Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion pettää, miten en jää kiinni?

Vierailija
04.06.2015 |

Aion siis pettää miestäni. Olen tavannut toisen ihanan miehen.

En haluaisi loukata mieheni tunteita (avioliitossa 6 vuotta, 2 lasta).

Miten tästä ei jää kiinni?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät panematta. Muuten jäät kiinni.

Vierailija
2/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisesta ei jää jälkiä. Kortsu haisee pari tuntia, pese pimppa, älä anna ukolle suuseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua loukata, mutta kuitenkin loukkaat? Etkä sitä paitsi edes pelkästään miestäsi, vaan myös yhteisiä lapsianne.

Vierailija
4/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ensin. T: pettäjä (katuva)

Vierailija
5/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:58"]Jätä mies ensin. T: pettäjä (katuva)
[/quote]

Juuri näin. Pettämisestä tulee ikäviä takautumia mieleen, kun olet oman miehesi seurassa ja hänen jokainen kosketus ja hyvä ele tuntuu lohduttomalta, kun omatunto ei ole puhdas.

Vierailija
6/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on pitää ajatukset ja tunteet kasassa. Älä muuta käytöstäsi miestäsi kohtaan, ettei ala epäillä. 

Järki pitää olla mukana; on tärkeää miettiä koska tekee ja mitä. Näppärintä on, jos voit varmasti olla selittelemättä pois koko tapaamisen ajan. Eritteitä, tuoksuja, jälkiä yms. pitää myös varoa. Salarakkaan kanssa pitää sopia tarkasti säännöistä, esim. miten yhteydenoton hoidatte. Jos maksat jotain, käytä käteistä, heitä kuitit pois äläkä käytä alennuskortteja.

Suosittelen, jos mahdollista, hoitamaan tapaamisen siten, että olet muutoinkin yön poissa kotoa. Ainakin itselle hätäpanoissa tulee outo olo. Kiva herkutella kunnolla. Illalla, yöllä ja aamulla.

Itse myös valitsen sellaisen kumppanin, jonka kanssa synkkaa muutenkin. Olen tosin mies ja naisia satunnaisesti tapailen. Kumman paljon täällä on naisten kirjoituksia, joissa miehet on oikeasti kaikkien käyttäytymisnormien ulkopuolelta ja niitä siedetään vain panemisen ajan... No, tämä onkin ihan eri asia.

Pidä hauskaa!

M38

Vierailija
7/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensin, saatanan pässi.

Vierailija
8/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo :D

Vierailija
9/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:06"]

Tärkeintä on pitää ajatukset ja tunteet kasassa. Älä muuta käytöstäsi miestäsi kohtaan, ettei ala epäillä. 

Järki pitää olla mukana; on tärkeää miettiä koska tekee ja mitä. Näppärintä on, jos voit varmasti olla selittelemättä pois koko tapaamisen ajan. Eritteitä, tuoksuja, jälkiä yms. pitää myös varoa. Salarakkaan kanssa pitää sopia tarkasti säännöistä, esim. miten yhteydenoton hoidatte. Jos maksat jotain, käytä käteistä, heitä kuitit pois äläkä käytä alennuskortteja.

Suosittelen, jos mahdollista, hoitamaan tapaamisen siten, että olet muutoinkin yön poissa kotoa. Ainakin itselle hätäpanoissa tulee outo olo. Kiva herkutella kunnolla. Illalla, yöllä ja aamulla.

Itse myös valitsen sellaisen kumppanin, jonka kanssa synkkaa muutenkin. Olen tosin mies ja naisia satunnaisesti tapailen. Kumman paljon täällä on naisten kirjoituksia, joissa miehet on oikeasti kaikkien käyttäytymisnormien ulkopuolelta ja niitä siedetään vain panemisen ajan... No, tämä onkin ihan eri asia.

Pidä hauskaa!

M38

[/quote]

Et ole edes mikään mies. Olet yököttävä pukki. Oikea mies kunnioittaa naistaan. Olisin kauhuissani, jos joutuisin hetkeäkään tuhlaamaan aikaani sinun kaltaiseesi syyläkyrpään.

Vierailija
10/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:06"]

Pidä hauskaa!

