Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestyminen työpaikalla

Vierailija
30.01.2022 |

Naisille kysymys…
Onko mitään sopivaa keinoa lähestyä naista työpaikalla? Varmaankin yksipuolinen kiinnostus minun puolelta, mutta haluaisin edes tutustua kunnolla. Ei olla päivittäin tai edes viikottain tekemisissä.

Mitenköhän onnistuisi kivuttomimmin? Ei varmaan treffeille suostu, olisi liian vaivaannuttavaa. En tiedä edes onko sinkku.

Miten te haluaisitte että teitä lähestyttäisiin? Joku mies töistä joka selvästi kiinnostunut, ja te ette. Onko parempi vaan jättää tekemättä mitään? En nyt ihan hullulta halua vaikuttaa.

Ollaan it-alalla, hän tytäryhtiössä joten aika harvoin nähdään.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi että työkaveri kysyy treffeille tai muutoinkaan ilmaisee kiinnostuksensa. Kokemusta on, vain kiusallista ja mies alkoi ällöttämään vaikka neutraalisti kivana työkaverina aiemmin pidin.

Tota just pelkään. No katellaan sitten kun korona on ohi ja meno normalisoituu.

Vierailija
22/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraavan kerran olette yhteyksissä pyri pitkittämään tilannetta. tarkkaile, kuulostele ja juttele. tee tikusta asiaa, yritä olla rento ja mukava oma itsesi. positiivinen tai sellainen miten luulisit että hänet hurmataan. jos juttelette enemmän ehdota yhteisiä kahveja vaikka lounaalla. tai jos puhutte muustakin kuin työasioista esim leffasta ehdota että hyvä leffa menee ois kiva mennä se katsomaan... lähdetkö mun kanssa?

jos ette juttele ollenkaan ja vaan ns tiedät hänet ja olet kiinnostunut niin se onkin hankalampaa. hän kuitenkin tietää että olet olemassa?

ei sekään ole hullua, että ottaa yhteyttä , esittelee itsensä ja pyytää treffeille. itse ainakin olisin hyvin imarreltu. jos olen kiinnostunut niin lähden ja jos en niin sanon ystävällisesti jotain että olen joko varattu tai ei oikein aikataulut sovi meille yksiin. tai jotain sellasta

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä odottaisin että nainen ottaisi katsekontaktia ja ehkä hymyilee, ennenkuin lähestyisin.

Vierailija
24/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä odottaisin että nainen ottaisi katsekontaktia ja ehkä hymyilee, ennenkuin lähestyisin.

On just tällaista ja puhuttelee etunimellä, mutta se nyt voi olla vain kohteliaisuutta työpaikalla. Siksi tää onkin niin paha juttu, koska ollaan työkavereita, tosin satunnaisesti tavataan.

En varmaankaan lähesty koskaan kun täällä on vaikka mitä kauhujuttuja ollut. En todellakaan tahdo että nainen pitää hulluna stalkkerina tai ällöttävänä! Ehkä pienen pieni mahdollisuus että joskus nainen ehdottaa jotain tai näyttää vihreää valoa.

Vierailija
25/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On just tällaista ja puhuttelee etunimellä, mutta se nyt voi olla vain kohteliaisuutta työpaikalla. Siksi tää onkin niin paha juttu, koska ollaan työkavereita, tosin satunnaisesti tavataan.

En varmaankaan lähesty koskaan kun täällä on vaikka mitä kauhujuttuja ollut. En todellakaan tahdo että nainen pitää hulluna stalkkerina tai ällöttävänä! Ehkä pienen pieni mahdollisuus että joskus nainen ehdottaa jotain tai näyttää vihreää valoa.

Hyvä ap, on täysin normaalia ,että aikuisena miehenä olet löytänyt ihmisen, naisen, joka kiinnostaa Sinua. 

