratkaisemaan pelkästään rahalla ei oikesti ole ongelma. Olen itse tässä tilanteessa ja myönnän toki että se tekee elämästä paljon helpompaa.

Vierailija
47/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa täräyttää sitä mitä mieli tekee eikä mieti onko rahaa vai ei

Vierailija
48/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kauniin naisen kanssa koska vaan haluaa.

Vierailija
49/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Aloitan: On luksusta, että kun on sairaana, voi tilata ajan yksityislääkärille eikä tarvitse mennä päivystykseen monen tunnin jonotukseen.”

Vakuutukset on olemass ja toisekseen, mitä oikein kuvittelet yksityislääkärin maksavan?? Riippuen vaivasta 50-100e. Itse menen yksityiselle siitä syystä, että saan ajan silloin kun haluan. Muutoin käyttäisin julkista…

Vierailija
50/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän auton 80 000 euron autoa on aivan eri fiilis ajaa kuin 5 000 euron autoa.

Vierailija
51/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon keittoastiat ja pannut ovat todella kalliita,alennuksellakin ovat 40e luokkaa. Eli ostettava mitä 10e saa.

Vierailija
52/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityislääkäri on kyllä luksusta. Pääsee sovittuna aikana ja hyvää palvelua.

Ei ne nyt niin paljon maksa. Paikallisessa Aavassa 59e/kerta.

Juu, mutta tuo on minun vuokran ja laskujen jälkeisestä budjetistani kolmasosa.

Mitäs asut niin kalliisti. Mä oon työtön ja toi on mun vuokran ja laskujen jälkeisestä budjetista kahdeksasosa.

En todellakaan asu vaan suunnilleen halvimmassa luukussa mitä on.

Vierailija
53/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat naapurit, ei tarvitse asua narkkien ja alkoholistien kanssa edes samassa kaupunginosassa.

Vierailija
54/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaboksi palvelu

Vierailija
55/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Näkyi lähikkaupassa maksavan 8,99. Tokmannilta saisi euron halvemmalla. Haluaisin tehdä itse deodoranttia, mutta köyhänä ei tarvitsisi edes harkita. Halvimmat deodorantit taitaa maksaa 1,75 - 2,5 välillä. En tosiaan tiedä, kun voin käyttää näitä kalliita, joista ei tule muovijätettä.

Vierailija
56/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa ostaa bensaa isoon Volvoon, joka hörppii sitä aika paljon, kun ajelen vuokraamalleni mökille ensi viikolla.

57/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan 10 vuotta täyttävä poika tarjottiin ravintolaan . 600 kruunua vain  lämmin ruoka ,siihen juomat päälle ja lahjat .Ei mitään tavallisia lahjoja, ulkomaan reissu kaukaiseen maahan , tekniikkakoneita ym parin kymmenen tuhannen edestä.

Tuttava kummitätinä ei tiedä mitä antaa kun rikkaan perheen pilalle passatulla on jo kaikkea ja hieman lisääkin. 

Vierailija
58/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Aloitan: On luksusta, että kun on sairaana, voi tilata ajan yksityislääkärille eikä tarvitse mennä päivystykseen monen tunnin jonotukseen.”

Vakuutukset on olemass ja toisekseen, mitä oikein kuvittelet yksityislääkärin maksavan?? Riippuen vaivasta 50-100e. Itse menen yksityiselle siitä syystä, että saan ajan silloin kun haluan. Muutoin käyttäisin julkista…

Köyhälle 50-100 euroa on iso raha. Lue aloitus uudelleen.

59/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookosöljy. Näkyi lähikkaupassa maksavan 8,99. Tokmannilta saisi euron halvemmalla. Haluaisin tehdä itse deodoranttia, mutta köyhänä ei tarvitsisi edes harkita. Halvimmat deodorantit taitaa maksaa 1,75 - 2,5 välillä. En tosiaan tiedä, kun voin käyttää näitä kalliita, joista ei tule muovijätettä.

Pese kainalot mäntysuovalla ja laita talkkia kalliin deodorantin sijaan.

Jokaisella on vara deodorantiin. 

Vierailija
60/206 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä veikkaat saako etenevästi sairas vakuutusta tai onko hänellä työterveyttä? Minä olen nyt kolme vuotta pitkittänyt aika pahaakin gynekologista oiretta, koska ei yksi kertaisesti ole varaa. Tulot on minimi työkyvyttömyyseläke.