M38

[/quote]

Et ole edes mikään mies. Olet yököttävä pukki. Oikea mies kunnioittaa naistaan. Olisin kauhuissani, jos joutuisin hetkeäkään tuhlaamaan aikaani sinun kaltaiseesi syyläkyrpään.
[/quote]
No ohoh. Oletko varma ettet joudu jo? ;) -ohis

Vierailija
11/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:06"] Tärkeintä on pitää ajatukset ja tunteet kasassa. Älä muuta käytöstäsi miestäsi kohtaan, ettei ala epäillä.  Järki pitää olla mukana; on tärkeää miettiä koska tekee ja mitä. Näppärintä on, jos voit varmasti olla selittelemättä pois koko tapaamisen ajan. Eritteitä, tuoksuja, jälkiä yms. pitää myös varoa. Salarakkaan kanssa pitää sopia tarkasti säännöistä, esim. miten yhteydenoton hoidatte. Jos maksat jotain, käytä käteistä, heitä kuitit pois äläkä käytä alennuskortteja. Suosittelen, jos mahdollista, hoitamaan tapaamisen siten, että olet muutoinkin yön poissa kotoa. Ainakin itselle hätäpanoissa tulee outo olo. Kiva herkutella kunnolla. Illalla, yöllä ja aamulla. Itse myös valitsen sellaisen kumppanin, jonka kanssa synkkaa muutenkin. Olen tosin mies ja naisia satunnaisesti tapailen. Kumman paljon täällä on naisten kirjoituksia, joissa miehet on oikeasti kaikkien käyttäytymisnormien ulkopuolelta ja niitä siedetään vain panemisen ajan... No, tämä onkin ihan eri asia. Pidä hauskaa! M38 [/quote]   Et ole edes mikään mies. Olet yököttävä pukki. Oikea mies kunnioittaa naistaan. Olisin kauhuissani, jos joutuisin hetkeäkään tuhlaamaan aikaani sinun kaltaiseesi syyläkyrpään. [/quote] No ohoh. Oletko varma ettet joudu jo? ;) -ohis

[/quote] Suhteellisen varma. En tuon rakkaan introverttini kanssa.

Vierailija
12/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:45"]

Aion siis pettää miestäni. Olen tavannut toisen ihanan miehen.

En haluaisi loukata mieheni tunteita (avioliitossa 6 vuotta, 2 lasta).

Miten tästä ei jää kiinni?

[/quote]

Sen minkä taaksesi jätät sen edestäsi löydät. Tavalla tai toisella. Myös sitä mitä kylvät sitä niität. Muista nämä ennenkuin hölmöilet... Toista kannattaa kohdella niinkuin itseä toivoisi kohdeltavan.

Mies 77

Vierailija
13/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa pettäjät!!!!!

Vierailija
14/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia taas palstalla, mikään ei ole niin mukavaa, kuin että ei halua loukata kun pettää. Parisuhde on vähän kuin vaate, sen voi laittaa syrjään siksi aikaa kun kokeilee vähän uutta kolttua ja jos se uusi miellyttää tarpeeksi, niin sitten heittää vanhan pois. Naista voisi sattua, jos ei vaihtaisi suoraan lennosta ja sehän ei tietenkään käy.

Vierailija
15/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet mieheksesi valinnut introvertin ja olet noin kärkäs suustasi, oletan sinun olevan parisuhteissasi vallanhaluinen. Minä uskon tasavertaiseen parisuhteeseen ja tasavertaiseen kohtaamiseen; kierrän kaltaisesi naiset kyllä kaukaa. Täydellistä, ettemme ole kohdanneet. 

M38

Vierailija
16/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät ventovieraan kanssa vieraassa paikassa ilman et ketään tuttu on paikalla, ja kiistät loppuun asti vaikka mikä olisi. Valehtelet myös nimesi ja kotipaikkasi ja ammattisi ja kaiken. Et myöskään petä perinteisen naistennaurattajan kanssa vaan jonkun josta kukaan ei koskaan uskoisi et se sais vierasta naista, silloin kukaan ei usko sitä miestä vaikka se kuinka lesoaa saaneensa sua

Vierailija
17/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas onnea matkaan !

Vierailija
18/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt ihmisen nauttia elämästä älkääkä aina niin nipottako! :-)

Vierailija
19/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:26"]

No, jos olet mieheksesi valinnut introvertin ja olet noin kärkäs suustasi, oletan sinun olevan parisuhteissasi vallanhaluinen. Minä uskon tasavertaiseen parisuhteeseen ja tasavertaiseen kohtaamiseen; kierrän kaltaisesi naiset kyllä kaukaa. Täydellistä, ettemme ole kohdanneet. 

M38

[/quote] Itse en kyllä sinuna luennoisi tasavertaisesta parisuhteesta ja kohtaamisesta, kun käyt uittamassa tautista vehjettäsi milloin missäkin. Oikeastaan en puhuisi sinuna parisuhteesta mitään. Olen sitä paitsi sen näköinen nainen, että kaltaisesi kaikkia reikiä nussiva ruikuttaisi perään. Satun ikäväksesi myös olemaan 100% uskollinen, koska minä todella kunnioitan miestäni ja lapsiani.

Kerro naisellesi, mikä pukki olet. Sen jälkeen olette tasoissa. Jäät kuin nalli kalliolle.

Vierailija
20/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluissa leveillään, moralisoidaan ollaan niin pitsin nyplääjää,   kunnes omalle kohdalle sattuu.  Anna palaa vaan.