Kannustan sua jotenkin nätisti tekemään edes rivien välistä tekemään selväksi ihastuksellesi että pidät hänestä. mitään kamalaa tuskin siitä seuraa. vaikutat itse mukavalt mieheltä ja luultavasti nainen on samoin, joten varmasti ymmärtää nopeastikin mistä on kysymys ja sitten pallo on hänellä :)

On maailman luonnollisinta haluta lähestyä ihastuttavaa ihmistä kauniisti ja pyytää vaikka kahville. naiset ovat nähneet ja kuulleet yleensä vaikka mitä joten asiallinen treffipyyntö varmasti laitetaan korvan taakse , vähintään. ja nyt masentavasti, jos pahin mahdollinen kävisi eli hän jotenkin torjuisi tai ei olisi kiinnostunut, maailma jatkaa pyörimistään ja kaikki järjestyy enkä usko että sulle tulee mitään ongelmia . 

Ihmisistä saa olla kiinnostunut kunhan tekee sen kauniisti ja asiallisesti. Sinulla vaikuttaa olevan kaikki tämä kunnossa. voimiii

Vierailija
26/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset suhtautuvat negatiivisesti heihin ihastuneisiin miehiin? Ei ihastumisessa ole mitään pahaa. Minusta ihmisiin pitää aina suhtautua kunnioittavasti.

Vierailija
27/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset suhtautuvat negatiivisesti heihin ihastuneisiin miehiin? Ei ihastumisessa ole mitään pahaa. Minusta ihmisiin pitää aina suhtautua kunnioittavasti.

Niin sitä ihmettelen. Miksi mies muuttuu kiinnostuksen näytettyään ällöttäväksi? Olisitte ylpeitä että teitä kohteliaasti selvinpäin lähestytään. Ei nyt tarvitsisi loukkaantua ainakaan…

Vierailija
28/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on imartelevaa, koskettavaa ja suloista, jos joku ihastuu minuun. Arvostan ihastuneena ihmisen rohkeutta ja rehellisyyttä kun hän ilmaisee ihastumisessa ja kiinnostuksensa. Monesti ihastun itsekin minuun ihastuneeseen mieheen, mutta annan tilanteen kuihtua, koska olen varattu. Sekopäät stelkkerit on tietysti asia erikseen.

Ap, sulla ei ole mitään hävettävää. Minusta se on tosi koskettavaa ja kaunista, jos joku on kiinnostunut minusta vakavassa mielessä.

Vierailija
29/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan tiedä, mutta olen nainen, ja olen ihminen ja joskus naisetkin voi mennä lukkoon vaikka kuinka kauniisti käyttäytyisi. jokaisella on oma henkilöhistoriansa ja siellä voi olla vaikka mitä surua ja tuskaa taustalla. eli se ei siis liity mitenkään siihen kivaan mieheen vaan naisen historiaan, joskus.

useimmiten kuitenkin luulen, että naiset kehrää tyytyväisenä kun joku heitä huomioi ja on ystävällinen. ainakin itse olen vähän salaa sisäisesti aivan otettu jos mies liehittelee ja osoittaa huomiota julkisesti. on se vähän pelottavaakin ihan siksi että vieras ihminen on vieras kunnes tutustuu mutta pääosa ihmisistä on kilttejä ja kivoja joten kannattaa uskaltaa. <3

Vierailija
30/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas naiset miksi ällöttää tai on vain vaivaannuttavaa kun töissä lähestytään?

-eri

Vierailija
31/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole joskus jäätynyt kun sen toisen ihastuminen tuntuu jotenkin liian liikuttavalta ja olen kokenut, etten ole valmis seurustelemaan. Oli tosi mukava, fiksu, ihana ja huumorintajuinen poika kyseessä. Itse olin aivan lukossa ja sulkeutunut koulukiusaamismuistojen ja muiden vastoinkäymisten vuoksi.

Vierailija
32/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset miksi ällöttää tai on vain vaivaannuttavaa kun töissä lähestytään?

