Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion pettää, miten en jää kiinni?

Vierailija
04.06.2015 |

Aion siis pettää miestäni. Olen tavannut toisen ihanan miehen.

En haluaisi loukata mieheni tunteita (avioliitossa 6 vuotta, 2 lasta).

Miten tästä ei jää kiinni?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mistä tuttusi ovat jääneet kiinni, ja jos mahdollista, kysy joltain joka ei ole koskaan jäänyt - ota mallia

Vierailija
22/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:48"]

Keskusteluissa leveillään, moralisoidaan ollaan niin pitsin nyplääjää,   kunnes omalle kohdalle sattuu.  Anna palaa vaan.

[/quote] Puhu vaan omasta puolestasi. Vaikka millainen olisi kohdalle sattunut, se ei oman vaimoni edelle ole mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse luotettava seksikumppani. Pidä huolta että teitä ei voi yhdistää mitään kautta toisiinne, esim. sos. median kautta

Vierailija
24/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:26"]

No, jos olet mieheksesi valinnut introvertin ja olet noin kärkäs suustasi, oletan sinun olevan parisuhteissasi vallanhaluinen. Minä uskon tasavertaiseen parisuhteeseen ja tasavertaiseen kohtaamiseen; kierrän kaltaisesi naiset kyllä kaukaa. Täydellistä, ettemme ole kohdanneet. 

M38

[/quote]

Sivuhuomiona, tämä kirjoittaja vaikuttaa kirjoitustyylinsä perusteella naiselta.

Vierailija
25/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:26"]

No, jos olet mieheksesi valinnut introvertin ja olet noin kärkäs suustasi, oletan sinun olevan parisuhteissasi vallanhaluinen. Minä uskon tasavertaiseen parisuhteeseen ja tasavertaiseen kohtaamiseen; kierrän kaltaisesi naiset kyllä kaukaa. Täydellistä, ettemme ole kohdanneet. 

M38

[/quote]

Sivuhuomiona, tämä kirjoittaja vaikuttaa kirjoitustyylinsä perusteella naiselta.

[/quote]

Tai bottom!

Vierailija
26/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehesi spruutata ensteks, niin luulee omiks mehuikseen kun palaat;)

Vierailija
27/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"]Et halua loukata, mutta kuitenkin loukkaat? Etkä sitä paitsi edes pelkästään miestäsi, vaan myös yhteisiä lapsianne.
[/quote]

No siksi ap täällä neuvoja kysyy ettei jää kiinni. Ei kukaan sellaisesta loukkaannu mitä ei tiedä.

Vierailija
28/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:58"]Jätä mies ensin. T: pettäjä (katuva)
[/quote]

Juuri näin. Pettämisestä tulee ikäviä takautumia mieleen, kun olet oman miehesi seurassa ja hänen jokainen kosketus ja hyvä ele tuntuu lohduttomalta, kun omatunto ei ole puhdas.
[/quote]

Höpö höpö. Jos jotain niin hyvää pientä lisäkipinää se vain tuo.

Vierailija
29/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:06"]

Tärkeintä on pitää ajatukset ja tunteet kasassa. Älä muuta käytöstäsi miestäsi kohtaan, ettei ala epäillä. 

Järki pitää olla mukana; on tärkeää miettiä koska tekee ja mitä. Näppärintä on, jos voit varmasti olla selittelemättä pois koko tapaamisen ajan. Eritteitä, tuoksuja, jälkiä yms. pitää myös varoa. Salarakkaan kanssa pitää sopia tarkasti säännöistä, esim. miten yhteydenoton hoidatte. Jos maksat jotain, käytä käteistä, heitä kuitit pois äläkä käytä alennuskortteja.

Suosittelen, jos mahdollista, hoitamaan tapaamisen siten, että olet muutoinkin yön poissa kotoa. Ainakin itselle hätäpanoissa tulee outo olo. Kiva herkutella kunnolla. Illalla, yöllä ja aamulla.

