Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestyminen työpaikalla

Vierailija
30.01.2022 |

Naisille kysymys…
Onko mitään sopivaa keinoa lähestyä naista työpaikalla? Varmaankin yksipuolinen kiinnostus minun puolelta, mutta haluaisin edes tutustua kunnolla. Ei olla päivittäin tai edes viikottain tekemisissä.

Mitenköhän onnistuisi kivuttomimmin? Ei varmaan treffeille suostu, olisi liian vaivaannuttavaa. En tiedä edes onko sinkku.

Miten te haluaisitte että teitä lähestyttäisiin? Joku mies töistä joka selvästi kiinnostunut, ja te ette. Onko parempi vaan jättää tekemättä mitään? En nyt ihan hullulta halua vaikuttaa.

Ollaan it-alalla, hän tytäryhtiössä joten aika harvoin nähdään.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole uskoakseni voinut tietää sitä, että olen varattu. Tosin, asia saattoi paljastua kun tapasimme kerran lyhyesti ohimennen yhden pienen asian hoitamisen yhteydessä. En tunnistanut häntä kuvan perusteella maski kasvoilla, mutta hän esittäytyi. Olin juuri edellisenä päivänä puhunut hänen kanssa Teamsissa. Olin tosi yllättynyt ja tervehdin. Ajattelin, että ehkä hän näki sormukseni.

Minua oli vaivannut se, että mielestäni intrassa oleva valokuvani ei vastaa todellisuutta, vaan on edustavampi, vaikken ole käyttänyt siinä mitään filttereitä tms. Tuntuu vähän koomisen klassiselta, koska minäkään en olisi ikinä tunnistanut häntä (ehkä ilman maskiakaan?) kun kuvan perusteella saamani mielikuvani hänestä oli niin erilainen. Ajattelin, että ehkä hän nyt pääsi minusta irti kun näki sormukseni ja minut livenä ja "lumous" haihtui. Ehkä minun ei tarvitse enää alkaa kertoa itsestäni. Voi olla, ettei hän enää tee tikusta asiaa ja ota minuun yhteyttä. Minä tarvitsen aina välillä häneltä tiettyjä työasioihin liittyviä tietoja.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt koronapandemian aikana kun ihmiset eivät tapaa toisiaan säännöllisesti työpaikalla, ei ehkä ole mahdollista lähestyä ihastustaan kasvokkain.

Minusta vaikuttaa siltä, että yksi mies työpaikalta on alkanut osoittaa kiinnostusta minua kohtaan viestien kautta. Joskus olemme puhuneet puhelimessa tai Teamsin kautta. Hän ei ole samalta osastolta kuin minä, mutta ihan työasioista on aina ollut kyse kun hän on ottanut yhteyttä. Hän ei ole nähnyt minusta kuin valokuvan intrassa. Hän vaikuttaa tosi sympaattiselta ja ystävälliseltä ja innokkaalta tutustumaan ja näkemäänkin. En kuitenkaan koe hänessä mitään outoa tai asiatonta. Hän ei ole suoraan sanonut haluavansa tutustua, mutta innostus on aika läpinäkyvää. Kyllä tuollainen huomion osoittaminen on herättänyt minussakin tunteita. Mietin miten suhtautuisin kun olen varattu enkä halua mitään suhdeviritystä hänen kanssaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Tietääkö mies että olet varattu? Ehkä voisit kertoa itsestäsi kaikenlaista, sitähän se mies haluaa luultavasti. On kiinnostunut susta muttei tunne Onko liian paha? Ei treffejä vaan tutustutte.

Vierailija
42/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole uskoakseni voinut tietää sitä, että olen varattu. Tosin, asia saattoi paljastua kun tapasimme kerran lyhyesti ohimennen yhden pienen asian hoitamisen yhteydessä. En tunnistanut häntä kuvan perusteella maski kasvoilla, mutta hän esittäytyi. Olin juuri edellisenä päivänä puhunut hänen kanssa Teamsissa. Olin tosi yllättynyt ja tervehdin. Ajattelin, että ehkä hän näki sormukseni.