-eri

no ei se ällötä. mutta se voi olla kiusallista jos samassa työpaikassa siis fyysisesti ollaan ja jotain juttua on jonkun kanssa ja sitten se ei lähde lentoon mutta ollaan samassa duunissa kuitenkin. ja nähdään päivittäin.

ap:lla on hyvä tilanne koska se mahdollistaa kontaktin ja ulos kysymisen mutta eivät näe usein joten kiusallista tilannetta ei synny jos menee mönkään

Vierailija
33/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-eri

Minusta se on ällöttävää tai vaivaannuttavaa vain jos kyseessä on joku täysin luotaantyöntävä tyyppi. Työpaikan ihmiset harvoin ovat sellaisia, joten yleensä olisin vain otettu ja alkaisin itsekin silmäillä kyseistä tyyppiä tarkemmin.

-eri

Vierailija
34/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ole joskus jäätynyt kun sen toisen ihastuminen tuntuu jotenkin liian liikuttavalta ja olen kokenut, etten ole valmis seurustelemaan. Oli tosi mukava, fiksu, ihana ja huumorintajuinen poika kyseessä. Itse olin aivan lukossa ja sulkeutunut koulukiusaamismuistojen ja muiden vastoinkäymisten vuoksi.

sama. mulla taas on rankka kotitausta, joka on vaikeuttanut seurustelua aikuisenakin. luottamuspulaa jne.

Vierailija
35/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ällöttäväksi ja vaivaannuttavaksi kun jotkut ovat lähestyneet minua työpaikalla. Päinvastoin, ihastun voimakkaasti itsekin. Yritän vain torpata sen ihastumiseni, koska olen naimisissa. Pikemminkin pääni menee aivan pyörälle näistä ihastujista. Mielestäni on myös väärin pitää peliä varattujen ihmisten kanssa.

Pääni menee pyörälle ihastumista osoittavista miehistä varmaan siksi, että peruskouluaikoina pojat kiusasivat ja pilkkasivat minua niin, että itsetuntoni musertui. En ole oikein koskaan tottunut siihen, että myöhemmin aloin saada miehiltä aivan päinvastaista huomiota.

Vierailija
36/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikista ärsyttävintä on se, jos jatkuvasti vain hakeudutaan seuraan ja jutellaan mukavia, mutta ei koskaan tehdä kiinnostusta sen selvemmäksi. Silloin vain pyörittelen mielessä onkohan tuo kiinnostunut, enkä koskaan saa asiaan selvyyttä. Itse en koskaan uskaltaisi pyytää toista mihinkään, joten arvostan suuresti jos se toinen uskaltautuu pyytämään. Silloin ainakin saadaan selvyys, tuleeko jutusta mitään vai ajattelenko turhaan vain häntä koko ajan.

Vierailija
37/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koronapandemian aikana kun ihmiset eivät tapaa toisiaan säännöllisesti työpaikalla, ei ehkä ole mahdollista lähestyä ihastustaan kasvokkain.

Minusta vaikuttaa siltä, että yksi mies työpaikalta on alkanut osoittaa kiinnostusta minua kohtaan viestien kautta. Joskus olemme puhuneet puhelimessa tai Teamsin kautta. Hän ei ole samalta osastolta kuin minä, mutta ihan työasioista on aina ollut kyse kun hän on ottanut yhteyttä. Hän ei ole nähnyt minusta kuin valokuvan intrassa. Hän vaikuttaa tosi sympaattiselta ja ystävälliseltä ja innokkaalta tutustumaan ja näkemäänkin. En kuitenkaan koe hänessä mitään outoa tai asiatonta. Hän ei ole suoraan sanonut haluavansa tutustua, mutta innostus on aika läpinäkyvää. Kyllä tuollainen huomion osoittaminen on herättänyt minussakin tunteita. Mietin miten suhtautuisin kun olen varattu enkä halua mitään suhdeviritystä hänen kanssaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Vierailija
38/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt koronapandemian aikana kun ihmiset eivät tapaa toisiaan säännöllisesti työpaikalla, ei ehkä ole mahdollista lähestyä ihastustaan kasvokkain.

