Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestyminen työpaikalla

Vierailija
30.01.2022 |

Naisille kysymys…
Onko mitään sopivaa keinoa lähestyä naista työpaikalla? Varmaankin yksipuolinen kiinnostus minun puolelta, mutta haluaisin edes tutustua kunnolla. Ei olla päivittäin tai edes viikottain tekemisissä.

Mitenköhän onnistuisi kivuttomimmin? Ei varmaan treffeille suostu, olisi liian vaivaannuttavaa. En tiedä edes onko sinkku.

Miten te haluaisitte että teitä lähestyttäisiin? Joku mies töistä joka selvästi kiinnostunut, ja te ette. Onko parempi vaan jättää tekemättä mitään? En nyt ihan hullulta halua vaikuttaa.

Ollaan it-alalla, hän tytäryhtiössä joten aika harvoin nähdään.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi! Kiitos paljon vastauksista. Taitaa olla parasta olla tekemättä mitään ja jatkaa normaalisti.

Noh.... Miksi näin?

En nyt millään tahtoisi mitään draamaa aiheuttaa. En tiedä onko varattu, sormusta ei ole mutta mitä se nyt tarkoittaa. Ei voi oikein kahvitella etätöissä tai järjestää afterworkkejä. Ei tule niitä normaaleita kohtaamisia näin korona-aikana. Ärsyttää suunnattomasti tämä tilanne. Tavallaan olen jo ihastunut, mutta samanlainen mielikuvaan ihastuminen kuin tällä creepy zone-miehellä. Sentään tiedostan sen. Missään nimessä en tahtoisi pilata nykyisiä hyviä ammatillisia välejä. Kyllähän tällaiset unohtuu aikanaan.

Vierailija
102/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi! Kiitos paljon vastauksista. Taitaa olla parasta olla tekemättä mitään ja jatkaa normaalisti.

Noh.... Miksi näin?

En nyt millään tahtoisi mitään draamaa aiheuttaa. En tiedä onko varattu, sormusta ei ole mutta mitä se nyt tarkoittaa. Ei voi oikein kahvitella etätöissä tai järjestää afterworkkejä. Ei tule niitä normaaleita kohtaamisia näin korona-aikana. Ärsyttää suunnattomasti tämä tilanne. Tavallaan olen jo ihastunut, mutta samanlainen mielikuvaan ihastuminen kuin tällä creepy zone-miehellä. Sentään tiedostan sen. Missään nimessä en tahtoisi pilata nykyisiä hyviä ammatillisia välejä. Kyllähän tällaiset unohtuu aikanaan.

Häh? Nainen kuitenkin tunnistaa, kuka olet, kun soitat? Soitat ja pyydät kahville.

Mitä tekemistä sillä on työn tai etätyön kanssa, ei yhtikäs mitään. 

Siinähän samalla selviää, onko varattu vai ei. Varatuillakin voi olla monenlaisia tilanteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: ei ole. Työpaikka on työtä varten, ei mikään yökerho tai deittipalsta.

Vierailija
104/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ap:n kysymykseen: ei ole. Työpaikka on työtä varten, ei mikään yökerho tai deittipalsta.

Yllättävän monta avioliittoa silti työpaikoilla on syntynyt, vaikka sinä sen olet kieltänytkin. 

Vierailija
105/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ei ole moraalitonta, jos hyvät työkaverukset tunnistavat jotain muutakin suhteessaan ja käyvät vaikka kahvilla. mutta olisi hyvä edetä hitaasti ja varoen ettei hyviä ammatillisia välejä sotketa. jos välissä on hieman matkaa niin tilanne mahdollistaa hyvin treffeille kysymisen. ei siinä kai mitään väärää ole, ja ei tunteilleen voi mitään jos niitä alkaa syntyä. sehän on elämää. toivottavasti kumpikin on vapaa ja sinkku, varattujen kanssa ei sovi lähteä taiteilemaan, siinä syntyy lähes aina jollekin sydänsuruja ja usein kaikille. 

Vierailija
106/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan vihaan vihaan sitä että joku työkaveri ihastuu ja kertoo sen, todella vaivaannuttavaa ja kun yleensä ovat vielä sellaisia joihin ei romanttisessa mielessä koskisi pitkällä tikullakaan. Ei siinä enää tehdä rennosti töitä tai rupatella, joka kerta tulee vaan mieleen että jos nyt hymyilen tai heitän vitsin tms niin mies ajattelee että ehkä se sittenkin on kiinnostunut. Ja itsestä on ainakin todella ällöttävää ajatella että joku työkaveri haluaisi harrastaa seksiä kanssani, tai vielä pahempi että käy kädellä ajatellen mua, hyh hyh.