Minua oli vaivannut se, että mielestäni intrassa oleva valokuvani ei vastaa todellisuutta, vaan on edustavampi, vaikken ole käyttänyt siinä mitään filttereitä tms. Tuntuu vähän koomisen klassiselta, koska minäkään en olisi ikinä tunnistanut häntä (ehkä ilman maskiakaan?) kun kuvan perusteella saamani mielikuvani hänestä oli niin erilainen. Ajattelin, että ehkä hän nyt pääsi minusta irti kun näki sormukseni ja minut livenä ja "lumous" haihtui. Ehkä minun ei tarvitse enää alkaa kertoa itsestäni. Voi olla, ettei hän enää tee tikusta asiaa ja ota minuun yhteyttä. Minä tarvitsen aina välillä häneltä tiettyjä työasioihin liittyviä tietoja.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt koronapandemian aikana kun ihmiset eivät tapaa toisiaan säännöllisesti työpaikalla, ei ehkä ole mahdollista lähestyä ihastustaan kasvokkain.

Minusta vaikuttaa siltä, että yksi mies työpaikalta on alkanut osoittaa kiinnostusta minua kohtaan viestien kautta. Joskus olemme puhuneet puhelimessa tai Teamsin kautta. Hän ei ole samalta osastolta kuin minä, mutta ihan työasioista on aina ollut kyse kun hän on ottanut yhteyttä. Hän ei ole nähnyt minusta kuin valokuvan intrassa. Hän vaikuttaa tosi sympaattiselta ja ystävälliseltä ja innokkaalta tutustumaan ja näkemäänkin. En kuitenkaan koe hänessä mitään outoa tai asiatonta. Hän ei ole suoraan sanonut haluavansa tutustua, mutta innostus on aika läpinäkyvää. Kyllä tuollainen huomion osoittaminen on herättänyt minussakin tunteita. Mietin miten suhtautuisin kun olen varattu enkä halua mitään suhdeviritystä hänen kanssaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Tietääkö mies että olet varattu? Ehkä voisit kertoa itsestäsi kaikenlaista, sitähän se mies haluaa luultavasti. On kiinnostunut susta muttei tunne Onko liian paha? Ei treffejä vaan tutustutte.

Kylläpäs sä vatvot paljon miestä, joka ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyminen työpaikalla ei ärsytä. Enemmän ärsyttäisi sellainen epämääräinen ja pitkäpiimäinen luumuilu ilman asiaan pääsemistä. Jo ihan siksikin, että jos toisella onkin agendallaan jotain enemmän ja itse on luullut olevansa vain kollega/ kaveri, siinä voi piiritettävä tuntea itsensä jotenkin höynäytetyksi. Tulee limainen olo. 

Kiinnostuksen ilmaiseminen on myös hyvä keino herättää vastakiinnostusta. 

Kannatan kahvikutsua. En menisi leffaan, koska ideana kai olisi jutella ja nähdä toisen ilmeitäkin. 

terveisin nainen

Vierailija
44/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset miksi ällöttää tai on vain vaivaannuttavaa kun töissä lähestytään?

-eri

Ei se ällötä, mutta en halua työelämääni mitään draamaa tai edes vaivaannuttavia hetkiä, tai pahimmillaan jopa töiden sabotointia, jos homma ei toimikaan.

Vierailija
45/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikuisena naisena tykkään siitä, että mennään suoraan asiaan. Eli ihan vain suoraan pyydetään treffeille. Kun kerran ette näe työpaikalla edes viikottain, mielestäni ei olisi kovin vaivaannuttavaa vaikka pyytäisit treffeille ja saisit pakit.

Niin varmaan. Sittenhän te naiset olisitte pyytelemässä miehiä kahville ympäriinsä jos ei ole mitenkään vaikeaa ja vaivaannuttavaa, eikä pakit tuhoa itsetuntoa.

Vierailija
46/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en haluaisi olla kiinnostunut. Kiinnostusta on herännyt, mutta haluan sammuttaa sen, koska ei tällä ole tulevaisuutta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
47/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös oo ihmeellistä, aina ihastunut kysyy saman kysymyksen: Miten saisin hänet huomioimaan minut?

Käännä se ympäri hyvä ihminen! Miten voisit huomioida häntä?

Ei tarvitse nolata olemalla super-romanttinen. Ole vain hyvä tyyppi.

Niin ne rumatkin auervaarat aina saavat haluamansa.

Vierailija
48/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kirjoittajassakin herännyt tunteita. Ei vaan halua mitään koska on varattu. Söpö juttu!

Voi tosin olla että lumous haihtui kun kumpikaan ei vastaa mielikuvaa toisesta. Vähän kuin Tinder-treffeillä.

