Luetellaan arkisia asioita, joihin varakkailla on varaa muttei köyhillä
Aloitan: On luksusta, että kun on sairaana, voi tilata ajan yksityislääkärille eikä tarvitse mennä päivystykseen monen tunnin jonotukseen.
Muita asioita?
Kommentit (206)
Kuulemma tuoreet marjat. Kaverini vain sanoi erään kerran, että ei hänellä ole joka päivä varaa ostaa tuoreita marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tuoreet marjat. Kaverini vain sanoi erään kerran, että ei hänellä ole joka päivä varaa ostaa tuoreita marjoja.
Marjoja saa ilmaiseksi metsästä.
Jäädä eläkkeelle 40 / 50 / 60 vuotiaana.
Yksityislääkäri on kyllä luksusta. Pääsee sovittuna aikana ja hyvää palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Omistusasunto, joka on MAKSETTU!
Tuohon nyt on varaa pieni ja keskituloisellakin.
Kaikki hätätilanteet, joissa voi ostaa apua. Esim. Tulet junasta ja vastassa on pääkallokelit. Ei muuta kuin taksia tilaamaan. Köyhä kävelee liukkailla.
Vierailija kirjoitti:
Yksityislääkäri on kyllä luksusta. Pääsee sovittuna aikana ja hyvää palvelua.
Ei ne nyt niin paljon maksa. Paikallisessa Aavassa 59e/kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreena keskellä talvea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siihenhän riittää kun ottaa työttömän ämpärin mukaan.
Siivooja tai muut arkea helpottavat palvelut.
Omasta arjesta semmoisia luksuksia on että ajan tesla model x plaidilla ja mulla on velaton 115m2 asunto Kampissa.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja tai muut arkea helpottavat palvelut.
Minä ottaisin kokoajan.
"Näen rikkaat, jotka ostaa/se saa heidät unohtamaan/että sulla ja mulla on jotain parempaa."
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen business luokassa.
Kyllä täytyy olla aika saatanan köyhää, kun ei ole varaa edes yhdyssanoihin...
Vierailija kirjoitti:
Omasta arjesta semmoisia luksuksia on että ajan tesla model x plaidilla ja mulla on velaton 115m2 asunto Kampissa.
No omassa arjessa luksusta on velaton 370m2 asunto, Mercedes G, Volvo V90, mökki saimaanrannalla, 6 sijoitusasuntoa.
Baaarikaappi.