Tyttären poikaystävä on..
..niin ihana :) Äsken kun olivat syömässä, niin poika tiskasi astiat ja siisti pöydän. Olisipa minunkin mies edes joskus ollut tuollainen, mutta ei, aina samanlainen sovinisti sika.
Ovat olleet nyt vuoden yhdessä, ovat 15 ja 16-vuotiaita. Söpöjä ovat yhdessä, mutta välillä on ainakin tytön kroppa fritsuja täynnä...kai se kuuluu nuoruuteen. Huomasin nimittäin kun tyttö kulki pelkät urheilurintsikat ja lökärit päällä, että yläkropassa oli aika paljon merkkejä...No ei tuosta voi vihainenkaan olla. Onneksi ei ole kaulassa fritsuja, koska ne ei ole kovin kauniita. Nyt lähtivät yläkertaan, ja minä kipitin koneelle :D
Ei kai tässä, pakko oli vaan saada kertoa teille että vävy ehdokas on miellyttävä :)
Kommentit (76)
juuri uutisoitiin että 15 vuotias poika sai tuomion lapsen hyväksikäytöstä ja tämä lapsi oli myös 15 vuotias. Kannattaisko lukea laki ennen kuin kirjoittaa nettiin, nyt on vinkattu. 16 vuotias on syyllinen oli se sitten tyttö tai poika jos toinen on alle 15 vuotias.
Ehdollista tuli ja 2000 euroa korvauksia ja ikuinen pedofiilin leima.
Vastaavat rangaistukset ja korvaukset voi saada vaikka jos 17 vuotias, lähestyy netissä alle 16 vuoutiasta tyttöä ja ehdottelee rumia, ei kuulemma edes edellytetä että poika tietäisi tytön olevan alle 16 vuotias, ehdottelijan on oltava varma ennen viestittelyjä. Lapsen hyväksikäyttö ei vaadi valokuvia tai tapaamisia, pelkät vihjailut riittävät.
Ikä eroakaan ei tarvita riittää että toinen on alle 16 vuotias ja toinen yli. Tämä on tämänpäivän Suomea.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:26"]juuri uutisoitiin että 15 vuotias poika sai tuomion lapsen hyväksikäytöstä ja tämä lapsi oli myös 15 vuotias. Kannattaisko lukea laki ennen kuin kirjoittaa nettiin, nyt on vinkattu. 16 vuotias on syyllinen oli se sitten tyttö tai poika jos toinen on alle 15 vuotias.
Vastaavat rangaistukset ja korvaukset voi saada vaikka jos 17 vuotias, lähestyy netissä alle 16 vuoutiasta tyttöä ja ehdottelee rumia, ei kuulemma edes edellytetä että poika tietäisi tytön olevan alle 16 vuotias, ehdottelijan on oltava varma ennen viestittelyjä. Lapsen hyväksikäyttö ei vaadi valokuvia tai tapaamisia, pelkät vihjailut riittävät.
Ikä eroakaan ei tarvita riittää että toinen on alle 16 vuotias ja toinen yli. Tämä on tämänpäivän Suomea.
[/quote]
Ei kumpikaan hyväksikäytä toistaan. Kaikki on hyvin.
-Ap
Omaispa mun äiti piirteitä susta :D
N17
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:26"]juuri uutisoitiin että 15 vuotias poika sai tuomion lapsen hyväksikäytöstä ja tämä lapsi oli myös 15 vuotias. Kannattaisko lukea laki ennen kuin kirjoittaa nettiin, nyt on vinkattu. 16 vuotias on syyllinen oli se sitten tyttö tai poika jos toinen on alle 15 vuotias.
[/quote]
Ei kumpikaan hyväksikäytä toistaan. Kaikki on hyvin.
-Ap
[/quote]
Ei 15v vielä tiedä rajojaan. Siksi on suojaikä. Vai sanoisitko samaa 11v ja 17v , kumpikaan ei hyväksikäytä toistaan?
No ei ole kaikki hyvin jos tyttö on mustelmilla ja pedofilian uhri. Psyykkiset häiriöt hyväksikäytöstä jatkuvat pitkälle aikuisuuteen ja vaginoosiin sairastuminen voi pilata koko elämän.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:36"]No ei ole kaikki hyvin jos tyttö on mustelmilla ja pedofilian uhri. Psyykkiset häiriöt hyväksikäytöstä jatkuvat pitkälle aikuisuuteen ja vaginoosiin sairastuminen voi pilata koko elämän.
[/quote]
Poikaystävä ei ole pedofiili. Onko nyt kuutamo, joka on sekoittanut av mammojen päät?
-Ap
Mun entinen sveitsiläinen poikaystäväni pesi aina ruokailun jälkeen keittiön työtasot, takakaakelit, astiat ym... ihan normia keskieurooppalaisille :) Miksi meidän suomimiehet eivät opi? :D
Tätä tämä on kun vanhan kansan haarajalka suomalaiset kasvattavat lapsia. Uudemmat Suomalais sukupolvet ompelevat tuossa tilanteessa piparin umpeen tai soittavat poliisit.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:44"]
Mun entinen sveitsiläinen poikaystäväni pesi aina ruokailun jälkeen keittiön työtasot, takakaakelit, astiat ym... ihan normia keskieurooppalaisille :) Miksi meidän suomimiehet eivät opi? :D
[/quote]
Tussulla kiristämistä ei lasketa:(
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:36"]
No ei ole kaikki hyvin jos tyttö on mustelmilla ja pedofilian uhri. Psyykkiset häiriöt hyväksikäytöstä jatkuvat pitkälle aikuisuuteen ja vaginoosiin sairastuminen voi pilata koko elämän.
[/quote]
Voi vittu näitä ihmisiä. :D
Ei pelkästään tämä kommentoija, mutta kaikki nuo teiniäitiydestä hösäävät. Mahtaa olla kyllä ihmisillä jotenkin paha olla kun pitää ulista palstalla ihan turhia.
ohis
Tuletko tänne sit kyseleen mitä pitäis tehdä kun 15-vuotiaasi on raskaana?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:32"]
Omaispa mun äiti piirteitä susta :D N17
[/quote]
Kirjoittelulla ja todellisuudella voi olla kahdet, ihan eri kasvot! Trollia on moneen lähtöön!
16 ja 15.
Tuohon väliin ei seksi mahdu!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:10"]Jännä talo,yläkertaan ne lapsukaiset meni naimaan mutta alakerrasta tuli. Eikös tytön isällä ole mitään sanomista asioihin. No se sentäs elättää teidät. Kunpåa ottais eron tommosesta naikkosesta
[/quote]
Tuskinpa menivät "naimaan" sinne :) Ei ne nuoret varmasti halua että kukaan kuulee. Ja minä itse olen yrittäjä, joten tuon enemmän rahaa taloon kun mies.
-Ap