Moniko on tehnyt lapsen, vaikka ei itse halunnut?
Ja kuinka kävi? Oletko tyytyväinen, että teit vai olisiko pitänyt jättää tekemättä?
Entäs mies? Pitikö lupauksensa lapsen hoidosta vai kyllästyikö ja kaikki työt jäi yksin sulle?
Meillä mies haluaisi lapsen, itse en.
Kommentit (4)
Itse en ollut varma haluanko lasta, mutta mies halusi, joten jätimme ehkäisyn pois. Olen nyt raskaana, joten en vielä tiedä miten tulee menemään. Tällä hetkellä näyttää että olenkin itse enemmän innokkaampi :D Tykkään kyllä lapsista, vaikken ollut varma, haluanko niitä itse.
Synnytin lapsen ja annoin sen pois. Hyvät rahat saa aasiassa suomalaisista tai vaaleista lapsista adoptioissa. Lapsella tienaa jopa enemmän kuin työuralla, kun on oikeat kontaktit.
Ensimmäinen lapsi tehtiin ihan yhteisymmärryksessä, toista lasta mies kärtti pari vuotta. Lapsilla ikäeroa 4 vuotta, eroon päädyttiin monien yksittäisten syiden vuoksi, ehkä myös siksi että toinen lapsi pysäytti etenemiseni työelämässä ja katkeroiduin.
Pitihän se arvata, että heti joku pi pi pää -vastaus 😆
Miehet vois pikkuhiljaa opetella ajattelemaan. Jos yhtään kertaa mietit omalle kohdalle, tajuat että kukaan ei halua lasta sellaiselle miehelle, joka ei halua isäksi. Pillerien salaa pois jättämistä tuskin kovin usein tapahtuu. Pillerit tosin pettää kuitenkin yllättävän helposti, joten ehkä miehet arvottaa niitä enemmän kuin olisi syytä.
Käytä kortsua, sitä ei nainen voi jättää salaa pois.