Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!
Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.
Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...
Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Tämä jo kuulostaa kliseeltä:"Olet ihana mies! Rakastan sua!", mutta silti ghostaa.
En tiedä voiko tuota sanoa keskenkasvuisten pilaksi, tuuliviireilyksi, mutta kantaisivat vastuunsa.
Jos tuli ihanempi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olisin nauranut.
Yllätys, että sinun kaltaisi taitaa ollakin.
Juurihan julkaistiin se tutkimus, jossa ghostaamista oli tutkittu.
Ghostaajilla on yleisesti ottaen vähemmän empatiakykyä ja enemmän taipumuksia narsismiin kuin ei-ghostaajilla.
Kertoohan se paljon ihmisestä, että ei kykene ihan perusihmissuhdejuttuja hoitamaan asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan julkaistiin se tutkimus, jossa ghostaamista oli tutkittu.
Ghostaajilla on yleisesti ottaen vähemmän empatiakykyä ja enemmän taipumuksia narsismiin kuin ei-ghostaajilla.
Kertoohan se paljon ihmisestä, että ei kykene ihan perusihmissuhdejuttuja hoitamaan asiallisesti.
Kyllä, mutta onhan niitäkin, ketkä kärsivät mt-ongelmista narsisimin sijaan.
Toivottavasti saavat apua.
sitä saa mitä tilaa. karma is a bitch, niinkuin ap.
onko ap:lle joku suurikin ylläri, että kun kohtelet toista alempiarvoisesti ja ilkeästi, hän saattaa siitä närkästyä?
Noinhan voi käydä, jos toisen ghostaa, että pitää myös sitten olla valmis kantamaan vastuunsa teoistaan.
Mutta sekopäiden varalle, kannattaa pitää pamppua tai pippurisuihketta messissä, jos se on saarnamiestä tai -naista pahempikin tyyppi se ghostattu.
Minusta ei pitäisi tuomita ap:n tekoja, koska elämässä joskus joudumme tekemään kylmiä päätöksiä.
Olen itsekin joutunut ghostaamaan ihmisiä, kun on pitänyt asettaa oma elämä edelle tai muuten ollut hyypiöitä, ja kyllä näitä "saarnamiehiä" on välillä ilmaantunut tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei pitäisi tuomita ap:n tekoja, koska elämässä joskus joudumme tekemään kylmiä päätöksiä.
Olen itsekin joutunut ghostaamaan ihmisiä, kun on pitänyt asettaa oma elämä edelle tai muuten ollut hyypiöitä, ja kyllä näitä "saarnamiehiä" on välillä ilmaantunut tuomitsemaan.
Mieti miten tuo sinun käytöksesi heijastuu, jos vedät puoleesi saarnamiehiä, onko tekosi vääriä vai vedätkö vääriä ihmisiä puoleesi?
Minullakin on ollut vastaava tilanne, mutta minä olin se saarnaaja ghostaajalle.
Se silloinen paha olo vaan piti päästää ulos itseni vuoksi, mutta sanotaanko tämän henkilön olleen minulle oikeastaan avuksi.
Mitäkö tarkoitan? Sitä, että hänen harjoittama ghostaaminen vain vahvisti minua henkisesti, että olen nykyään parempi ihminen, kiitos hänen. Kuin olisin matrixista päässyt.
On tämä ghostaaja palannut välillä, eli pahoitellut, herättänyt tunteet ja toistanut saman, mutta en enää välitä oikeastaan - pärjään hyvin ilmankin häntä ja voin hyvin. Hieman toksiselta soutaamiselta ja huopaamiselta se suhde tuntui, mutta siinä oli paljon kaunista ja iloisia hetkiä ja potentiaalia.
Mutta ovi on hänelle auki, jos joku päivä hän kasvaa aikuiseksi, mutta en odota häntä.
En vihaa häntä ja kiitän ihanista hetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut vastaava tilanne, mutta minä olin se saarnaaja ghostaajalle.
Se silloinen paha olo vaan piti päästää ulos itseni vuoksi, mutta sanotaanko tämän henkilön olleen minulle oikeastaan avuksi.
Mitäkö tarkoitan? Sitä, että hänen harjoittama ghostaaminen vain vahvisti minua henkisesti, että olen nykyään parempi ihminen, kiitos hänen. Kuin olisin matrixista päässyt.
On tämä ghostaaja palannut välillä, eli pahoitellut, herättänyt tunteet ja toistanut saman, mutta en enää välitä oikeastaan - pärjään hyvin ilmankin häntä ja voin hyvin. Hieman toksiselta soutaamiselta ja huopaamiselta se suhde tuntui, mutta siinä oli paljon kaunista ja iloisia hetkiä ja potentiaalia.
Mutta ovi on hänelle auki, jos joku päivä hän kasvaa aikuiseksi, mutta en odota häntä.
Cuck!
Vierailija kirjoitti:
Aika red flag, mutta taisit väistää luodin kuin Neo. :D
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne siinä mielessä, että annoit tuon koettelemuksen kasvattaa sinua ihmisenä.
Moni jää ruikuttamisen kehään vatvomaan noita ghostaajiaan, mutta eipä sinun tai muiden kannata odottaa noita tuuliviiriä vastaan avosylin.
Chase excellence, not women!
Ei tää nyt oo oikeesti niin vaikeeta. Mitä sitä turhaan selittelemään, suhde kuin suhde päättyy kyllä kätevästi keittiöveitsellä
Mies on oikeassa ja ap on ääliö. Ap olisi voinut hoitaa tilanteen fiksusti ja kertoa rehellisesti miksi ei voi jatkaa tutustumista ja tapailua. Tosin mies tässä taisi ns. väistää luodin tällä kertaa.
Pitikö taas kaivaa vanha ketju esiin?
Vierailija kirjoitti:
Pitikö taas kaivaa vanha ketju esiin?
Ja kaivetaan nyt sitten uudestaan!
Mutta eihän ghostaaminen ole aina mustavalkoista.
Muistaa vaan, että on itse näiden mulkkujen yläpuolella!
Jos tässä tapauksessa nainen ghostasi noin ailahtelevan oloisesti "ihanan miehen", niin miehellä kävi tuuri.
Tämä jo kuulostaa kliseeltä:"Olet ihana mies! Rakastan sua!", mutta silti ghostaa.
En tiedä voiko tuota sanoa keskenkasvuisten pilaksi, tuuliviireilyksi, mutta kantaisivat vastuunsa.