Suunnittele oma Vain elämää -kattauksesi!
Nyt on vain taivas ja suomalaiset artisti rajana.
Mun unelmakaudessa mukana olisi Heikki Kuula, Chisu, Pave Mustajärvi, Herra Ylppö (joo tiedän ettei aio lähteä mukaan), Aki Tykki, Mikko Herranen ja Robin
Kommentit (46)
Pate Mustajärvi, Heikki Salo, Samuli Putro, Mariska, Suvi Teräsniska, Anna Erikson,
Erin olisi myös mahdollinen ja toisaalta joku vanhempi naislaulaja pitäisi varmaan mukaan saada.
Ismo Alanko ei valitettavasti suostu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:05"]Vaikea suunnitella kun minun kuuntelemat artistit eivät lähtisi moiseen roskaohjelmaan :)
[/quote]
Ei se ehkä ollutkaan jutun pointti, vaan se että jos saisi itse valita ja artistit lähtisi, niin ketä tahtoisit sinne? Vähän nyt leikkimieltä ja mielikuvitusta.
Jos voisi herättää muutaman artistin henkiin niin tässä olisi oma ideaaliporukka:
Aki Sirkesalo, Laila Kinnunen, Martti Syrjä, Terhi Kokkonen, Toni Virtanen, Hector
Lisäksi pitäisi keksiä joku heviheppu ja/tai räppäri, itse pidä karri koiran musiikkityylistä mutta en tiedä onko kappaleita riittävästi.
Tiedetään, Toni oli jo mutta tässähän piti kerätä ideaaliporukka. Muutenkaan nuo ei ehkä kaikki ole suomen parhaita laulajia mutta hyviä kappaleita riittää.
Aki Tykki olis kyllä kiva. Suurlähettiläiden laulaja kans. Ressu Redford. Antti Tuisku tietenkin. Sami Saari. Martti Syrjä. Naisista tulee mieleen Anna Puu ja Stellan laulaja. Joku TikTakista. Paula Koivuniemi vaikka oli jo.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:43"]
Aki Tykki olis kyllä kiva. Suurlähettiläiden laulaja kans. Ressu Redford. Antti Tuisku tietenkin. Sami Saari. Martti Syrjä. Naisista tulee mieleen Anna Puu ja Stellan laulaja. Joku TikTakista. Paula Koivuniemi vaikka oli jo.
[/quote]
Ja tietenkin J.Karjalainen!
Antti Tuisku, Robin, Remu, Anna Eriksson, Hector, Irina, Ville Valo, Anna Puu ja Terhi Kokkonen. Täydellinen kattaus!!!
Ismo Alanko, Hector, Martti Syrjä, Mariska, Hynynen, J.Karjalainen, Terhi Kokkonen. Nämä hengissä olevista ja niistä, jotka eivät vielä ole mukana olleet.
Matti Ruohonen, Ismo Alanko, Remu, Pelle Miljoona, Chisu, Michael Monroe, varalla Ville Valo, J. Karjalainen.
Valitettavasti näistä tuskin kukaan ohjelmaan suostuu.
Johnny Cash, Olavi Virta, Elvis, Lady Gaga, Celine Dion, Bruce Springsteen, Dolly Parton ja Luciano Pavarotti.
Chisu
Lauri Tähkä
Pate Mustajärvi
Elli Haloo
Tehosekoittimen Otto
Ville Valo
Tapio Rautavaara
Antti Tusku, Hector, Patemustajärvi, Sani, Robin hmmmmm.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Apua, ketä ovat tykki ja mikko?
[/quote]
Aki on Happoradion keulamies ja Mikko on muuten vaan mun lempparihevimies
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Apua, ketä ovat tykki ja mikko?
[/quote]
Aki on Happoradion keulamies ja Mikko on muuten vaan mun lempparihevimies
Ap
[/quote] kiitos vastauksesta :)
pitääkö olla elossa olevia artisteja vai saako esim. juice leskinen, olavi virta tai kirka kutsun ohjelmaan?
Otto Grundström (tehiksen laulaja)
Pyhimys
Ismo Alanko
Mariska
Jarkko Martikainen (YUPstä)
Huge L
MC Raaka Pee, Anssi Kela, Matti tai Teppo Ruohonen, VilleGalle, Maija Vilkkumaa, Jufo Peltomaa ja vaikkapa Virve Rosti
Alexi Laiho, Liisa Akimof, joku tyyppi 22-pistepirkosta, Tehiksen Otto, Teemu Bergman, pakolliseksi räppäriksi Avain, Kehäkettu tai Steen1
Piste Jarkko Martikaiselle ja Alexi Laiholle
Vaikea suunnitella kun minun kuuntelemat artistit eivät lähtisi moiseen roskaohjelmaan :)