Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!

Vierailija
29.01.2022 |

Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.

Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...

Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...

Kommentit (279)

Vierailija
161/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghostaaminen on keskenkasvuista.

miksei voi vaan sanoa, että juuri nyt ei sovikaan tai että ei kiinnosta?

Toki, en ghostannut, mutta sain vainoajan koska en tahtonut jatkaa tapailua. Silloin toivoin todellakin että olisin vain ghostannut.

Vierailija
162/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle ap! Minut on ghostattu joskus julmasti... Vietettiin miltei vuosi yhdessä ja kaikki oli niin ihanaa ja oltiin sovittu, että tämä on nyt seurustelua. Sitten yks kaks mies vaan katosi. Hetken päästä näin somesta, että oli parisuhteessa toisen naisen kanssa. Kerran olen hänet tuon jälkeen nähnyt jossain baarissa ohimennen ja loin häneen hyvin vihaisen katseen enkä katsonut toista kertaa. Sitten tuli viesti "etkö osaa edes moi sanoa". En ainakaan hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on naurettavaa kutsua näitä tyyppejä stalkkereiksi, joita ghostaaminen on loukannut sen verran, että ovat yrittäneet ottaa uudestaan yhteyttä.

Toi ghostaaminen jättää niin paljon kysymyksiä, vaikka sen voisi yksinkertaistaa, mutta silti se on väärin.

Harmi vaan, että se stalkkereiden hahmottaminen ole monella hallussa, ja red flagejä nähdään lillukanvarsista, eikä oteta vastuuta sanoa suoraan ennen eroa, että nyt riitti.

Vierailija
164/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noita kognitiivisia dissonansseja voisi käsitellä rationaalisesti, kun selvästi ap koki miehen hyväksi, mutta jonkun ailahtelun vuoksi ghostasi tämän?

Lapsellista pelleilyä, että soitetaan tunteiden ovikelloa ja juostaan karkuun... Ei v i ttu teidän ihmisten kanssa...

Vierailija
165/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on naurettavaa kutsua näitä tyyppejä stalkkereiksi, joita ghostaaminen on loukannut sen verran, että ovat yrittäneet ottaa uudestaan yhteyttä.

Toi ghostaaminen jättää niin paljon kysymyksiä, vaikka sen voisi yksinkertaistaa, mutta silti se on väärin.

Harmi vaan, että se stalkkereiden hahmottaminen ole monella hallussa, ja red flagejä nähdään lillukanvarsista, eikä oteta vastuuta sanoa suoraan ennen eroa, että nyt riitti.

Tämä!

Vierailija
166/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jonkin sortin vastuu pitää olla.

Vierailija
167/279 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Sen kun näkisi, mitä siitä seuraisi. ;)

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Vastuuton olet, mutta et ole ainut.

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Et ole vaivan arvoinen, kun arvoa ei ole.

Vaikka sitten niin. Minua ei kiinnosta pskaakaan sellaisen ihmisen mielipiteet, josta en ole kiinnostunut. Aivan sama mitä ajattelee.

Ei ole koskaan myöhäistä opetella ottamaan muut huomioon oman navan ympäriltä.

Eihän naisen tarvitse ajatella niin. Tinder jakelee niitä upeita miehiä oven taakse kunhan sievät sormet vain ruutua hivelee.

Ihminen on sanansa arvoinen. Monilla nykyään ei kylläkään ole siinä määritellen mitään arvoa. Ei se muutu muita halveksimalla vaan vastuuta ottamalla.

Vierailija
168/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ghostattuun mieheen yhteyttä, ja hän kyllä sanoi minun olleen hänelle tärkeä ihminen, mutta jos piti syystä lähteä, niin sitten asia ok, vaikka sydämeen sattui kunnolla.

Suosittelen muillekin ilmaa puhdistavaa keskustelua, jos teillä on tunteita yhä.

Vierailija
169/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ghostattuun mieheen yhteyttä, ja hän kyllä sanoi minun olleen hänelle tärkeä ihminen, mutta jos piti syystä lähteä, niin sitten asia ok, vaikka sydämeen sattui kunnolla.

Suosittelen muillekin ilmaa puhdistavaa keskustelua, jos teillä on tunteita yhä.

Mutta moni nainen ei tuota tee, jos ei se ole hyvä mies. xD

Vierailija
170/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin ghostattu aikanaan ja leikitty tunteilla, muttei ikimaailmassa kävisi mieleenikään lampia paikalle ja vaatia selityksiä tai saarnata siitä. Ghostaamisen jälkeen jos on sama ihminen osunut näkökenttään olen kohdellut kuin ilmaa, vältän katsomasta päinkään, problem solved.

Vierailija
171/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syvä tunneside hankittu, niin kyllä on ok saarnata.

Jos se on joku tunnustelun tasolla oleva deitti, ei saarnan arvoinen.

Vierailija
172/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huutaisin ghostaajalle:"BÖÖÖ!"

Vierailija
173/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

Jos jollain menee yhden tapaamisen jälkeinen ghostaus noin kovasti tunteisiin niin kyllä se pistää naurattamaan. Eri asia jos kyseessä olisi ihan oikeasti tapailu, mutta tuossa sitä ei todellakaan ole ollut. Kyllä, olen itsekin ghostannut ekojen treffien jälkeen eikä siinä minusta ole mitään väärää.

Olen muuten nähnyt pari näistä ghostaamistani ihmisistä sattumalta myöhemmin, eikä ole kukaan tullut räyhäämään. Varmaan ovat itsekin tajunneet että tekisivät siinä itsestään vain pellen. Yksi tapaaminen ei ole lupaus mistään.

Vaikka sitten niin. Minua ei kiinnosta pskaakaan sellaisen ihmisen mielipiteet, josta en ole kiinnostunut. Aivan sama mitä ajattelee.

Eihän naisen tarvitse ajatella niin. Tinder jakelee niitä upeita miehiä oven taakse kunhan sievät sormet vain ruutua hivelee.

Ihminen on sanansa arvoinen. Monilla nykyään ei kylläkään ole siinä määritellen mitään arvoa. Ei se muutu muita halveksimalla vaan vastuuta ottamalla.

yhtä lailla ne miehet ghostaa

Vierailija
174/279 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisin nauranut.

Älä säkään ghostaa.

Ei AP

yhtä lailla ne miehet ghostaa

Emme me kaikki ghostaa, mut ihan FYI, myös naisetkin voisivat pitää yhteyttä, eikä olettaa miehen ghostanneen, jos ette itse ole edes pitäneet huolta kommunikaation kaksipuoleisuudesta. :)

Ei se kommunikointi ole pelkästään miehen vastuulla.

Vierailija
175/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se mies siirtyi sinua paremman naisen luokse.

Vierailija
176/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka on stalkkeerausta, jos ei näe hyvällä tuota käytöstä?

Vierailija
177/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka on stalkkeerausta, jos ei näe hyvällä tuota käytöstä?

Pelottaisiko näitä ujoja, kilttejä tyttöjä, kun mies kävisi moralisoimassa mykkäkoulusta yms. ghostaamisesta?

Vierailija
178/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, ap, millaisia red flagejä tällä miehellä oli?

Vierailija
179/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
180/279 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut, koska toinen osapuoli jäi valheesta kiinni. Pettymys oli niin suuri etten kyennyt kohtaamaan miestä millään tavalla enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi