Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Kommentit (145)
Pituus 164 cm
Paino 68 kg
Vyötärönympärys 79 cm
Vaatekoko M/38
Kuppikoko 80B ja 80C Tissit mahtuu paremmin tohon c kuppiin :)
olen vähän pullea keskivartalosta, mahan ympärysmittani on 93 cm navan kohdalta :)
Ja tavoitteena on pudottaa painoa ainakin 10 kg, 15 kg olisi ihanne. Ennen lapsia paino oli välillä 52-55 kg.
synnytyksestä aikaa 4kk, hieman pullukkahan tässä ollaan...vielä.
Muuten hoikka mutta pieni pelastusrangas omasta takaa..
ole sekoittanut vyötäröä ja lantiota keskenään. Pitää naurattaa tuttuja tästä lähin sillä että netissä mua haukutaan lihavaksi, yhyy. Laihaksi luikuksi kun tuppaavat haukkumaan livenä.
25
Pituus 167
Paino 52 kg
Vyötärö 69 (pari synnytystä jättänyt vähän jälkeään uumaan)
Kuppikoko 70D
Vaatekoko S
Paidat 34
Housut 34-38 riippuu mallista
Edelleen kiinteytän itseäni. Kroppa ei ole esittelykunnossa ilman vaatteita.
pituus 163
paino 51
vy 68
vaatekoko 34
kuppikoko 70B
Muuten vartalo ok, mutta silikonit ottaisin, jos lapset ois jo tehty. Ennen raskautta kuppikoko 75C ja raskauden ja imetyksen aikana jopa 75E! Sopivat on parhaat. C-kupin silikonit laitattaisin.
pituus 163
paino 54
kuppikoko 75B
vyötärö 67 cm
vaatekoko yleensä 36 ja s/m
Olen normaali, urheilullinen, mutta haluaisin olla 4-6 kg laihempi, niin kuin nuorempana.
Pituus 169
Paino 56
Vyötärö 64
Kuppi 75 B
Hoikka olen, mutta kroppa voisi olla kyllä lihaksikkaampi.
pituus 172cm
paino 52kg
vyötärönympärys 65cm/ lantio 87/ rinnanympärys 78cm
vaatekoko 34
kuppikoko A
Paidat S tai XS ja farkut 25-26 tuumaa
sinun kroppasi ottaisin, kuulostaa parhaalta so far.
pituus 164
paino 61,2 kg
vyötärönympärys 80 cm
vaatekoko alaosat 36, yläosat 30-40
kuppikoko 80D
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
.....no, olen tässä nyt laihtunut 15 kg ja toki olen tyytyväinen ulkomuotooni : ). Nyt olen kai normaali tai sopiva? Muuten olen tyytyväinen ulkmuotooni, mutta vartaloni mittasuhteet ovat sellaiset, että niitä en millään laihduttamisella tms. voi korjata. Yläosa isompi ja alaosa pieni. Tasapaksu.
Mitä olette mieltä näistä mitoista?????
pituus: 153cm
paino: 55kg
vy: 79cm
kuppi: 75a
vaatteet: s/36, housuista menee joskus 38 ja paidoista 34
pituus: 163
paino: 63
vyötärö: 83
kuppikoko: 75G... :-(
Muutaman kilon kun laihtuu, niin ehkä sitten tissitkin pienenee. Toivottavasti!
Niin ja vaatekoko housut 38-40, paidat L tai jopa 42 isojen ryntäiden takia. Farkkujen tuumakoko taitaa olla 30.
Louise10:
vyötäröt ja lantiot sekaisin.
pituus 163cm
paino 47kg
vyötärönympärys 78cm
... eli ilmeisesti minä (169cm/60kg, vaatekoko 38, vy 76, kuppikoko 75DD) olenkin sitten aika tukeva vyötäröltä. Tai sitten muut mittaavat ihan muilla menetelmillä :) No, ainakaan mitään makkaraa ei onneksi ole.
165 cm
59 kg
rinta 90
vyötärö 69
lantio 90
kuppikoko 75 E
joo on silikonit :)
5 kg pitäis pudottaa!
Pituus 163cm, paino 77kg, kuppikoko 80C Pullukka, lihasta löytyy jaloista. Laihdutusta nyt 4 viikkoa takana.
pituus: 163 cm
paino: 54 kg
vyötärönympärys: 62 cm
vaatekoko: 34/xs-s (yleensä valitsen pienimmän mahdollisen, mitä on)
kuppikoko: 75B (tosin rinnat ehkä pienentyneet, joten voisi ehkä mennä joku pienempikin koko)
Olen mielestäni hoikka, vaikka tuo paino ei ehkä sitä kerro, mutta kylkiluut näkyy, eikä vatsaa ole ollenkaan.