Jos oikeasti juttelee paljon, keskustelu on muustakin kuin työstä, niin voi kysyä vaikka kaljalle tai kahville, mutta ei tod. mitään treffeille kutsua tai vielä pahempi että menee kertomaan kuinka rakastunut on, on todella säälittävää.

Vierailija
107/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vihaan vihaan vihaan sitä että joku työkaveri ihastuu ja kertoo sen, todella vaivaannuttavaa ja kun yleensä ovat vielä sellaisia joihin ei romanttisessa mielessä koskisi pitkällä tikullakaan. Ei siinä enää tehdä rennosti töitä tai rupatella, joka kerta tulee vaan mieleen että jos nyt hymyilen tai heitän vitsin tms niin mies ajattelee että ehkä se sittenkin on kiinnostunut. Ja itsestä on ainakin todella ällöttävää ajatella että joku työkaveri haluaisi harrastaa seksiä kanssani, tai vielä pahempi että käy kädellä ajatellen mua, hyh hyh.

Jos oikeasti juttelee paljon, keskustelu on muustakin kuin työstä, niin voi kysyä vaikka kaljalle tai kahville, mutta ei tod. mitään treffeille kutsua tai vielä pahempi että menee kertomaan kuinka rakastunut on, on todella säälittävää.

aika usein aikuiset ihmiset tällaisissa tilanteissa myös kertovat sen jos ei kiinnosta toinen osapuoli, eikä siinä jäädä vuosiksi nolostelemaan. ei kiinnosta, kiitti vaan ja eteenpäin tilanteesta. niin minä toimin itse naisena enkä jää miettimään mitä sen toisen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. minusta on ihastuttavaa jos joku osoittaa mielenkiintoa itseä kohtaan, ei se niin jokapäiväistä ole että sitä tarvitsis ihan vihaamalla vihata! 

Vierailija
108/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kovaa tekstiä! Eihän tietty mitään rakkaudentunnustuksia saisi tehdä, mutta kai nyt ihastuksen voisi tuoda ilmi? Ja aivan varmasti monikin mies ajattelee seksiä työkaverin kanssa, miksei naisetkin. Aika utopistinen ajatus etteikö kiinnostuksia heräisi työpaikalla! Mieti vaikka pikkujouluja, kyllä minun työpaikoilla on aina jotain sutinaa ollut.

Oletko varattu vai sinkku? Ymmärrän jos varattu, hyvässä suhteessa oleva ajattelee noin, mutta pitäisi ymmärtää toista puolta myös!

Vierailija
109/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen täällä on kertonut, ettei pidä ajatuksesta että joku työpaikan mies on ihastunut häneen. Useimmiten syyksi on kerrottu, että se on kiusallista, tai sitten että nainen on itsekin ihastunut takaisin, vaikka on varattu. Kuinka yleisiä naisten työpaikkaihastumiset ovat, vai ovatko ne lähinnä miesten juttu?

Vierailija
110/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen täällä on kertonut, ettei pidä ajatuksesta että joku työpaikan mies on ihastunut häneen. Useimmiten syyksi on kerrottu, että se on kiusallista, tai sitten että nainen on itsekin ihastunut takaisin, vaikka on varattu. Kuinka yleisiä naisten työpaikkaihastumiset ovat, vai ovatko ne lähinnä miesten juttu?

Luulen että aika tasan menee, miehet vain tekevät aloitteen useammin.

Vierailija
111/111 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehkä naiivi ja romantikko mutta musta on aina hyvä kun joku tekee aloitteen jos on ihastunut ja haluaa tapailla toista ihmistä. muuten kaikki vaan nyhjöttäisi yksin ja itkisi elämäänsä . se on elämää, että ihmiset tapaa ja ihastuu, joskus syntyy jotain ihanaa ja joskus taas asiat ei etene toivotusti tai menee mönkään ja erotaan. minusta aloittajan aloitus oli niin ihastuttava ja asiallinen että haluan kannustaa että tekee ihastuksensa tiettäväksi kohteelleen eikä vain asianosattomille vauvapalstalla :)