Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären poikaystävä on..

Vierailija
04.06.2015 |

..niin ihana :) Äsken kun olivat syömässä, niin poika tiskasi astiat ja siisti pöydän. Olisipa minunkin mies edes joskus ollut tuollainen, mutta ei, aina samanlainen sovinisti sika.

Ovat olleet nyt vuoden yhdessä, ovat 15 ja 16-vuotiaita. Söpöjä ovat yhdessä, mutta välillä on ainakin tytön kroppa fritsuja täynnä...kai se kuuluu nuoruuteen. Huomasin nimittäin kun tyttö kulki pelkät urheilurintsikat ja lökärit päällä, että yläkropassa oli aika paljon merkkejä...No ei tuosta voi vihainenkaan olla. Onneksi ei ole kaulassa fritsuja, koska ne ei ole kovin kauniita. Nyt lähtivät yläkertaan, ja minä kipitin koneelle :D

Ei kai tässä, pakko oli vaan saada kertoa teille että vävy ehdokas on miellyttävä :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:39"]Seksi ei kuulu tuon ikäisille.
[/quote]
Eipä.

Vierailija
22/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Polttaako tyttösikin?
[/quote]

Ei ainakaan tietääkseni. Joskus kyllä haistoin pienen sähkötupakalle ominaisen hajun hänestä, mutta tupakkaa tuskin polttaa. Aina on valittanut että tupakankäry haisee jne.
-Ap
[/quote]

16v on lapsi ja sä hyväksyt tupakanpolton. Paska mutsi. Meiltä lentäs tommonen luuseripoikkis kun leppäkeihäs huis helvettiin.
[/quote]

En voi rueta arvostelemaan toisen valintoja, koska itsekkin olen tupakkaa polttanut. Poika on sanonut että yrittää koko ajan vähentää tupakointia, ja se on tosi hyvä keuhkojen kannalta. Minä en tuomitse ihmistä, vaikka hän tekisin jotain ei niin viisasta.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ymmärtäväinen ihminen olet!

Vierailija
24/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisitko samalla tavalla tyttäresi tupakointiin?

Vierailija
25/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:50"]Suhtautuisitko samalla tavalla tyttäresi tupakointiin?
[/quote]

Minä en hyväksy nuorten tupakoimista, mutta minä en yksinkertaisesti voi siihen pahemmin vaikuttaa. Ne kyllä saa tupakkaa käsiinsä, jos haluavat. Molemmat tietää mitä mieltä olen tupakoinnista, mutta en koskaan saarnaa asiasta. Tietävät kyllä mikä on hyväksi ja mikä ei.
-Ap

Vierailija
26/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako ap ottaa sulholta osansa ; )
Kovaa yläkäyrää olisi tarjolla

Vierailija
27/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sinä sen miehesi ole itsellesi valinnut? Tuskin sinua on väkisin paritettu minkään sovinistin kanssa? Luulisi jotain luonteenpiirteitä tulevan esiin ennen kuin perustaa vakavan suhteen jonkun kanssa.

Vierailija
28/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:56"]Meinaako ap ottaa sulholta osansa ; )
[/quote]

Pysytäänhän nyt ihan asiallisina.
-Ap

Vierailija
29/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:56"]Meinaako ap ottaa sulholta osansa ; )
[/quote]

-Ap
[/quote]Vähän kuiteski tekis mieli...

Vierailija
30/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:56"]No etkö sinä sen miehesi ole itsellesi valinnut? Tuskin sinua on väkisin paritettu minkään sovinistin kanssa? Luulisi jotain luonteenpiirteitä tulevan esiin ennen kuin perustaa vakavan suhteen jonkun kanssa.
[/quote]

Olin nuori ja naiivi. Olenhan minä miettinyt eroa, mutta eihän tuo tee muuta kun töitä ja istuu sohvalla. Sinänsä helppo asua saman katon alla.
-Ap

Vierailija
31/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:56"]Meinaako ap ottaa sulholta osansa ; )
[/quote]

