Jos mies on ruma tuleeko lapsestakin..? :(
En ole paljon piitannut ulkonäöstä kun valitsin miestä. Nyt vähän harmittaan kun ruvetaan lapsia tekemään. Näin juuri miehen lapsuudenkuvia ja erottui luokkakuvista aina nenänsä kanssa aika selkeästi. :/ mahtaako meidän lapsista tulla samanlaisia jättineniä :$
Kommentit (42)
Mieheni suvussa naiset ovat olleet aika tyrmäävä ilmestys, ei hyvällä tavalla. Joten jos tulee tyttö niin toivon, ettei raukkaparka peri miehen ulkonäköä.
Mun miehellä on iso nenä, ja niin on suurimmalla osalla hänen miespuolisita sukulaisista. Yksikään meidän lapsista ei ole isonenäinen, sukupuolista riippumatta.
Kauniit miehet saa kuulemma kauniita lapsia, toimiikohan tämä logiikka toisin päin myös..?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:15"]Minun siskosta tuli tosi nätti vaikka isä on tosi karun näköinen mies, minä taas näytän isältä mutta onneksi miehellä se ei niin paljon haittaa vaikka on vähän karumman näköinen karju. Onneksi ei sisko tosiaan perinyt isän ulkonäkögeenejä vaan näyttää äidiltä, isän näköinen nainen voisi olla jo aika hämmentävä ilmestys :/ Jokainen isähän suorastaan rukoilee, että tyttö perisi äitiltään ne ulkonäkögeenit, helpotus on suuri jos näin käy :) [/quote] Ei pidä paikkaansa. T.komea mies
[/quote]Harvoin komeilla miehillä on susirumia naisia, joten luulen että näissäkin suhteissa toivotaan, että näyttäisi äitiltä joka yleensä nyt vain on se kauniimpi osapuoli melkein joka ainoassa suhteessa.
Eikös iso nenä miehellä ole hyvä juttu? Kertoo että on muutakin isoa..?
Aika randomillahan tuo tuntuu menevän, onhan noita kauniita pareja joilla silti rumat lapset, ja toisin päin. Ja myös näitä joissa lapsi ei näytä yhtään kummaltakaan vanhemmalta. Mielenkiintoisia juttuja.
Minä haluan onnitella ap:tä siitä, että hän on osannut kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin puolison valinnassa! Joku dominoiva nenä on ihan pikkujuttu, jos miehellä on hyvä luonne ja riittävästi älyä. Jos nyt sattuisikin käymään niin, että ap saa älykkäitä ja isonenäisiä tyttölapsia, niin helppohan se nenä on korjata. Jos taas erehtyy lisääntymään kauniin, mutta ah niin vähälahjaisen miehen kanssa, niin huonossa lykyssä ne lapset perii sen heikkolahjaisuuden, muttei kuitenkaan kaunista ulkonäköä.
Uskoisin, että ap:n miehellä on enemmän annettavaa lapsille ihan kasvatuksellisessakin mielessä, kun jollain tyhjäpäisellä komistuksella. Jos lapsella on tolkulliset vanhemmat, hänelle kehittyy hyvä itsetunto ja hän oppii hyväksymään ulkonäkönsä, oli se sitten mikä hyvänsä. Ei ole kauniistakaan ulkokuoresta iloa, jos kärsii heikosta itsetunnosta ja näkee itsensä rumana ja kerjää toisten hyväksyntää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:27"]
Aika randomillahan tuo tuntuu menevän, onhan noita kauniita pareja joilla silti rumat lapset, ja toisin päin. Ja myös näitä joissa lapsi ei näytä yhtään kummaltakaan vanhemmalta. Mielenkiintoisia juttuja.
[/quote]Joskus voi tulla mielenkiintoisia yhdistelmiä ja vaikka vanhemmat näyttävät taviksilta tai rumilta, tulee lapsesta komea tai kaunis. Eihän sitä ikinä tiedä mikä se lopputulos on :)
Täällä vähän samoissa tunnelmissa kuin ap. :/ vähän jänskättää mutta kyllä olen aila vakuuttunut että lapseni tulee olemaan maailman kaunein lapsi. Nenän koosta huolimatta :)
Ei tule. Ainakin meidän tyttärestä tuli kaunis. Tosin itse olen ihan kaunis myös. Eikä tytöllä todellakaan ole iso nenä. Kyllähän hänestä huomaa, että on isänsä tytär. Mutta on tullut paljon myös minuun.
..juu nyt menet ja sanot sille että kuule saamarin jättinokka,tosson ovi,mää en rupee tekeen sun kanssa mitään lapsia koska oot niin ruma ja sulla on iso nenä!
Älä pelkää..oma lapsi näyttää aina kauniilta ja niistä tulee kauniimpia kun isänsä..jostain syystä.
Isä on ruma, samoin myös me kolme tytärtä. Veljeni on tosin komea.
Kaikki rumat lapset jotka tiedän ovat yllättäen kauniiden parien jälkeläisiä. Ehkä niistä silti kasvaa komeit/kauniita vielä.. Mutta tosiaan, ei voi tietää kuinka näissä dna-mixeissä käy.
Kaverin mies ei ole komea, miehen siskot ovat oikeasti tosi rumia, jotenkin epämuodostuneita :( tuo mies nyt ei ole niin paha. Kaveri taas on kaunis kuin mikä. Tyttärestä näyttäisi tulevan vähintään nätti. On 6v. Itse en olisi uskaltanut tehdä lapsia tuon miehen kanssa, koska kaikki siskot sen näköisiä mitä on. Sori. Mutta näköjään äidin ulkonäkö voi vaikuttaa paljon tyttäreenkin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:08"]Pelkään pahoin, että lapset perivät isältä ruman nenän. On muuten aika kauheaa olla isonenäinen teini.
[/quote]
Se on kyllä aika dominoiva piirre :/
[/quote]
voin sanoa että perin äidiltä ison nenän. Vittuilee siitä vaikka siltä mä sen sain. Taidan joskus leikkaukseen mennä tai sitten asun erakkona.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:15"]Minun siskosta tuli tosi nätti vaikka isä on tosi karun näköinen mies, minä taas näytän isältä mutta onneksi miehellä se ei niin paljon haittaa vaikka on vähän karumman näköinen karju. Onneksi ei sisko tosiaan perinyt isän ulkonäkögeenejä vaan näyttää äidiltä, isän näköinen nainen voisi olla jo aika hämmentävä ilmestys :/
Jokainen isähän suorastaan rukoilee, että tyttö perisi äitiltään ne ulkonäkögeenit, helpotus on suuri jos näin käy :)
[/quote]
Mutta useimmiten tytöstä tulee isän näköinen ja pojasta äidin. Itse olen kylläkin äidin näköinen ja olen nainen.
Sori, mutta nauroin ääneen. Kyllä se rumakin lapsi kelpaa jollekulle, kelpashan sullekki ruma mies :D
voi vittu kun lukee näitä kommentteja... miksi iso nenä nähdään aina muka niin rumana??
Mutta sitähän sanotaan suurista jaloista ja nenistä että on sitten isot vehkeet?..ja mielummin rikas ja ruma kun köyhä ja ruma...
Meidän äidillä on pottunokka ja isällä suora komea nenä ja mulla on tällänen pieni sievä pystynenä..
Kuule, voi käydä niinkin että lapsi perii ne ulkonäkögeenit isovanhemmalta kuten meillä kävi. Tyttö on kuin kopio anopista.