Odottele hetki ja katso tapahtuuko mitään. Tosi harmi tämä korona ja etätyöt sinun kannaltasi!

Vierailija
49/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen niin, etten voi antaa pakkeja, jos toinen ei koskaan myönnä kiinnostustaan ja ihastustaan ääneen. Siksi ihastuneen miehen käytös tuntuu peliltä. Ehkä se ei kuitenkaan ole aina sitä, vaan mies ei vaan onnistu peittämään ihastumistaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin miesten ihastunutta käytöstä minua kohtaan työpaikalla, vaikka olen naimisissa. Siis juuri sitä, että mies on silminnähden ihastuneen oloinen, hakeutuu jatkuvasti seuraan, on ystävällinen ja auttavainen, saattaa vähän hipaista, uskoutuu asioistaan, kehuu jne. Siis sellaista käytöstä, joka ei voi jäädä huomaamatta. Kyllähän tuollaisesta herää itselläkin ihastus ja tunteet kun se toinen on niin mukava, huomaavainen ja viehättävä.

Sitä vaan en ymmärrä, että mitä pointtia tässä koko pelissä on. Miksi joku aloittaa tällaisen iholle tulemisen varatun ihmisen kanssa? Miksi pitää hakemalla hakea sitä sähköä, tunteita, ihastumista ja eroottista latausta? Koskaan ei kuitenkaan myönnetä mitään. Onko tämä jokin elämän eliksiiri joillekin miehille? En haluaisi enää yhtään kokea tällaista.

Ei sille voi mitään jos ihastuu. Karhunpalvelus itselleen jos ei tee mitään. Sittenhän sitä miettii loppuelämän olisiko siitä voinut tulla jotain. Eihän miehet välttämättä edes itse tajua että se ihastus paistaa läpi. Muut varmaankin huomaavat tämän, ja se nainen myös.

Minä en ainakaan tiedä miten se ihastus sammutetaan, miksi edes pitäisi? Pakit vaan suoraan jos ei kiinnosta tai onnistu. Etkö voisi sanoa suoraan miehelle että `olen otettu kiinnostuksestasi, mutta olen varattu`?

Vierailija
50/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen niin, etten voi antaa pakkeja, jos toinen ei koskaan myönnä kiinnostustaan ja ihastustaan ääneen. Siksi ihastuneen miehen käytös tuntuu peliltä. Ehkä se ei kuitenkaan ole aina sitä, vaan mies ei vaan onnistu peittämään ihastumistaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin miesten ihastunutta käytöstä minua kohtaan työpaikalla, vaikka olen naimisissa. Siis juuri sitä, että mies on silminnähden ihastuneen oloinen, hakeutuu jatkuvasti seuraan, on ystävällinen ja auttavainen, saattaa vähän hipaista, uskoutuu asioistaan, kehuu jne. Siis sellaista käytöstä, joka ei voi jäädä huomaamatta. Kyllähän tuollaisesta herää itselläkin ihastus ja tunteet kun se toinen on niin mukava, huomaavainen ja viehättävä.

Sitä vaan en ymmärrä, että mitä pointtia tässä koko pelissä on. Miksi joku aloittaa tällaisen iholle tulemisen varatun ihmisen kanssa? Miksi pitää hakemalla hakea sitä sähköä, tunteita, ihastumista ja eroottista latausta? Koskaan ei kuitenkaan myönnetä mitään. Onko tämä jokin elämän eliksiiri joillekin miehille? En haluaisi enää yhtään kokea tällaista.

Ei sille voi mitään jos ihastuu. Karhunpalvelus itselleen jos ei tee mitään. Sittenhän sitä miettii loppuelämän olisiko siitä voinut tulla jotain. Eihän miehet välttämättä edes itse tajua että se ihastus paistaa läpi. Muut varmaankin huomaavat tämän, ja se nainen myös.

Minä en ainakaan tiedä miten se ihastus sammutetaan, miksi edes pitäisi? Pakit vaan suoraan jos ei kiinnosta tai onnistu. Etkö voisi sanoa suoraan miehelle että `olen otettu kiinnostuksestasi, mutta olen varattu`?

Paha sanoa. Itse ainakin olen mukava ja auttelen töissä naisia joista pidän. Ihan normaalia. En ole ihastunut mutta ehkä jotain pientä flirttiä voi välillä olla. Ei mielestäni ole paha asia, vaan piristää päivää. Voi olla että naiset tulkitsevat minun olevan todella ihastunut heihin, mikä ei ole totta. Mukavia naisia siinä kaikki.