Itse myös valitsen sellaisen kumppanin, jonka kanssa synkkaa muutenkin. Olen tosin mies ja naisia satunnaisesti tapailen. Kumman paljon täällä on naisten kirjoituksia, joissa miehet on oikeasti kaikkien käyttäytymisnormien ulkopuolelta ja niitä siedetään vain panemisen ajan... No, tämä onkin ihan eri asia.

Pidä hauskaa!

M38

[/quote]

Et ole edes mikään mies. Olet yököttävä pukki. Oikea mies kunnioittaa naistaan. Olisin kauhuissani, jos joutuisin hetkeäkään tuhlaamaan aikaani sinun kaltaiseesi syyläkyrpään.
[/quote]

Tällaisten hysteeristen hiivakirnujen aivopierut kannattaa jättää ihan oman onnensa nojaan.

Vierailija
30/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"]Et halua loukata, mutta kuitenkin loukkaat? Etkä sitä paitsi edes pelkästään miestäsi, vaan myös yhteisiä lapsianne. [/quote] No siksi ap täällä neuvoja kysyy ettei jää kiinni. Ei kukaan sellaisesta loukkaannu mitä ei tiedä.

[/quote] On eräitä, keillä moraali ei ole riipu kiinni jäämisestä. Jokaisella on oikeus itse päättää, haluaako olla sellaisen ihmisen kanssa, joka käy vieraissa. Minä en ainakaan haluaisi. Se olisi (ja on ollutkin) välit poikki saman tien semmoisen ihmisen kanssa.

Vierailija
31/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"]Et halua loukata, mutta kuitenkin loukkaat? Etkä sitä paitsi edes pelkästään miestäsi, vaan myös yhteisiä lapsianne. [/quote] No siksi ap täällä neuvoja kysyy ettei jää kiinni. Ei kukaan sellaisesta loukkaannu mitä ei tiedä.

[/quote] On eräitä, keillä moraali ei ole riipu kiinni jäämisestä. Jokaisella on oikeus itse päättää, haluaako olla sellaisen ihmisen kanssa, joka käy vieraissa. Minä en ainakaan haluaisi. Se olisi (ja on ollutkin) välit poikki saman tien semmoisen ihmisen kanssa.

[/quote]

No entä jos harrastaa vain anaaliseksiä kondomilla ja siten ettei toinen nauti siitä tai nauttii siitä ettei nauti eli nauttii kurittamisesta?

Eli jos minulla on marketta peppukaverina, koska oma ei peppua anna ja marketta tykkää ottaa vain kakkoseen niin keneltä se on pois? 

Kaikki hyötyy

hra 47

Vierailija
32/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:39"]

[/quote]

No entä jos harrastaa vain anaaliseksiä kondomilla ja siten ettei toinen nauti siitä tai nauttii siitä ettei nauti eli nauttii kurittamisesta?

Eli jos minulla on marketta peppukaverina, koska oma ei peppua anna ja marketta tykkää ottaa vain kakkoseen niin keneltä se on pois? 

Kaikki hyötyy

hra 47

[/quote]

Peppu ei, tai siis reikä ainakaan, sulkijalihas väljistyy ja sit tulee välivuotoa sieltäkin!

Vierailija
33/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en jää kiinni...siis siihen mieheen vai..Ap taitaakin olla koira..hmmm...

Vierailija
34/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräänny vielä kun voit, älä tee sitä. Ihminen jota satutat eniten olet sinä itse. Tiedän mistä puhun, valitettavasti.

Vierailija
35/38 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:05"]

Peräänny vielä kun voit, älä tee sitä. Ihminen jota satutat eniten olet sinä itse. Tiedän mistä puhun, valitettavasti.

[/quote]

Moralisoivaa retoriikkaa, no saatpa toisaalta vikistä täällä sit pahasta olostasi!

Vierailija
36/38 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä ei jää kiinni kun "unohdat" asian. Kun et mieti asiaa niin et käyttäydy myöskään oudosti.

Vierailija
37/38 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se bain unissasi niin ehkä voit katsoa vielä ihmisiä silmiin.

Vierailija
38/38 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku? Ota vahva, hyvällä itsetunnolla varustettu, uskollinen kumppani niin ei tarvitse pelätä pettämiseksi tulemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän