Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko suihkuorgasmi haitallinen?

Vierailija
24.05.2015 |

ainakin se on mieletön orgasmi . mutta olenkin nyt miettinyt onko haitallista.. ? kovalla paineella suihkuttaa klitorikseen vettä- voiko klitoris vaurioitua ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoherkkyys kärsii, ihan kuin tehokkaiden vibrojenkin kanssa. Tunnottomaks menee paikat

Vierailija
2/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut sitä noin 20 vuotta eikä ole haittoja ilmennyt! Saan siis edelleen muutenkin, nuolemalla ja yhdynnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillu käytössä kulu.

Vierailija
4/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaurioituu. Mutta en suosittele totuttamaan klitorista kovin isolle paineelle, miehellä voi olla pian ongelmia antaa sinulle klitorisorkkua. Hanasta valuva vesi riittää orkkuun. Tai pidä paine mahdollisimman pienenä.

Vierailija
5/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun se ei tee kipeää niin tuskin vaurioittaakaan :) Kannattaa toki totutella pienempään paineeseen niin ei tarvii joskus sitten rystyset valkeena nuijuuttaa sitä häpykieltä :D

Vierailija
6/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa just toi, et tunto menee.. mut se on vaan niin ihana orgasmi

Vierailija
7/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä asti olen tuota lähes päivittäin harrastanut eikä mitään haittaa ole kyllä ollut. 

Vierailija
8/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:50"]pelottaa just toi, et tunto menee.. mut se on vaan niin ihana orgasmi
[/quote]
Anna palaa. Ei mikään takaa sitäkään että tunto säilyy toisella tavalla toimien.

Vierailija
9/9 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:49"]

Niin kauan kun se ei tee kipeää niin tuskin vaurioittaakaan :) Kannattaa toki totutella pienempään paineeseen niin ei tarvii joskus sitten rystyset valkeena nuijuuttaa sitä häpykieltä :D

[/quote]

Repesin tästä. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme