Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoroviikkolasten vanhemmat itsekkäitä?

Vierailija
30.01.2022 |

Olen aina ihmetellyt joitakin vuoroviikkovanhempia, joiden mielestä eroviikko lapsesta on ns. saavutettu etu, eikä siitä tingitä.
Jos toiselle vanhemmalle sattuu jotain tärkeää omalla viikollaan, eikä voisi hoitaa lapsia, niin toinen vanhempi ei ota lapsia (HUOM. omia lapsia) vaan sen hetkisen vuorovanhemman on etsittävä hoitopaikka vaikka kiven alta. Ei ymmärrä, ei.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 3-vuotiaille ei suositella vuoroviikkoja, eikä pienille lapsille yleensäkään. Uskooko vanhemmat tätä? Nope.

Kaikilla vuoroviikkovanhemmilla ei ole alle kouluikäisiä lapsia (edes eron sattuessa). Silti kaikki niputetaan samaan pskaläjään kauhistelijaäitien toimesta.

Vierailija
122/123 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 3-vuotiaille ei suositella vuoroviikkoja, eikä pienille lapsille yleensäkään. Uskooko vanhemmat tätä? Nope.

Kaikilla vuoroviikkovanhemmilla ei ole alle kouluikäisiä lapsia (edes eron sattuessa). Silti kaikki niputetaan samaan pskaläjään kauhistelijaäitien toimesta.

Luultavasti olet ainoa, joka niin luulee.  Jos joku kirjoittaa teini-ikäisistä, niin luulet varmaan, että muut luulee kaikilla olevan teini-ikäisiä lapsia, että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä halusi vuoroviikot välttämättä, vaikkei yhdessäoloaikana pahemmin lapsia hoitanut tai aikaa heidän kanssaan viettänyt.

Hän yritti rajoittaa elämääni tuomalla omilla lastenhoitoviikoillaan lapset luokseni lyhyellä varoitusajalla, mutta vaikka usein jouduin tämän vuoksi tehdä usein vaikeita järjestelyjä ja perua sovittuja menoja, esitin eksälleni aina olevani aivan innoissani, että sain viettää ekstra-aikaa lasteni kanssa. Aika nopeasti sitten loppuivat nämä "pakolliset ja yllättävät menot" eksältäni.

Mun exä teki kiusaa että kun kuuli lapsilta että olen omaalla vapaaviikollani ottanut pari pekkasta että pääsen minilomalle niin hän ”sairastui” ja lähetti lapset luokseni niin että minun reissunu peruuntui. Aika nopeasti opin että ei kannata kertoa lasten kuullen näistä.

Käytin temppua kerran nurinpäin kun halusin viedä lapset Tivoliin kun se oli kaupungissa (pihi exäni ei heitä olisi vienyt) puolison lapsiviikolla. Kerroin lapsille etukäteen että ensi viikolla menen kaverieni kanssa kylpylään. No exä toi lapset sopivasti ovelle ja valitteli että töissä on hätätilanne (just joo) ja päästiin lasten kanssa tivoliin.

Sun ei olisi kyllä ollut mikään pakko ottaa niitä lapsia vastaan..:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä