Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Kommentit (145)
162cm 66kg Vaatteet noin 38 ja kuppikoko keskimäärin C75 vaikkakin saisi olla tiukempi ympärys (rinnakkaiskoko ei toimi aina). Vyötärönympärys on noin 74cm ja lantio 99cm. En ole tyytyväinen vartalooni. Minulla on liian pienet rinnat (ilman rintsikoita näyttää a/b kupilta) ja pömppömaha. 10kg sitten olin melko tyytyväinen. Tähän kroppaan tarvitsisin isommat rinnat, niin näyttäisin sopusuhtaisemmalta. Lihon lähinnä mahaan ja pohkeisiin :(
ja edellinen lisää, että olen ihan tyytyväinen itseeni. Pidän itseäni normaalipainoisena tai hoikkana. Kuntoilen, mutta rennosti. Olen kasvissyöjä.
siis viestien 66 ja 68 kirjoittaja sama :)
Pituus 168 cm
paino 66 kg
vy 73 cm
vaatekoko 38-40 / s-m
kuppikoko c75
Olen mielestäni ihan sopusuhtainen ja normaalivartaloinen.
160cm
64kg
74cm
(lantio 104cm!!!)
vaatekoko M?
kuppikoko 65D
olen mielestäni EPÄSOPUSUHTAINEN SOPIVA ja aion laihduttaa takaisin siihen hoikkuuteen, kun läskiä kertyy näköjään ensin perse-lantiolle ja sitte mahaan. Yläkroppa säilyy lähes muuttumattomana.
Pituus 163cm
Paino vaihtelee 49-51kg
Vyötäröä en ole koskaan mitannut
Vaatekoko 34 ja Xs
Rintsikat 70D, oikeasti olen B-kuppia, mutta e-pillerit turvottaa rinnat suuremmiksi
Miellän itseni laihaksi ja pidän ulkonäöstäni. Haluaisin olla ehkä hieman laihempi. Painoin vuosi sitten 44kg ja pidän itsestäni sen kokoisena, mutta oloni noin alhaisen painon kanssa ei ollut hyvä.
Pituus 165 cm, paino 69 kg, vyötärö 68 cm, lantio 96 cm, kuppikoko 75E, vaatteet 36-38
BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen, mutta ihan tyytyväinen olen. Toki voisin mielelläni muutaman kilon tuosta pois ottaa, mutta en mielestäni ole mikään iso painostani huolimatta.
Pituus 168cm, paino 44kg, vy kai 66cm, vaatekoko 34/xs, kuppikoko 75b. Ehkä oikeampi voisi olla 70b, mutta se puristaa niin että on ahdistava olo, etten voi pitää.
Voi kamala teitä, aikusia naisia, jotka painaa 40-70 kiloa ja ikinä ei olla tyytyväisiä, 50-kiloinenkin haluaa kiinteytyä ja laihduttaa. Ettekö te vaan voisi olla tyytyväisiä itseenne? Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin hoikka ihminen, joka koko ajan valittaa että on läski ja jatkuva kropan trimmaus ja laihdutus. Olkaa onnellisia, että ootte terveitä, teillä on terveet jalat ja kädet, nåkevät silmät, kuulevat korvat, toimintakykyä ja saatte elää. Suhteuttakaa vähäna asioita. Jollakin ei ole edes jalkoja ja ottaisi ilomielin selluliittiisetkin jalat, joilla pääsisi olin jaloin hakemaan lapsia päiväkodista. Joku ottais vaikka 100-kiloisen kropan, jos siinä ei olis syöpää.
Tällaisia paino-pituuskyselyitä oli aikoinaan Suosikin isosiskopalstalla. Tyyliin:Olen 170 cm ja painan 55 kiloa, olenko lihava. Eli teini-ikäisten palstalla. Te olette aikuisia, vai ootteko?
Oppikaa elämään itsenne kanssa ja hyväksymään itsenne. Jos joku mies ei teitä hyväksy, niin näyttäkää sille ovea. Sen moka, jos aito ihminen ei kelpaa.
173/56, vyötärö 62, kuppi C, vaatekoko 36, hoikka
Olen onnekas mittojeni suhteen, mutta ei tällaisista asioista elämässä mitään hyötyä taida olla, joten en mitenkään erityisemmin arvosta mittojani. Yritän kuitenkin pitää itseni terveenä jumppaamalla ja liikkumalla ja syömällä terveellisesti.
pituus 175cm
paino 63
vyötärönympärys 63
lantio 90
rinnanympärys 89
vaatekoko 36-89
kuppikoko 70DD
Voisin pari ihrakiloa vielä heittää pois ja saada litteämmän vatsan sekä timmimmän perseen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 13:03"]
Pituus 168cm, paino 44kg, vy kai 66cm, vaatekoko 34/xs, kuppikoko 75b. Ehkä oikeampi voisi olla 70b, mutta se puristaa niin että on ahdistava olo, etten voi pitää.