Minusta vaikuttaa siltä, että yksi mies työpaikalta on alkanut osoittaa kiinnostusta minua kohtaan viestien kautta. Joskus olemme puhuneet puhelimessa tai Teamsin kautta. Hän ei ole samalta osastolta kuin minä, mutta ihan työasioista on aina ollut kyse kun hän on ottanut yhteyttä. Hän ei ole nähnyt minusta kuin valokuvan intrassa. Hän vaikuttaa tosi sympaattiselta ja ystävälliseltä ja innokkaalta tutustumaan ja näkemäänkin. En kuitenkaan koe hänessä mitään outoa tai asiatonta. Hän ei ole suoraan sanonut haluavansa tutustua, mutta innostus on aika läpinäkyvää. Kyllä tuollainen huomion osoittaminen on herättänyt minussakin tunteita. Mietin miten suhtautuisin kun olen varattu enkä halua mitään suhdeviritystä hänen kanssaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Tietääkö mies että olet varattu? Ehkä voisit kertoa itsestäsi kaikenlaista, sitähän se mies haluaa luultavasti. On kiinnostunut susta muttei tunne Onko liian paha? Ei treffejä vaan tutustutte.

Vierailija
39/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä joidenkin miesten ihastunutta käytöstä minua kohtaan työpaikalla, vaikka olen naimisissa. Siis juuri sitä, että mies on silminnähden ihastuneen oloinen, hakeutuu jatkuvasti seuraan, on ystävällinen ja auttavainen, saattaa vähän hipaista, uskoutuu asioistaan, kehuu jne. Siis sellaista käytöstä, joka ei voi jäädä huomaamatta. Kyllähän tuollaisesta herää itselläkin ihastus ja tunteet kun se toinen on niin mukava, huomaavainen ja viehättävä.

Sitä vaan en ymmärrä, että mitä pointtia tässä koko pelissä on. Miksi joku aloittaa tällaisen iholle tulemisen varatun ihmisen kanssa? Miksi pitää hakemalla hakea sitä sähköä, tunteita, ihastumista ja eroottista latausta? Koskaan ei kuitenkaan myönnetä mitään. Onko tämä jokin elämän eliksiiri joillekin miehille? En haluaisi enää yhtään kokea tällaista.

Vierailija
40/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin miesten ihastunutta käytöstä minua kohtaan työpaikalla, vaikka olen naimisissa. Siis juuri sitä, että mies on silminnähden ihastuneen oloinen, hakeutuu jatkuvasti seuraan, on ystävällinen ja auttavainen, saattaa vähän hipaista, uskoutuu asioistaan, kehuu jne. Siis sellaista käytöstä, joka ei voi jäädä huomaamatta. Kyllähän tuollaisesta herää itselläkin ihastus ja tunteet kun se toinen on niin mukava, huomaavainen ja viehättävä.

Sitä vaan en ymmärrä, että mitä pointtia tässä koko pelissä on. Miksi joku aloittaa tällaisen iholle tulemisen varatun ihmisen kanssa? Miksi pitää hakemalla hakea sitä sähköä, tunteita, ihastumista ja eroottista latausta? Koskaan ei kuitenkaan myönnetä mitään. Onko tämä jokin elämän eliksiiri joillekin miehille? En haluaisi enää yhtään kokea tällaista.

Ei sille voi mitään jos ihastuu. Karhunpalvelus itselleen jos ei tee mitään. Sittenhän sitä miettii loppuelämän olisiko siitä voinut tulla jotain. Eihän miehet välttämättä edes itse tajua että se ihastus paistaa läpi. Muut varmaankin huomaavat tämän, ja se nainen myös.

Minä en ainakaan tiedä miten se ihastus sammutetaan, miksi edes pitäisi? Pakit vaan suoraan jos ei kiinnosta tai onnistu. Etkö voisi sanoa suoraan miehelle että `olen otettu kiinnostuksestasi, mutta olen varattu`?