Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä älypuhelimen appsit koet tärkeimmiksi?

Vierailija
04.06.2015 |

Minä en enää oikein voisi elää ilman fonecta calleria, älypuhelimen navigaattoria tai ilman shazamia. Tuli vain mieleen tuosta ketjusta missä kerrotaan ettei olisi edes aikaa räplätä älypuhelinta, eikä sille ole mitään tarvetta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu

Vierailija
2/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navigaattori.

Vierailija
4/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op- mobiili on myös hyvä. Kätevää maksaa laskuja missä vaan ja tehdä pörssikauppaa, ei tarvitse läppäreitä ja tabletteja aina kuljetella mukana.

Vierailija
5/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes päivittäin c:geota, goodreadsia, evernotea ja onedriveä, samoin pinterestiä, feedlyä ja sports trackeria. Pelejä mulla ei olekaan yhtään, eikä FB-sovellusta. Cozi-kalenteri on ihan ykkönen! Instagramia olen miettinyt että ottaisin käyttöön mutta en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
6/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:05"]Käytän lähes päivittäin c:geota, goodreadsia, evernotea ja onedriveä, samoin pinterestiä, feedlyä ja sports trackeria. Pelejä mulla ei olekaan yhtään, eikä FB-sovellusta. Cozi-kalenteri on ihan ykkönen! Instagramia olen miettinyt että ottaisin käyttöön mutta en ole saanut aikaiseksi.
[/quote]
Enpä oo tommosta Cozia ennen huomannutkaan, kiitos vinkistä, on varmaan hyödyllinen.

Vierailija
7/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin S-health jossa askelmittari !

Vierailija
8/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:05"]Käytän lähes päivittäin c:geota, goodreadsia, evernotea ja onedriveä, samoin pinterestiä, feedlyä ja sports trackeria. Pelejä mulla ei olekaan yhtään, eikä FB-sovellusta. Cozi-kalenteri on ihan ykkönen! Instagramia olen miettinyt että ottaisin käyttöön mutta en ole saanut aikaiseksi. [/quote] Enpä oo tommosta Cozia ennen huomannutkaan, kiitos vinkistä, on varmaan hyödyllinen.

[/quote]Juu siihen saa kätevästi koko perheen menot omilla väreillään, ja lisänä mulla on siellä esim. flyladyn siivouskalenteri, ihan kuin tulisi helpommin noudatettua :) Ihan maksuttomalla olen pärjännyt hyvin.

Vierailija
9/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp ei ole nyt niin tärkeä, mutta ihan kiva ja sanakirja.org on myös hyvä.

Vierailija
10/10 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimen taskulamppukin on aika hyödyllinen.