Kissan omistajat, pesettekö kädet kakkojen poistamisen jälkeen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Paljain käsinkö sinä niitä kikkareita käsittelet?
Höö.
Kyllä mä takapuolenikin pyyhin papeilla….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljain käsinkö sinä niitä kikkareita käsittelet?
Höö.
Kyllä mä takapuolenikin pyyhin papeilla….
Oh… siis paperilla… ja silti pesen käteni.
Mites sinä?
Kissa nuolee itseään paikasta ** (sensuroitu!) ja nuolee sen jälkeen turkkiaan joka paikasta, ja ihminen menee silittämään kissan turkkia. Miten toimitaan kissan silityksen jälkeen? Kissan kieli levittää kaikenlaista raatoa ja kökköä huonekaluihin, leluihin ja turkkiin. Vaikka ne söpöjä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa nuolee itseään paikasta ** (sensuroitu!) ja nuolee sen jälkeen turkkiaan joka paikasta, ja ihminen menee silittämään kissan turkkia. Miten toimitaan kissan silityksen jälkeen? Kissan kieli levittää kaikenlaista raatoa ja kökköä huonekaluihin, leluihin ja turkkiin. Vaikka ne söpöjä ovatkin.
Kissan sylki tappaa bakteereita äärimmäisen tehokkaasti, eihän se muuten pysyisi itsekään hengissä kun tekee tosiaan kaikkea tuota mistä kerroit. Eli ei siihen turkille leviä enää oikein mitään elävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan sylki tappaa bakteereita äärimmäisen tehokkaasti, eihän se muuten pysyisi itsekään hengissä kun tekee tosiaan kaikkea tuota mistä kerroit. Eli ei siihen turkille leviä enää oikein mitään elävää.
Onko joku tutkimus siitä? Olisi kiva löytää jostain. Mites koiran sylki tai jäniksen.
No en todellakaan. Bakteerit lisäävät vastustuskykyä, nykyään ollaan niin ylihygieenisiä. En kyllä koskaan pese käsiäni vessassa käymisen jälkeenkään paitsi kylässä pitää esittää. Toki olen keski-ikäinen mies enkä mikään missi. Lisäksi jatkuva käsienpesu kuivattaa ikävästi ihoa eikä ole ollenkaan hyväksi ihmiselle.
Miten ällöttäviä ihmiset oikein on jos tuollaista pitää edes kysyä?