Olen kuumeessa kotona, mitä katsoisin Netflixistä?
Mikä on sinusta paras/hauskin sarja? Tykkään Borgioista, Orange is new blackistä, Call the Midwifesta, Downton Abbeystä, Suitsista. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (57)
Oi, miten houkuttelevia sarjoja täällä on mainittu, tuli kutina päästä katsomaan kunhan ehtii. Nyt on menossa House of Cards, roolituksien takia jo huippu. Ei tosin kokemusta millaista sitä olisi kipeänä seurata, minun kohdalla kuumeessa katsoisin varmaan Simpsoneita... :D
Mahtavan paljon vastauksia :-) ! Luulin jo että kaikki hyvät on katsottu. Täällähän on valinnanvaraa vaikka kuinka ja eri tyylilajeista vielä. Aloitin eilen The Fallin ja se on hyytävän jännittävä. Tänään katson loppuun.
Sairastelu voi olla suorastaan hauskaa, kun lapset ovat kesäleirillä ja tulevat vasta kolmen aikaan!
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:37"]
On todella sääli että suomalaiset eivät ole löytäneet sarjaa Arrested development. Se on oikeasti tosi hauska ja ansaitusti saanut kulttisarjan aseman.
[/quote]
Olen yrittänyt katsoa muutaman minuutin, mutta ei napannut. Mistä se oikein kertoo ja millaista sen huumorin kuuluisi olla? Tyyliim How I met your mother vai Modern Family..?
House of cards on mahtava! Tosin mulla ainakin meni muutama jakso ennen kuin jäin koukkuun. Hyviä sarjoja ovat myös The American Horror Story ja Mad Men.
[/quote]
Arrested development oli loistava sarja! :D tosin niistä ihan uusista jaksoista en niin enää välittänyt, mutta kaikki muut kaudet tuli katsottua.
Katsoin the Fallin, mutta voi ei, sehän loppui kesken! Siis miten tarina jatkuu...?
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:10"]
Forsyten taru. Tykkäät aloituksesta päätellen
[/quote]
Katsottu jo. ja olet oikeassa, tykkäsin.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:08"]
The Tudors Modern Family
[/quote]
Näistä myös molempia katsonut, ja tykkään :-)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:15"]
Tykkäätkö rikostarinoista?
Katso The Fall, siinä on hyvät näyttelijät ja vain kuusi osaa. Saat päivän aikana katottua :)
[/quote]
Kiitti, taidan koleilla tätä!
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:21"]
Candlefordin postineiti.
[/quote]
Tätä taidan koittaa myös. Näyttää kivalta!
ap
Kiitos vastauksista. Meni päivä nukkumiseksi, mutta nyt aihe taas ajankohtainen.
Mistä muut tykkäätte?
Pervoa kyllä, tykkäsin myös Gossip girlin alkukausista...
ap
Orphan black on huippu. Viikossa katottiin 2 kautta.
Miss Fisherin murhamysteerit, vai mikä se olikaan...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:36"]Top of the lake! Suosittelen!
[/quote]tahtoisitko kertoa tästä.
En ole ap. mutta sarja haussa meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:40"]
Kovat kaulassa (white collar), siihen jää täysin koukkuun. Moderni perhe on myöskin ihana!
[/quote] Tätä meinasin itsekin suositella, jos tykkää suitsista.