Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on ruma tuleeko lapsestakin..? :(

Vierailija
04.06.2015 |

En ole paljon piitannut ulkonäöstä kun valitsin miestä. Nyt vähän harmittaan kun ruvetaan lapsia tekemään. Näin juuri miehen lapsuudenkuvia ja erottui luokkakuvista aina nenänsä kanssa aika selkeästi. :/ mahtaako meidän lapsista tulla samanlaisia jättineniä :$

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeat miehet saa kauniita tyttöjä, muistaakseni uskomus menee näin.

Vierailija
2/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on tyhmä, tuleeko lapsestakin? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaunis äitikään aina onnistu! 

Vierailija
4/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:49"]komeat miehet saa kauniita tyttöjä, muistaakseni uskomus menee näin.
[/quote]

Niin no, suoraan sanottuna on komeampienkin kanssa seurusteltu. Yks, oih niin komea ex, kreikkalainen jumala, vieläkin pyörii mielessä, mutta luonteeltamme olimme niin eri maata:( nykyisessä miehessäni ihastuin kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön.
Ap

Vierailija
5/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee pinnallisesti komeimman miehen niin on älykäs?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:50"]Jos äiti on tyhmä, tuleeko lapsestakin? :(
[/quote]

Vierailija
6/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:50"]

[/quote]

Äidin koulutus taitaa "periytyä" voimakkaammin kuin isän

Vierailija
7/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy heiluttamassa peittoa jonkun komean kanssa!

Vierailija
8/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Äitini on DI. Minusta tulee kauppatieteiden maisteri. Isäni ei ole käynyt edes ammattikoulua (mutta oli komea!) jotenka äidin jalanjälkiä tässä seurataan.
Ap

Vierailija
9/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin, että lapset perivät isältä ruman nenän. On muuten aika kauheaa olla isonenäinen teini.

Vierailija
10/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:08"]Pelkään pahoin, että lapset perivät isältä ruman nenän. On muuten aika kauheaa olla isonenäinen teini.
[/quote]

Se on kyllä aika dominoiva piirre :/

Vierailija
11/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sen näkee! Olisikin niin että miehen piirteet olisi jo "lievemmät" ja äidiltä peritty jättinenä pienempi kuin äidillä mutta ihan samanlainen niillä molemmilla on :( hitsi kun en tätä yhtään murehtinut silloin joskus. Kai tää pinnallisuus ja ulkonäöstä murehtiminem nyt tulee oman ikäkriisin ja ulkonäkö'kriisin' myötä.

Vierailija
12/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

Tuskinpa. Tuttavaperheen ainokainen paiskii töitä duunarina, äiti on kevyensarjan maisteri ja isällä .korkeakoulutausta. Kermaperse ei aio kouluttautua, vaan odottaa perintörahoja.

Vierailija
13/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, ettei mieheni kanssa kumpikaan olla ilo silmälle, mutta varsinkin toinen lapsistamme on hammentävävän kaunis, saanut pienestä pitäen kehuja ulkonäöstään, nyt jo tosin aikuinen.Joskus ne geenit hyppivät sukupolvien yli, äitini oli hyvin kaunis ja minä tyttärenä varmasti pettymys hänelle, vaikkei koskaan suoraan mitään sanonutkaan.

Vierailija
14/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla misseillä on tavis lapsia. Usein tytöillä isän piirteet ovat hallitsevia. Voihan ap saada vain poikia. Miehillä karut piirteet eivät haittaa, tuovat karismaa ja särmikkyyttä. Minä olen tavis, sain niin kauniin pojan, jota jo neuvolan hoitsut ihastelivat. Jopa miehet ihastelivat pojan ulkonäköä lapsena. Nyt aikuisena on hyvännäköinen, mutta ei kuitenkaan silmiinpistävän komea.

Vierailija
15/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvussani on sellainen tapaus että komean miehen ja "keskinkertaisen" naisen kahdesta tyttärestä toinen on häikäisevän kaunis ja toinen, minun iso-äitini, lievästi sanottuna sai huonommat kortit. Tosin en tiedä miten sisarusjärjestys vaikuttaa. Olen omasta mielestäni kiinnittänyt huomiota että nuoremmat sisarukset ovat "sirompia" tai sorjempia kuin vanhemmat sisarukset. Iso-äitini oli siis se vanhempi sisarus.

Vierailija
16/42 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on isossa nenässä? Itse olen uljasnenäinen nainen ja olen tästä ylpeä! En ikimaailmassa vaihtaisi siroon tusinakärsään. Iso nenä tekee kantajastaan erottuvan ja älykkään näköisen plus mieheni (joka on todella komea) on heikkona Isonenäinensiin naisiin.

Vierailija
17/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin muista wanhat kansan wiisaus: kauniilla miehillä on ruma sielu.

Vierailija
18/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskosta tuli tosi nätti vaikka isä on tosi karun näköinen mies, minä taas näytän isältä mutta onneksi miehellä se ei niin paljon haittaa vaikka on vähän karumman näköinen karju. Onneksi ei sisko tosiaan perinyt isän ulkonäkögeenejä vaan näyttää äidiltä, isän näköinen nainen voisi olla jo aika hämmentävä ilmestys :/

Jokainen isähän suorastaan rukoilee, että tyttö perisi äitiltään ne ulkonäkögeenit, helpotus on suuri jos näin käy :)

Vierailija
19/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on iso nenä. Pojalla , tosin 1v vasta, on lapsuudenkuvia verrattaessa enemmän minun nenäni. Onneksi. :D
Täytyy toivoa että minun nenäni periytyy dominoivasti myös seuraavalle lapselle. Ei minullakaan ole mikään sievä pikkunenä, mutta jos mieheni nenään vertaa, niin on se aika sievä.

Vierailija
20/42 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:15"]Minun siskosta tuli tosi nätti vaikka isä on tosi karun näköinen mies, minä taas näytän isältä mutta onneksi miehellä se ei niin paljon haittaa vaikka on vähän karumman näköinen karju. Onneksi ei sisko tosiaan perinyt isän ulkonäkögeenejä vaan näyttää äidiltä, isän näköinen nainen voisi olla jo aika hämmentävä ilmestys :/

Jokainen isähän suorastaan rukoilee, että tyttö perisi äitiltään ne ulkonäkögeenit, helpotus on suuri jos näin käy :)
[/quote]

Ei pidä paikkaansa. T.komea mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi