Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestyminen työpaikalla

Vierailija
30.01.2022 |

Naisille kysymys…
Onko mitään sopivaa keinoa lähestyä naista työpaikalla? Varmaankin yksipuolinen kiinnostus minun puolelta, mutta haluaisin edes tutustua kunnolla. Ei olla päivittäin tai edes viikottain tekemisissä.

Mitenköhän onnistuisi kivuttomimmin? Ei varmaan treffeille suostu, olisi liian vaivaannuttavaa. En tiedä edes onko sinkku.

Miten te haluaisitte että teitä lähestyttäisiin? Joku mies töistä joka selvästi kiinnostunut, ja te ette. Onko parempi vaan jättää tekemättä mitään? En nyt ihan hullulta halua vaikuttaa.

Ollaan it-alalla, hän tytäryhtiössä joten aika harvoin nähdään.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin työkaverimiehelle viestiä, että olen ihastunut häneen. Hän ei koskaan vastannut viestiin.

Moukkamaista! Oletteko vielä työkavereita ja päivittäin tekemisissä?

Vierailija
82/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sekään ole hullua, että ottaa yhteyttä , esittelee itsensä ja pyytää treffeille. itse ainakin olisin hyvin imarreltu. jos olen kiinnostunut niin lähden ja jos en niin sanon ystävällisesti jotain että olen joko varattu tai ei oikein aikataulut sovi meille yksiin. tai jotain sellasta

Tsemppiä!

Miten muka olisit kiinnostunut tuntemattomasta? Eli mistä hänessä?

olen kiinnostunut ihmisistä. jos minua pyydetään ulos jonkun tutun toimesta ,saatan hyvin lähteäkin. siinähän sitä sitten tutustuu ja sehän on tarkoituskin. aina ei ala mitään romanssia tai sellaista mutta ystäviä on aina hyvä olla. ja kyllä se kiinnostaa, jos joku on kiinnostunut itsestä. Sehän on hyvä, koska niin voi jotain alkaakin. Harvemmin kaksi ihmistä saa rakkauden salamasta samaan aikaan sydämeensä ja kaikki menee kuin saduissa. Rakkaus vaatii työtä :)

Ei tutun vaan tuntemattoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varattuja saisi edes yrittää tai leikkiä heidän tunteillaan niin kauan kuin ihastuksen liekki sattuu kestämään. Koen itse tuon ihastuneen liehittelyn energian syömiseksi. Kun ihastuksen liekki sammuu, heitetään entinen ihastuksenkohde kylmäkiskoisesti pois. Eli monesti jotakin vähän ilkeää pitää sanoa tai tehdä. Tiedän niin hyvin tämän kuvion ulkoa, että en haluaisi enää koskaan tämän ihastumispommituksen kohteeksi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut piirittävät turhaan ja herättävät kohteessa tunteita siis aivan turhan takia? Tuo on ärsyttävää ja häiritsevää toimintaa. Ei tunnu reilulta.

miehet, vastauksia! onko se jotain harjoittelua vai pelkkää leikkiä? 

Ehkei mies uskalla viedä juttua loppuun koska nauttii esim työpaikalla seurasta? Jos saa pakit voi olla että nainen alkaa vältellä ja se pienikin aika seurassa on menetetty. Eikä kaikki ole loputtoman ihastuneita aina, voi olla vaan sellaista pientä kutinaa.

Vierailija
84/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan asiallista lähestyä ihastuksenkohdetta, jos ei sekaannuta varattuihin eikä muuten vaan leikitä kenenkään tunteilla. Mun mielestä ap voisi ihan hyvin pyytää kiinnostavaa naista kahville tai lounaalle työpäivän aikana. Vai onko niin, että työskentelette etänä? Sitten täytynee keksiä jotakin muuta.

Vierailija
85/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varattuja saisi edes yrittää tai leikkiä heidän tunteillaan niin kauan kuin ihastuksen liekki sattuu kestämään. Koen itse tuon ihastuneen liehittelyn energian syömiseksi. Kun ihastuksen liekki sammuu, heitetään entinen ihastuksenkohde kylmäkiskoisesti pois. Eli monesti jotakin vähän ilkeää pitää sanoa tai tehdä. Tiedän niin hyvin tämän kuvion ulkoa, että en haluaisi enää koskaan tämän ihastumispommituksen kohteeksi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut piirittävät turhaan ja herättävät kohteessa tunteita siis aivan turhan takia? Tuo on ärsyttävää ja häiritsevää toimintaa. Ei tunnu reilulta.

Ehkei mies uskalla viedä juttua loppuun koska nauttii esim työpaikalla seurasta? Jos saa pakit voi olla että nainen alkaa vältellä ja se pienikin aika seurassa on menetetty. Eikä kaikki ole loputtoman ihastuneita aina, voi olla vaan sellaista pientä kutinaa.

