onko miehenne halunnut ottaa teistä tuhmia kuvia
Mun mies haluis, mutta en oo antanut. Tiedän, että ne ei mihinkään leviäis, mutta silti en pysty siihen, kun ajattelen että joskus olis jossain netissä jos jotain tapahtuis:)
Kommentit (13)
Mä oon ottanut ihan t-paita päällä pyllykuvia ;)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:22"]
Oon antanut ottaa. Römpä auki ja tiltoo/kesäkurpitsaa kusiseen vittuun. Kiihottuu tuosta kovasti ja on miehekäs mies kun ei tykkää mistään tytöistä vaan aikuisesta naisesta.
[/quote]
Noita kuvia en haluaisi nähdä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:20"]
Mun mies haluis, mutta en oo antanut. Tiedän, että ne ei mihinkään leviäis, mutta silti en pysty siihen, kun ajattelen että joskus olis jossain netissä jos jotain tapahtuis:)
[/quote]
No mutta sehän on vaan seksikkäämpää kun on tuo pieni "kiinnijäämisen" pelko taustalla;)
No naisia on joka lähtöön, jotkut naiset kun ei tosiaan kauheasti vienostele :D Mullekin ihan lähetelty römpsän kuvia. Suomalainen nainen, kun ei aina ole sieltä siveimmästä ja vienoimmasta päästä.
Jokainen tyylillään, en ikinä painostaisi ketään, että otetaan tuhmia kuvia, jos haluaa vapaaehtoisesti niin tehdä, sitten tehdään.
Ja sitten kun/jos tulee ero, niin pelko persiissä ettei näyttele työkavereille tai kännissä jollekin tai laita jopa jakoon jonkun riidan takia.
Joo, meillä oli kimppakivaa ja mies otti kuvia kun olimme sillai Peran ja Joren kanssa.
Olen antanut. Kuvia joissa miehen muna on mun suussa, creampie pimpassa jne. Olen 20, luulen että minun ikäluokassa ja nuoremmilla tämä alkaa olemaan yleisempää.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:31"]Olen antanut. Kuvia joissa miehen muna on mun suussa, creampie pimpassa jne. Olen 20, luulen että minun ikäluokassa ja nuoremmilla tämä alkaa olemaan yleisempää.
[/quote]
Toki minuakin huolettaa että Google, tai muiden sovellusten omistajat joille olen sovelluksen latauksella antanut luvan käyttää vaikka mitä tietoja puhelimessani, myy ne johonkin ja tuleva työnantajani esittelee ne työhaastattelussa ja kyselee että mikä helvetin lortto sinä olet..:/
Mulle ei kukaan lähettele mitään tissi/pillukuvia.
enkä kyllä saa enää pilluakaan kotona.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:29"]
Ja sitten kun/jos tulee ero, niin pelko persiissä ettei näyttele työkavereille tai kännissä jollekin tai laita jopa jakoon jonkun riidan takia.
[/quote]
Mitäs sitä pelkäämään, nettiin ne menee kaiken kansan killisteltäväksi. Miksi ei menisi?
Oon antanut ottaa. Römpä auki ja tiltoo/kesäkurpitsaa kusiseen vittuun. Kiihottuu tuosta kovasti ja on miehekäs mies kun ei tykkää mistään tytöistä vaan aikuisesta naisesta.