[/quote] Ai joo, kysyttiin vielä omaa mielipidettä. Ihan tyytyväinen olen, mutta reidet saisi olla paksummat, koska on vaikea löytää napakoita housuja näille tikkujaloille.
Okei nyt lähdetään kunnon listaukseen:
Pituus 173cm
Paino 55kg
Vaatekoko xxs-s/32, 34
Vyötärönympärys 65cm
Lantion ympärysmitta 93cm
Rinnanympärys 81cm
Kuppikoko 75B
Näin. Tässä kunnon tietopaketti, olokeepa hyvä.
pituus 168
paino 50
vyötärönympärys 66
vaatekoko S
kuppikoko ? (en omista rintaliivejä, niin en tiedä)
Olen tyytyväinen. Miellän itseni hoikaksi.
180 cm, 112 kg, vyötärö 105 cm, lantio ja rinnanympärys 116 cm, kuppikoko 95C/90D. Joo, en oo kovin suosittu miesten keskuudessa. Ex tykkäsi muodoistani, mut ehkä hän oli joku friikki. Semmoisen uuden friikin jos nyt löytäisi, kun en jaksa nähdä sitä vaivaa, minkä laihtuminen vaatisi. Terve kuitenkin, ei ole mitään vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt lähdetään kunnon listaukseen:
Pituus 173cm
Paino 55kg
Vaatekoko xxs-s/32, 34
Vyötärönympärys 65cm
Lantion ympärysmitta 93cm
Rinnanympärys 81cm
Kuppikoko 75BNäin. Tässä kunnon tietopaketti, olokeepa hyvä.
Miten sun kuppikoko on 75B, jos rinnanympärys on 81 cm?
Olen 165 cm ja painan jotain 76 kg. Olen laihdutellut 30 vuotta (ikää yli 40). Ainut mikä tehoaa on vhh ja se taas vaikuttaa muuten terveyteeni, että en pysty sitä toteuttamaan (en nuku kunnolla). Painoin kaksi vuotta sitten parhaimmillani 69 kg ja tuo olisi ollut mahtava paino minulle, mutta mun piti olla tiukalla vhh-dieetillä 6 päivää viikosta, että paino pysyi tuossa. Vain yhtenä päivänä sain herkutella karkeilla, kuoharilla ja pastalla. Voin sanoa, että olen herkkusuu, ei toimi, että vain yhtenä päivänä saisi syödä vapaammin. Nukuin silloin myöskin todella huonosti, vaikka söin useamman kerran päivässä vhh-ruokavalion mukaan. Ihan kohtuullisella ruokavaliolla voi ylläpitää tällaista 10 kg ylipainoa :-( syön perusterveellisesti, mutta nyt myös leipää, pastaa ja useamman kerran viikossa karkkia, jäätelöä tai pizzaa. Tällä viikolla on liikkunut neljänä päivänä reippaan 1-1,5 tunnin kävelylenkin ja yhden tunnin jumpan eli liikunnan puute ei ole kyseessä.
Jos haluaisin laihtua pitäisi motivoitua tiukkaan vhh-ruokavalioon ja varmasti aloittaa joku salitreeni. Tosin salitreeniin tarvitsisi hiilareita, muuten ei jaksa.
Koen, että elämäni olisi ollut onnellisempaa jos minun olisi ollut helpompi pysyä normaalipainossa. Olin jo lapsena pullukka ja sitä olen ollut suurimman osan elämästäni. Myös isän puolen suvussa suurin osa on ylipainoisia. Olen meinaan käyttänyt aivan hurjan määrän energiaa, aikaa, murhetta ja kyyneliä painoon liittyen :-(
Vierailija kirjoitti:
180 cm, 112 kg, vyötärö 105 cm, lantio ja rinnanympärys 116 cm, kuppikoko 95C/90D. Joo, en oo kovin suosittu miesten keskuudessa. Ex tykkäsi muodoistani, mut ehkä hän oli joku friikki. Semmoisen uuden friikin jos nyt löytäisi, kun en jaksa nähdä sitä vaivaa, minkä laihtuminen vaatisi. Terve kuitenkin, ei ole mitään vaivoja.
Niin joo, kyllä miellän itseni lihavaksi enkä ole tyytyväinen kokooni (vaatekoko n 50). Mutta toisaalta en ole myöskään hirveän tyytymätön.
Pituus: 166cm
Paino: 53kg
Vyötärö: 63cm
Vaatekoko: 34, S-XS
Kuppikoko: 70E
Pituus 169 cm, paino 55 kg, vy 62 cm, vaatekoko 34-36.. Kuppikoko C75.