Mistäs sitä tietää onko toinen varattu vai ei. Eihän sitäkään sovi vain kysyä töissä puolitutulta. Mitä enää edes saa tehdä? Töissä on aina omat kuviot muutenkin ja onhan työpaikkaromansseja paljonkin. Osa niistä on vain siellä työpaikalla. Vaikeita juttuja on.

Vierailija
86/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sekään ole hullua, että ottaa yhteyttä , esittelee itsensä ja pyytää treffeille. itse ainakin olisin hyvin imarreltu. jos olen kiinnostunut niin lähden ja jos en niin sanon ystävällisesti jotain että olen joko varattu tai ei oikein aikataulut sovi meille yksiin. tai jotain sellasta

Tsemppiä!

Miten muka olisit kiinnostunut tuntemattomasta? Eli mistä hänessä?

olen kiinnostunut ihmisistä. jos minua pyydetään ulos jonkun tutun toimesta ,saatan hyvin lähteäkin. siinähän sitä sitten tutustuu ja sehän on tarkoituskin. aina ei ala mitään romanssia tai sellaista mutta ystäviä on aina hyvä olla. ja kyllä se kiinnostaa, jos joku on kiinnostunut itsestä. Sehän on hyvä, koska niin voi jotain alkaakin. Harvemmin kaksi ihmistä saa rakkauden salamasta samaan aikaan sydämeensä ja kaikki menee kuin saduissa. Rakkaus vaatii työtä :)

Ei tutun vaan tuntemattoman.

harvemmin nainen lähtee ihan täysin vieraan ihmisen kanssa treffeille. ennen sitä täytyy olla jotain tekemistä vaikka edes miehen yksinpuhelua, mutta jotain kontaktia. Ap ja nainen tuntevat toisensa, joten viittasin sellaiseen tilanteeseen, että lähtisin tutun miehen kansa kahville.

Vierailija
87/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen, ettei varattujen ihmisten pitäisi liehitellä ketään eikä varattuja ihmisiä saisi liehitellä mielettömän ihastuneena. Miksi jotkut varatutkin ihmiset tekevät tätä? Sormuksesta varmaan useimmiten huomaa, että joku on varattu. Aina ei voi tosiaan tietää onko joku varattu, mutta varattujen ihmisten ei ainakaan itse pitäisi alkaa piirittää ketään.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä tietää onko toinen varattu vai ei. Eihän sitäkään sovi vain kysyä töissä puolitutulta. Mitä enää edes saa tehdä? Töissä on aina omat kuviot muutenkin ja onhan työpaikkaromansseja paljonkin. Osa niistä on vain siellä työpaikalla. Vaikeita juttuja on.

Vierailija
88/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi! Kiitos paljon vastauksista. Taitaa olla parasta olla tekemättä mitään ja jatkaa normaalisti.

Noh.... Miksi näin?

Vierailija
89/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä edelliseen, ettei varattujen ihmisten pitäisi liehitellä ketään eikä varattuja ihmisiä saisi liehitellä mielettömän ihastuneena. Miksi jotkut varatutkin ihmiset tekevät tätä? Sormuksesta varmaan useimmiten huomaa, että joku on varattu. Aina ei voi tosiaan tietää onko joku varattu, mutta varattujen ihmisten ei ainakaan itse pitäisi alkaa piirittää ketään.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla juuri siitä syystä että ollaan töissä, ja kuten aiemmin huomautettiin, on työpaikka oma maailmansa. Itse huomannut että minulla on työ-minä ja siviili-minä. Minulla puhtaat jauhot pussissa enkä ole ketään liehittelemässä vaikka sinkku olenkin. Työ työnä eikä minään deittailupaikkana. Eipä sille tosin mitään voi jos joku oikein kolahtaa, oli varattu, työkaveri tai mitä vaan.

Vierailija
90/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla imarreltu jos joku olisi kiinnostunut minusta sen perusteella, että on kokenut yhteistyön kanssani mukavaksi ja haluaisi siksi tutustua enemmän.

Sen sijaan, jos joku on "ihastunut" minuun vain nähtyään kuvakkeeni s-postin CC-kentässä tai nähtyään pari kertaa ohimennen käytävällä 1,5 vuotta sitten, niin hyi helv, minua lähinnä ärsyttäisi, että joku on rakennellut mielikuvalinnoja minusta ja ihastunut siihen epätoteen mielikuvaansa. Näin on valitettavasti käynyt.

Vierailija
91/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi helpompi, jos teillä olisi porukalla lounaskohtaamisia tai muuta epämuodollista keskustelua asiallisen agendan ohessa. Siinä tulee kyllä ilmi ihmisten seurustelustatus.

Vierailija
92/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset suhtautuvat negatiivisesti heihin ihastuneisiin miehiin? Ei ihastumisessa ole mitään pahaa. Minusta ihmisiin pitää aina suhtautua kunnioittavasti.

