onko suihkuorgasmi haitallinen?
ainakin se on mieletön orgasmi . mutta olenkin nyt miettinyt onko haitallista.. ? kovalla paineella suihkuttaa klitorikseen vettä- voiko klitoris vaurioitua ?
Kommentit (9)
Minä olen harrastanut sitä noin 20 vuotta eikä ole haittoja ilmennyt! Saan siis edelleen muutenkin, nuolemalla ja yhdynnässä.
Tuskinpa vaurioituu. Mutta en suosittele totuttamaan klitorista kovin isolle paineelle, miehellä voi olla pian ongelmia antaa sinulle klitorisorkkua. Hanasta valuva vesi riittää orkkuun. Tai pidä paine mahdollisimman pienenä.
Niin kauan kun se ei tee kipeää niin tuskin vaurioittaakaan :) Kannattaa toki totutella pienempään paineeseen niin ei tarvii joskus sitten rystyset valkeena nuijuuttaa sitä häpykieltä :D
pelottaa just toi, et tunto menee.. mut se on vaan niin ihana orgasmi
Teinistä asti olen tuota lähes päivittäin harrastanut eikä mitään haittaa ole kyllä ollut.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:50"]pelottaa just toi, et tunto menee.. mut se on vaan niin ihana orgasmi
[/quote]
Anna palaa. Ei mikään takaa sitäkään että tunto säilyy toisella tavalla toimien.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:49"]
Niin kauan kun se ei tee kipeää niin tuskin vaurioittaakaan :) Kannattaa toki totutella pienempään paineeseen niin ei tarvii joskus sitten rystyset valkeena nuijuuttaa sitä häpykieltä :D
[/quote]
Repesin tästä. :D
Tuntoherkkyys kärsii, ihan kuin tehokkaiden vibrojenkin kanssa. Tunnottomaks menee paikat