Ehkä sinäkin tulkitset väärin? Työpaikalla ei suoria ihastumisia niin vain kannata tehdä, vaan voi olla tuollaista epämääräistä piirittämistä. Tyhmiä pattitilanteita voi syntyä.

Vierailija
51/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää kun joku on kiinnostunut, ja ottamatta kantaa mikä on oma tykkäämisen taso niin niin sen pitää ollakin. Eihän mistään tule mitään jos ihmiset ei tiedosta jos on vipinää ilmassa. yks mies piiritti mua aiemmin, nyt hän on hidastanut vauhtiaan kun olen niin hämmentynyt tästä kaikesta. mutta sen vaan tuntee ainakin nainen jos mies on ihan vauhdissa, puhuu "levottomia" ja tekee tikusta asiaa . se on supersöpöä! <3 ja se on hyvä asia se.

Vierailija
52/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää kun joku on kiinnostunut, ja ottamatta kantaa mikä on oma tykkäämisen taso niin niin sen pitää ollakin. Eihän mistään tule mitään jos ihmiset ei tiedosta jos on vipinää ilmassa. yks mies piiritti mua aiemmin, nyt hän on hidastanut vauhtiaan kun olen niin hämmentynyt tästä kaikesta. mutta sen vaan tuntee ainakin nainen jos mies on ihan vauhdissa, puhuu "levottomia" ja tekee tikusta asiaa . se on supersöpöä! <3 ja se on hyvä asia se.

Taitaa jakaantua aika 50/50 tuo naisten suhtautuminen lähestymisiin työpaikalla. Onpa hankalaa! Ja näköjään osa miehistä kostaa pakit? Huh huh!

Vierailija
53/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyminen työpaikalla aiheuttaa sisäisen pyörremyrskyn ainakin minussa.

Vierailija
54/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
55/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi! Kiitos paljon vastauksista. Taitaa olla parasta olla tekemättä mitään ja jatkaa normaalisti.

Vierailija
56/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun takaisin... ja olen varattu, enkä halua mitään juttua kenenkään miehen kanssa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
57/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastun takaisin... ja olen varattu, enkä halua mitään juttua kenenkään miehen kanssa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Et kai sinä nyt kaikkii kiinnostuneisiin ihastu? Taidat ihastua vain sen huomion takia, et siihen mieheen?

Vierailija
58/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset miksi ällöttää tai on vain vaivaannuttavaa kun töissä lähestytään?

-eri

No minun taustallani on 12 vuoden koulukiusaamista sisältäen myös sitä että ihastukseni selvittyä luokkakaverit vedättivät minua että tämä poika olisi kirjoittanut minulle lapun omasta kiinnostuksestaan.

Ja kaikenlainen huomio minua kohtaan on ollut pilkkaa, väkivaltaa ja halveksuntaa, joten luonnollisestikin mikään myöhempikin huomio tuntuu ahdistavalta ja oletan ystävällisyyden olevan naamioitua ja sieltä paljastuvan myöhemmin ne pahat tarkoitusperät.

Eli kuten tuolla joku aiemmin kommentoikin, että jokaisella on oma henkklöhistoriansa ja tämä vaikuttaa suuresti reaktioihin.

Vierailija
59/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No minun taustallani on 12 vuoden koulukiusaamista sisältäen myös sitä että ihastukseni selvittyä luokkakaverit vedättivät minua että tämä poika olisi kirjoittanut minulle lapun omasta kiinnostuksestaan.

Ja kaikenlainen huomio minua kohtaan on ollut pilkkaa, väkivaltaa ja halveksuntaa, joten luonnollisestikin mikään myöhempikin huomio tuntuu ahdistavalta ja oletan ystävällisyyden olevan naamioitua ja sieltä paljastuvan myöhemmin ne pahat tarkoitusperät.

Eli kuten tuolla joku aiemmin kommentoikin, että jokaisella on oma henkklöhistoriansa ja tämä vaikuttaa suuresti reaktioihin.

Pahoittelut! Toivottavasti saat apua, vaikka kaikki taitaa olla suht hyvin nyt.

Vierailija
60/111 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä juuri.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Et kai sinä nyt kaikkii kiinnostuneisiin ihastu? Taidat ihastua vain sen huomion takia, et siihen mieheen?