Kissan omistajat, pesettekö kädet kakkojen poistamisen jälkeen?
Minä pesen ja eräs kaveri ihmetteli että miksi, kun en ole raskaana.
Kommentit (29)
Itselläni on kertakäyttöhanskat kädessä ja silti pesen käteni. Meillä on useampi kissa.
Tietenkin. Ja vielä käsidesiä päälle.
Todellakin, pesen kädet kuumalla vedellä ja saippualla. Enkä päästä kissaa sänkyyni tai keittiön pöydälle.
Jo mutta välillä tuntuu turhalta kun kissa käy yöllä astialla ja tulee sitten länttäämään persuksensa tyynylleni :D
kyllä kädet puhdistuvat, kun leivon myyjäisiin pullaa
Tietenkin. Raskausaikana käytin kumihanskoja ja pesin myös kädet saippualla.
En tietenkään vaan alan laittamaan ruokaa vieraille, esim. Ap:lle.
Käsilläkö te putsaatte kissan laatikkoa.
En minä koskaan koske mitään käsillä.
Reikäkauhalla paakut pieneen muovipussiin ja muovipussi roskapussiin.
Mä kaadan koko astian tyhjäksi ja laitan uudet hiekat tilalle. Käytän hanskoja. En pese käsiä.
Tietenkin. Eikö kaverisi itse sitten pese Ap?
Nuolen ne pazkat syötyäni. Kissan perä nuollaan kilpaa.
Paljain käsinkö sinä niitä kikkareita käsittelet?
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkö te putsaatte kissan laatikkoa.
En minä koskaan koske mitään käsillä.
Reikäkauhalla paakut pieneen muovipussiin ja muovipussi roskapussiin.
Niin minäkin, mutta silti pesen kädet joka kerta, enkä puhu kun putsaan hiekkalaatikkoa, ettei pölyt kulkeudu turhaan suuhun, jos olisin raskaana käyttäisin todennäköisesti vielä suojaa kasvoilla.
En jaksa etsiä mitään lapioita, vaan mätän paskat pussiin paljain käsin. Pitäähän sitä muistaa pestä ne kätöset sen jälkeen...
Ensin kissa nuolee pyllynsä ja sitten omistajan naaman, aivan kuten koiratkin toimivat. Miksi ne kädet on tarkeimmät? Puhdistuuko siinä sielu?
Pesen ja myös kun olen silittänyt kissaa.
Just otin tuoreen lämpimän lötkön vessanpyttyyn vessapaperin kanssa ja en pessyt käsiäni.
Nyt kun kirjoitan tätä pöpösprmilla, niin varokaapas ettei pöpöt sinkoile sinne.
Todellakin pesin kun katteja oli ja putsasin lootia.