-Ap
[/quote]Vähän kuiteski tekis mieli...
[/quote]

Ei tee :)
-Ap

Vierailija
32/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:50"]Suhtautuisitko samalla tavalla tyttäresi tupakointiin?
[/quote]

Minä en hyväksy nuorten tupakoimista, mutta minä en yksinkertaisesti voi siihen pahemmin vaikuttaa. Ne kyllä saa tupakkaa käsiinsä, jos haluavat. Molemmat tietää mitä mieltä olen tupakoinnista, mutta en koskaan saarnaa asiasta. Tietävät kyllä mikä on hyväksi ja mikä ei.
-Ap
[/quote]
Mä haen röökiä alaikäsille hyvällä katteella. Ja muutenkin mitenkä se tupakansavu on haitallisempaa alaikäselle kuin aikuiselle? Voi lol näitä jotka ei hyväksy tupakointia alaikäsillä.
M-96

Vierailija
33/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:50"]Suhtautuisitko samalla tavalla tyttäresi tupakointiin?
[/quote]

-Ap
[/quote]
Mä haen röökiä alaikäsille hyvällä katteella. Ja muutenkin mitenkä se tupakansavu on haitallisempaa alaikäselle kuin aikuiselle? Voi lol näitä jotka ei hyväksy tupakointia alaikäsillä.
M-96
[/quote]

Ei se ole hyväksi kenellekkään :) Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon.
-Ap

Vierailija
34/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Sinulla on hyvä asenne! Monet aikuiset eivät tajua että lapselle huutaminen ja kaiken jyrkästi tuomitseminen eivät ole parhaat kasvatusmetodit. Pahinta on se, jos nuorta nöyrryytetään julkisesti. Sitä ei hevin unohda. Minä en edelleenkään mieti kovin ruusuisesti edesmenneestä isästäni, joka kielsi aina kaiken, eikä suostunut edes neuvottelemaan. 

Vierailija
35/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:50"]Suhtautuisitko samalla tavalla tyttäresi tupakointiin?
[/quote]

-Ap
[/quote]
M-96
[/quote]

Ei se ole hyväksi kenellekkään :) Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon.
-Ap
[/quote]
No jokaisella on näitä epäterveellisiä tapoja. Itse mielummin nautin elämästä kun kituutan 100 vuotiaaks asti rehuilla. : D
M-96

Vierailija
36/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:05"]Ap, Sinulla on hyvä asenne! Monet aikuiset eivät tajua että lapselle huutaminen ja kaiken jyrkästi tuomitseminen eivät ole parhaat kasvatusmetodit. Pahinta on se, jos nuorta nöyrryytetään julkisesti. Sitä ei hevin unohda. Minä en edelleenkään mieti kovin ruusuisesti edesmenneestä isästäni, joka kielsi aina kaiken, eikä suostunut edes neuvottelemaan. 
[/quote]

Kun olin itse teini, päätin etten tee samoja virheitä kun omat vanhempani :) Tämä on toiminut hyvin. Itse sain kuulla olevani huora kun puhuin äitini kanssa e-pillereistä. Kun tyttöni tuli puhumaan ehkäisystä, neuvoin enkä haukkunut.
-Ap

Vierailija
37/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kuvailet puolialastonta "tytärtäsi" himoitsevaan sävyyn. Mitä sä näistä vauva-palstan sekoiluistasi oikein saat irti?

Vierailija
38/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:11"]Kiva kun kuvailet puolialastonta "tytärtäsi" himoitsevaan sävyyn. Mitä sä näistä vauva-palstan sekoiluistasi oikein saat irti?
[/quote]

Siis miten himoitsevaan sävyyn? Minähän vaan naureskelin niille fritsuille.
-Ap

Vierailija
39/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa munkin äiti tuollainen. Ei tarvihtis aina valehdella.
N16

Vierailija
40/76 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin heittänyt tuollaisen mulkun helvettiin talostani ja tyttären olisi turha valittaa.