Olen kuumeessa kotona, mitä katsoisin Netflixistä?
Mikä on sinusta paras/hauskin sarja? Tykkään Borgioista, Orange is new blackistä, Call the Midwifesta, Downton Abbeystä, Suitsista. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:36"]Top of the lake! Suosittelen! [/quote]tahtoisitko kertoa tästä. En ole ap. mutta sarja haussa meilläkin.
[/quote]
Minisarja, nuori tyttö yrittää hukuttautua järveen, käy ilmi että hän on raskaana. Naispoliisi alkaa tutkimaan asiaa. Muistaakseni uusiseelantilainen sarja. Hyvällä tavalla erilainen, ei mitään perus-hollywood-kamaa.
[/quote]kiitos
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"]
Miss Fisherin murhamysteerit, vai mikä se olikaan...
[/quote]
Tätä yritin, mutta jotenkin tökki tuo päähenkilö. Siis minkä ikäinen hän yrittää olla, n. 40-v. itsenäinen nainen vai jo ihan tätisarjalainen? Näyttelijä on ollut 40+ kun ohjelmaa onkuvattu, mutta on mielesni häiritsevän iäkkään näköinen. näyttää yli 50-vuotiaalta. Tossa henkilössä on iän tuoma ristiriita :-). Tai ehkä olen itse omituinen...
ap
Rita, yllättävän hyvä tanskalaiseksi sarjaksi..sellanen kevyt hömppä :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:56"]Rita, yllättävän hyvä tanskalaiseksi sarjaksi..sellanen kevyt hömppä :)
[/quote]tää on hyvä. Kolmatta kautta odotellaan kovasti.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:36"]Top of the lake! Suosittelen! [/quote]tahtoisitko kertoa tästä. En ole ap. mutta sarja haussa meilläkin. [/quote] Minisarja, nuori tyttö yrittää hukuttautua järveen, käy ilmi että hän on raskaana. Naispoliisi alkaa tutkimaan asiaa. Muistaakseni uusiseelantilainen sarja. Hyvällä tavalla erilainen, ei mitään perus-hollywood-kamaa. [/quote]kiitos
[/quote]
Just tällaisista tykkään myös. Kiitti! Ja Broadchurchkin oli aika hyvä...
ap
Jos tykkäsit Downton abbeystä, niin katso Mr Selfridge.
Se on todella viihdyttävä draamasarja Selfridges-tavaratalon perustajasta Harry Selfridgestä, joka oli melkoinen naistenmies, ja kertoo samalla 1900-luvun alun elämänmenosta (ensimmäinen maailmansota, naisten oikeudet, ay-liikkeen synty, käytösnormien muuttuminen jne.)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:27"]
Se on Orange is THE new black.
[/quote]
Outs, mokasin! Kielet ei ole mun vahvuus...
ap
Breaking bad paras sarja ikinä, myös Jälkiä jättämättä ihana (Holder pusipusi), Silta
Modern Family, How I met your mother.
On todella sääli että suomalaiset eivät ole löytäneet sarjaa Arrested development. Se on oikeasti tosi hauska ja ansaitusti saanut kulttisarjan aseman.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:37"]
On todella sääli että suomalaiset eivät ole löytäneet sarjaa Arrested development. Se on oikeasti tosi hauska ja ansaitusti saanut kulttisarjan aseman.
[/quote]
Olen yrittänyt katsoa muutaman minuutin, mutta ei napannut. Mistä se oikein kertoo ja millaista sen huumorin kuuluisi olla? Tyyliim How I met your mother vai Modern Family..?
House of cards on mahtava! Tosin mulla ainakin meni muutama jakso ennen kuin jäin koukkuun. Hyviä sarjoja ovat myös The American Horror Story ja Mad Men.
Melkei vuosi vierähtänyt aloituksestani. Palasin tähän ketjuun, kun ryven influenssassa :-) . Löytyykö uusia hyviä sarjoja? Olen katsonut näistä monia vuoden aikana, tällä htkellä Dexter suosiossa.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:36"]Top of the lake! Suosittelen! [/quote]tahtoisitko kertoa tästä. En ole ap. mutta sarja haussa meilläkin.
[/quote]
Minisarja, nuori tyttö yrittää hukuttautua järveen, käy ilmi että hän on raskaana. Naispoliisi alkaa tutkimaan asiaa. Muistaakseni uusiseelantilainen sarja. Hyvällä tavalla erilainen, ei mitään perus-hollywood-kamaa.