No itsellä ehkä se että ne miehet jotka osoittaa kiinnostusta on lähes poikkeuksetta sellaisia jotka ei itseä kiinnosta enkä osaa sen jälkeen enää olla ns. normaalisti tuon miehen seurassa. Pelkään aina etten vaan anna väärää kuvaa eli en uskalla olla enää oma naurava ja mukava siinä seurassa mussä mieskin mukana.

Valitettavasti vaan kerään ympärilleni jostain syystä sellaisia vääränlaisia miehiä 😧

Luulen kuitenkin että ap on erilainen koska vaikutat fiksulta ja järkevältä. Uskalla vaan lähestyä ehkäpä se siitä lähtee.

Vierailija
93/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yleensä haluaisi työkaveria deittailla, mutta jos haluaisin tutustua lähemmin niin laittaisin vaikka viestiä että haluaisit järjestää jotain pientä illanviettoa vaikkapa after workin työporukalle ja että olisiko hän kiinnostunut tulemaan mukaan ja mikä voisi olla kiva aktiviteetti tai paikka. Ja kysyisin sitten muitakin mukavia samanhenkisiä mukaan, joku max 8 henkeä (joista ehkä tulee paikalle sitten puolet eli 4-5 joka on jo ihan mukava seuruekoko). Ja siitä sitten eteenpäin. 

Kun kutsuu muitakin niin ei tule sitä painetta että heti kahden kesken pitäisi olla ja voi rentoutua ja nähdä että toimiiko se kemia mitä itse näkee niin myös töiden ulkopuolella.

Vierailija
94/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on tultu piirittämään joka ikisessä työpaikassa, olinpa sinkku tai varattu. Mukavia ihmisiä ne ovat olleet kaikki, mutta mielestäni tuo piirittäminen on ollut aina aivan turhaa.

Vierailija
95/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin työkaverimiehelle viestiä, että olen ihastunut häneen. Hän ei koskaan vastannut viestiin.

Ei näin. 

Vierailija
96/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin olla imarreltu jos joku olisi kiinnostunut minusta sen perusteella, että on kokenut yhteistyön kanssani mukavaksi ja haluaisi siksi tutustua enemmän.

Sen sijaan, jos joku on "ihastunut" minuun vain nähtyään kuvakkeeni s-postin CC-kentässä tai nähtyään pari kertaa ohimennen käytävällä 1,5 vuotta sitten, niin hyi helv, minua lähinnä ärsyttäisi, että joku on rakennellut mielikuvalinnoja minusta ja ihastunut siihen epätoteen mielikuvaansa. Näin on valitettavasti käynyt.

Ei kai nyt ihastunut ollut kuitenkaan? Kerro lisää! Oliko joku tosi outo hiippari? Tuliko joku rakkaudenjulistus ihan puskista?

Vierailija
97/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt ihastunut ollut kuitenkaan? Kerro lisää! Oliko joku tosi outo hiippari? Tuliko joku rakkaudenjulistus ihan puskista?

Kyllä, nimenomaan rakkaudenjulistus henkilöltä, jolle en ollut koskaan puhunut ja jonka en ollut koskaan kuullut puhuvan. Ja siitäkin oli jo vuosia kun olimme viimeksi hengittäneet saman tilan happea.

Empaatikkona olisin saattanut ymmärtää "dämn, kun en uskaltanut silloin tulla juttelemaan, mutta olis kiva tutustua vaikka kahvin merkeissä". Mutta ei. Dude halusi skipata friendzonevaaran ja syöksyi suoraan creepy zonelle.

Vierailija
98/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi minäkään naimisissa, ellei mieheni olisi lähestynyt minua. Olimme kyllä jo toista vuotta katselleet toisiamme ja vähän tutustuneet toisiimme isommassa porukassa.

Vierailija
99/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nimenomaan rakkaudenjulistus henkilöltä, jolle en ollut koskaan puhunut ja jonka en ollut koskaan kuullut puhuvan. Ja siitäkin oli jo vuosia kun olimme viimeksi hengittäneet saman tilan happea.

Empaatikkona olisin saattanut ymmärtää "dämn, kun en uskaltanut silloin tulla juttelemaan, mutta olis kiva tutustua vaikka kahvin merkeissä". Mutta ei. Dude halusi skipata friendzonevaaran ja syöksyi suoraan creepy zonelle.

Tuo nyt on outoa. Kehitteli susta jonkun mielikuvan johon "ihastui". Ei tuollainen ole ok.

Vierailija
100/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että työpaikalla eräs oli halunnut palkata jonkun ihastuksenaan. Kyseinen "ihastus" oli muutenkin ollut siellä töissä ja kai ollut äitiyslomalla. Sitten sai määräaikaisuuden muka jonkun ihastuksena. Sairasta.

Pelästyin kun olin kuulevinani että joku toinen kommentoi käytävällä kuinka ei muka tiennyt minun nimiseni (etu- ja sukunimi) olevan töissä heillä vaan muka oli vain flirttaillut minulle. En ole kenenkään kanssa flirtannut. Oletin, että joku sairas yritys mitätöidä töitä.